1) organizowanie posiedzeń Rady i komisji,
2) obsługa techniczna organów o których mowa w pkt. 1,
3) prowadzenie ewidencji oraz publikacja uchwał Rady Miejskiej i przesyłanie ich do organów nadzoru,
4) prowadzenie zbioru aktów prawa miejscowego i udostępnianie ich społeczeństwu,
5) prowadzenie spraw związanych z wyborami do Sejmu, Senatu, Prezydenta, Sejmiku Wojewódzkiego, rad Powiatu i Gminy, sołtysów oraz referendami,
6) współpraca ze stanowiskiem do spraw kancelaryjno-technicznych oraz zastępstwo w tym zakresie,
7) wykonywanie innych prac zleconych przez Burmistrza
Teczki spraw prowadzone przez to stanowisko oznacza się symbolem – RG
Data wytworzenia dokumentu:
27-02-2015
Dokument wytworzony przez:
Zastępca Burmistrza/ Sekretarz Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu:
Ewa Wasielewska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP:
16 marca 2015 00:12
Dokument wprowadzony do BIP przez:
Ewa Wasielewska
Ilość wyświetleń:
2156