OGŁOSZENIE
O KONKURSIE NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
GMINNEGO ŻŁOBKA W DOBRZYCY
Na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202)
Dyrektor Gminnego Żłobka w Dobrzycy ogłasza drugi konkurs na stanowisko głównego księgowego w Gminnym Żłobku w Dobrzycy.
- I. Wymagania w stosunku do kandydatów ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. 2013r. poz. 885 art. 54):
Wymagania niezbędne:
- ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że przepisy odrębne uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;
- ma zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych;
- nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karne skarbowe;
- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
- spełnia jeden z poniższych warunków:
- ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studnia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
- średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
- jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy, wydane na podstawie odrębnych przepisów,
- znajomość przepisów prawa w zakresie: finansów publicznych, zamówień publicznych, rachunkowości, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz od osób fizycznych, o samorządzie gminnym, prawa pracy i umiejętność ich właściwego stosowania;
- nieposzlakowana opinia
- znajomość obsługi komputera.
Wymagania dodatkowe (mile widziane):
- znajomość programu finansowo-księgowego FKB+, programu „Płatnik” lub innego programu księgowego;
- umiejętność pracy w zespole.
- II. Zakres odpowiedzialności i uprawnień na stanowisku:
Zakres odpowiedzialności:
- prowadzenie rachunkowości jednostki;
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych zgodnie z planem finansowym;
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
- sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych
- sporządzanie sprawozdań finansowych i statystyki publicznej;
- zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez placówkę, w tym przestrzeganie ustawy o zamówieniach publicznych;
- rozliczanie dot. dotacji;
- opracowanie projektu budżetu;
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora.
Zakres uprawnień:
- ma prawo żądać od innych pracowników informacji w formie ustnej lub pisemnej niezbędnych wyjaśnień, jak również udostępniania do wglądu dokumentów i wyliczeń będących źródłem tych informacji i wyjaśnień;
- wnioskować do Dyrektora jednostki o określenie trybu, wg którego mają być wykonywane przez inne komórki organizacyjne jednostki prace niezbędne do zapewnienia prawidłowości gospodarki finansowej oraz ewidencji księgowej, kalkulacji kosztów i sprawozdawczości finansowej.
- III. Wymagane dokumenty
- 1. CV z dopisaniem klauzuli „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 z późn.zm.)”;
- List motywacyjny;
- Dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności;
- Świadectwo potwierdzające wykształcenie oraz świadectwa pracy potwierdzające praktykę w księgowości lub zaświadczenie o obecnie wykonywanej pracy w księgowości;
- Zaświadczenie kandydata o niekaralności oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnej i korzystanie w pełni praw publicznych.
Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę, poprzez użycie zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, miejscowość, data, czytelny podpis.
- IV. Warunki pracy na stanowisku
Wymiar etatu – 1/8 etatu
Miejsce pracy
Praca w budynku Żłobka i poza nim. Bezpieczne warunki pracy. Budynek piętrowy nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Brak windy.
Stanowisko pracy
Stanowisko pracy związane z obsługą komputera, urządzeń biurowych, współpraca z pracownikami Żłobka, korespondencja tradycyjna i e-mailowa oraz przemieszczanie się wewnątrz budynku Żłobka.
- V. Miejsce i termin składania dokumentów
- Termin: do 30 stycznia 2015r.
- Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie, osobiście w Gminnym Żłobku lub listem poleconym;
- Miejsce: Gminny Żłobek, ul. Krotoszyńska 40, 63-330 Dobrzyca
Proszę o dopisanie na kopercie słów: „Konkurs na stanowisko głównego księgowego”
Informacje Dodatkowe
- Kontakt z Dyrektorem Gminnego Żłobka 692 876 092lub 734 425 415
- Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane ( o zachowaniu terminu decyduje data wpływu lub stempla pocztowego);
- Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Gminy Dobrzyca.
- Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Gminy Dobrzyca.