Aktualności

INFORMACJA o udzieleniu pomocy finansowej na realizację programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest w 2012r.

WÓJT GMINY DOBRZYCA

 

 

informuje o udzieleniu pomocy finansowej na realizację programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest w 2012r.

Wnioski przyjmowane będą w Urzędzie Gminy Dobrzyca od dnia 10 lipca 2012r. do 31 sierpnia 2012r. włącznie w godzinach pracy urzędu - w sekretariacie, na obowiązujących formularzach znajdujących się w tut. urzędzie lub na stronie www.dobrzyca.bazagmin.pl. (w zakładce Aktualności).

Osoby składające wniosek proszę o wcześniejsze zapoznanie się z „Regulaminem wykonywania i finansowania usług polegających na usuwaniu wyrobów zawierających azbest, realizowanych przez Powiat Pleszewski w roku 2012”.

Ponadto wnioski mają być kompletne, w przeciwnym wypadku pozostaną bez rozpatrzenia.

Wnioski będą rozpatrywane wg kolejności wpływu do wyczerpania limitu środków finansowych na realizację Programu.

 

 

                                                                    Wójt Gminy

                           /-/ Jarosław Pietrzak

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 lipca 2012 15:04
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jarosław Kapała
Ilość wyświetleń: 1308
09 lipca 2012 15:06 (Jarosław Kapała) - Dodanie załącznika [zalaczniknr1_azbest.pdf] do dokumentu.
09 lipca 2012 15:05 (Jarosław Kapała) - Dodanie załącznika [wniosek_azbest.pdf] do dokumentu.
09 lipca 2012 15:04 (Jarosław Kapała) - Dodanie dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany