stanowisko d.s. kancelaryjno-technicznych

1) prowadzenie kancelarii,
2) udzielanie interesantom informacji o kompetencjach organów i instytucji,
3) prowadzenie obsługi socjalnej Urzędu,
4) obsługa centrali telefonicznej,
5) prowadzenie ewidencji obecności i ewidencji urlopów,
6) prowadzenie rejestru delegacji i przebiegu pojazdów używanych do celów służbowych,
7) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej i strony internetowej Gminy,
8) prowadzenie obsługi gospodarczej, zaopatrzenie Urzędu w niezbędne materiały biurowe, sprzęt przeciwpożarowy, instrukcje i informacje BHP i środki utrzymania czystości,
9) współpraca ze stanowiskiem do spraw obsługi Rady Miejskiej i ochrony przeciwpożarowej,
10) współpraca ze stanowiskiem do spraw obsługi kasy, opłat i podatków

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 27-02-2015
Dokument wytworzony przez: Zastępca Burmistrza/ Sekretarz Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Ewa Wasielewska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2015 16:11
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewa Wasielewska
Ilość wyświetleń: 363
16 marca 2015 00:14 Ewa Wasielewska - Zmiana danych jednostki.
16 marca 2015 00:07 Ewa Wasielewska - Zmiana danych jednostki.
05 marca 2015 16:11 Ewa Wasielewska - Utworzenie jednostki.