stanowisko d/s bezpieczeństwa/archiwista

1. Opracowanie i aktualizowanie dokumentów dotyczących planowania obronnego, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,
2. Opracowanie, prowadzenie i aktualizacja dokumentów stałego dyżuru,
3. Planowanie i organizowanie szkoleń obronnych, obrony cywilnej oraz z zakresu reagowania na potencjalne zagrożenie
4. Przygotowanie i organizowanie ewakuacji (przyjęcia) ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia,
5. Prowadzenie magazynu i ewidencjonowanie sprzętu w magazynie przeciwpowodziowym,
6. Koordynowanie prac gminnego zespołu zarządzania kryzysowego,
7. Kierowanie działaniami związanymi z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem i usuwaniem zagrożeń na terenie gminy,
8. Wykonywanie zadań wynikających z trybu doręczania kart powołania i rozplakatowania obwieszczeń o stawieniu się osób do czynnej służby wojskowej,
9. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z organizacją imprez masowych i wydawaniem stosownych zezwoleń,
10. Prowadzenie spraw dotyczących zbiórek publicznych i zgromadzeń,
11. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie wykonywanych zadań,
12. Prowadzenie spraw z zakresu organizowania zabaw publicznych,
13. Opracowanie dokumentacji oraz realizowanie innych przedsięwzięć przygotowawczych do prowadzenia Akcji Kurierskiej,
14. Przygotowanie projektów decyzji zezwalających na usuniecie drzew i krzewów
15. Zasięganie opinii innych organów w sprawie usunięcia drzew i krzewów
16. Przygotowanie projektów decyzji wymierzającej administracyjna karę pieniężną za niszczenie drzew i terenów zieleni,
17. Przyjmowanie i analiza zgłoszeń zamiaru wycięcia drzew i krzewów,
18. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony przeciwpożarowej w gminie oraz współpraca z jednostkami straży pożarnych,
19. Określanie potencjału ratowniczego JOT OSP z terenu gminy, przewidzianego do ewentualnych działań ratowniczych,
20. Ustalanie potrzeb techniczno-sprzętowych dla poszczególnych OSP ,
21. Tworzenie systemu łączności i alarmowania dla potrzeb działań ratowniczych, informowania ludności oraz funkcjonowania gminnego centrum reagowania,
22. Nadzór nad zapewnieniem i utrzymaniem gotowości bojowej JOT OSP,
23. Organizowanie przeglądów ochrony przeciwpożarowej na terenie gminy,
24. Nadzór nad przeprowadzaniem badań lekarskich oraz ubezpieczeniem członków OSP od następstw wypadków podczas wykonywania zadań statutowych i dopilnowania wypłacania świadczeń odszkodowawczych,
25. Uczestniczenie w przeglądach strażnic i wyposażeniu ratowniczym OSP,
26. Ewidencjonowanie mienia gminy będącego w użytkowaniu OSP oraz przeprowadzanie jego inwentaryzacji,
27. Określanie potrzeb finansowych OSP z terenu gminy i zgłaszania ich do projektu budżetu gminy,
28. Kierowanie pojazdami służbowymi i pojazdami OSP,
29. Wykonywanie innych prac zleconych przez Burmistrza

Teczki spraw prowadzone przez to stanowisko oznacza się symbolem SO

Dokumenty

Komunikaty i ostrzeżenia

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 maja 2021 11:53
Dokument wprowadzony do BIP przez: Izabela Balcer
Ilość wyświetleń: 371
27 maja 2021 11:55 (Izabela Balcer) - Zmiana danych jednostki.
27 maja 2021 11:53 (Izabela Balcer) - Utworzenie jednostki.
Zatrzymaj banner przewijany