1) wybór trybu zamówienia publicznego na dostawy, usługi i roboty budowlane,
2) prowadzenie ewidencji zamówień publicznych,
3) przygotowywanie dokumentacji związanej z prowadzonym postępowaniem przetargowym,
4) wybór ofert na dostawy, usługi i roboty budowlane do wartości 30.000 EURO oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie
5) udział w pracach komisji przetargowej i prowadzenie jej dokumentacji,
6) prowadzenie prac związanych z organizacją i przygotowaniem inwestycji gminnych,
7) nadzór nad realizacją inwestycji gminnych i remontami, kapitalnymi,
8) rozliczanie i udział w odbiorach realizowanych inwestycji i remontów kapitalnych oraz opisywanie faktur za zrealizowane roboty, dostawy i usługi,
9) przygotowywanie wniosków o dofinansowanie inwestycji ze źródeł zewnętrznych.
10) wyszukiwanie wśród programów (unijnych i krajowych) ofert pomocy finansowej dla jst,
11) współpraca z Lokalną Grupą Działania Lider + działającą na terenie powiatu pleszewskiego
12) współpraca ze stanowiskiem do spraw komunikacji, dróg, gospodarki komunalnej i telekomunikacji
13) wykonywanie innych prac zleconych przez Burmistrza
Teczki spraw prowadzone przez to stanowisko oznacza się symbolem – ZPI.
Data wytworzenia dokumentu:
27-02-2015
Dokument wytworzony przez:
Zastępca Burmistrza/ Sekretarz Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu:
Ewa Wasielewska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP:
16 marca 2015 00:04
Dokument wprowadzony do BIP przez:
Ewa Wasielewska
Ilość wyświetleń:
2167