Koordynator ds. dostępności.


Koordynator ds. dostępnośći


Na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019 r., poz. 1696 ze zm.) Burmistrza Gminy Dobrzyca wyznaczył Pana Przemysława Glinkowskiego do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności zwanym dalej „koordynatorem”.

 

Do zadań koordynatora należy w szczególności:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług;
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  • monitorowanie działalności jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  • przedstawianie Burmistrzowi Gminy Dobrzyca bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.
  • sporządzenie raportu zbiorczego o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.


Kontakt :



Koordynator ds. dostępności

Przemysław Glinkowski

ul. Rynek 14

63-330 Dobrzyca

gmina@ugdobrzyca.pl 

tel: 62 7413013 wew. 55

 

 

   Wyznaczenie koordynatora - zarządzenie

  Wyznaczenie koordynatora - zarządzenie

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 grudnia 2020 08:41
Dokument wprowadzony do BIP przez: Przemysław Glinkowski
Ilość wyświetleń: 359
04 stycznia 2022 11:57 (Przemysław Glinkowski) - Zmiana treści zakładki.
18 grudnia 2020 08:53 (Przemysław Glinkowski) - Zmiana treści zakładki.
18 grudnia 2020 08:52 (Przemysław Glinkowski) - Zmiana treści zakładki.
Zatrzymaj banner przewijany