ZARZĄDZENIE NR SG.120.19.2022
BURMISTRZA GMINY DOBRZYCA
z dnia 26 października 2022 r.
w sprawie przyjęcia Raportu z przeglądu procedur w zakresie dostępności w Urzędzie Miejskim Gminy w Dobrzycy
Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 509 z późn. zm.) oraz art. 14 ust 2 pkt 2, ust. 3 i 5 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r.
o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) zarządza się, co następuje:
§ 1. Przyjmuje się przegląd dokumentacji i procedur wraz z rekomendacjami, które są związane
z dostosowaniem usług publicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób
z niepełnosprawnościami.
§ 2. Raport opracowany został w ramach projektu: "Akcelerator Dostępności JST Makroregionu Północno-Zachodniego nr projektu WND-POWR.02.18.00-00-0082/20” realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa: II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie: 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne.
§ 2. Koordynację wdrożenia rekomendacji zawartych w przedmiotowym raporcie powierza się koordynatorowi ds. dostępności.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski Gminy Dobrzyca