Przetargi

PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ORAZ BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ WRAZ Z WYLOTEM DO ROWU OCZYSZCZONYCH WÓD OPADOWYCH I ROZTOPOWYCH W CIĄGU UL. RYBNEJ, POLNEJ, KRÓTKIEJ, PIWNEJ W KARMINKU

OGŁOSZENIE  O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM  o  wartości  szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w art. 11 ust.  8 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

 

 

Zamawiający:   GMINA  DOBRZYCA

                          ul. Rynek 14

                          63-330 Dobrzyca

                          tel./fax  ( 062 ) 7413013

                          www.dobrzyca.bazagmin.pl

 

 

 

O G Ł A S Z A

 

PRZETARG  NIEOGRANICZONY  NA :

 

PRZEBUDOWĘ  NAWIERZCHNI  ORAZ  BUDOWĘ  KANALIZACJI  DESZCZOWEJ  WRAZ  Z  WYLOTEM  DO  ROWU OCZYSZCZONYCH  WÓD  OPADOWYCH

I  ROZTOPOWYCH  W  CIĄGU  UL. RYBNEJ, POLNEJ, KRÓTKIEJ, PIWNEJ                        W KARMINKU

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie zamówień Publicznych z dnia 31.03.2010r.  pod pozycją 91612 - 2010

 

 

1.      Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Dobrzyca, ul. Rynek 14 ) pokój nr 15 po wcześniejszym zamówieniu lub zwrócić się z wnioskiem o wysłanie specyfikacji pocztą.

 

Cena  Specyfikacji:  48,00 zł brutto  +  koszty  przesyłki

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostanie również zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.

Adres strony : www.dobrzyca.bazagmin.pl - przetargi

 

2.      Opis przedmiotu zamówienia

 

PRZEBUDOWA  NAWIERZCHNI  ORAZ  BUDOWA KANALIZACJI  DESZCZOWEJ  WRAZ    Z  WYLOTEM DO  ROWU  OCZYSZCZONYCH  WÓD  OPADOWYCH  I  ROZTOPOWYCH    W  CIĄGU  UL. RYBNEJ, POLNEJ, KRÓTKIEJ, PIWNEJ W KARMINKU

 

Zakres  robót objętych przetargiem nieograniczonym obejmuje:

- wykonanie nawierzchni jezdni – warstwa ścieralna z tłucznia na odcinku 240m,

- budowę przykanalików kanalizacji deszczowej oraz wpustów ulicznych,

- wycinkę drzew

- zagospodarowanie terenu

Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót określają: przedmiar robót (dotyczący zakresu przetargu) oraz  dokumentacja techniczna i specyfikacja techniczna  branży  drogowej  wraz  z  kanalizacją  deszczową  (dotyczące całości inwestycji) – zał. do  SIWZ.

Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień:

CPV:    45111200-0  roboty  w  zakresie przygotowania  terenu  pod  budowę,  roboty  ziemne,

             45111230-9  roboty  w  zakresie  stabilizacji  gruntu

             45232130-2  rurociągi  do  odprowadzania  wody  burzowej

             45222000-9  roboty  budowlane  w  zakresie  robót  inżynieryjnych  z  wyjątkiem 

                                  mostów, tuneli,  szybów  i  kolei  podziemnej

Zamawiający dopuszcza zmniejszenia zakresu robót.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.

 

 

Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. ( art. 36 ust. 4 Prawo zamówień publicznych).

 

3.  Termin  wykonania   przedmiotu  zamówienia: 30.09.2010r.

 

4.      Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny:    najniższa  cena  zadania  – 100 %.

 

      5.  Termin składania ofert upływa dnia 19.04.2010r.  do godz. 9:00.

 

     Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrzycy, ul. Rynek 14, pokój nr 15.

     Otwarcie ofert  dnia 19.04.2010r.  o godz. 09:30.

 

6.  Wykonawca będzie związany ofertą przez okres dni 30dni.  Bieg terminu związania ofertą

     rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

7. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1)   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy       

      nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia tj.

    a) dysponują (lub będą dysponowali w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów). Wykazane osoby winne posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego.
b) Wykonawca składający ofertę winien wykazać się realizacją wykonanych 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem  i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
Za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna robotę budowlaną, polegającą na przebudowie nawierzchni ulic lub budowie ulic wraz budową przykanalików kanalizacji deszczowej
i wpustów ulicznych o wartości nie mniejszej niż  80.000zł brutto. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie w formie referencji, listów polecających.      

     c) przedstawią wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania  przedmiotu  zamówienia  w  oparciu        o wymagania sprzętowe wynikające  ze  specyfikacji technicznej.

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp).

5) udzielą Zamawiającemu gwarancji na okres 36  miesięcy  od  odbioru  robót.

6) rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich,

7) Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

   

Ocena  spełnienia  warunków  wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły „spełnia”  / „nie  spełnia”

Niespełnienie  powyższych  wymogów  spowoduje  wykluczenie  Wykonawcy.

 

 

 

8.  Dokumenty wymagane w postępowaniu:

1)      Formularz  ofertowy  -  wg  wzoru do SIWZ  (zał. nr 1),

2)      Zestawienie wartości kwoty ryczałtowej brutto – wg wzoru do SIWZ (zał. nr 2) zawierające:

- koszt robót wynikający z przedmiaru robót

- wycenę  pozostałych  prac  niezbędnych  do  wykonania zadania

       3) Oświadczenie Wykonawcy o  spełnieniu  warunków udziału  w  postępowaniu   określonych w art.  22 ust. 1 ustawy - wg  wzoru do  SIWZ (zał. nr 3),

      4) Zaakceptowany  projekty  umowy – wg  wzoru do SIWZ (zał. nr 4),

      5) Tabela czynników  cenotwórczych – wg wzoru do SIWZ (zał. nr 5),

      6) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć           

           w wykonaniu  zamówienia (zał. nr 6 – „Potencjał kadrowy”).

      Do  oferty  należy  załączyć:

   - uprawnienia budowlane potwierdzające kwalifikacje osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności drogowej (lub odpowiadające im  uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów) oraz doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie objętym zamówieniem wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem potwierdzającym jej członkostwo we właściwej terenowo izbie samorządu zawodowego (kopie)

      7)  Wykaz  sprzętu,  którym  będzie  dysponował  Wykonawca  przy  realizacji  niniejszego

           Zamówienia - wg wzoru do SIWZ ( zał. nr 7 – „Potencjał sprzętowy”).

  8) Wykaz  co  najmniej  2  robót  budowlanych  wykonanych  w  okresie  pięciu  lat, a  jeżeli  okres  prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich zakresu  rzeczowego, wartości, daty wykonania i odbiorów wraz z załączeniem  dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (kopie referencji, listów polecających) – wg wzoru do SIWZ (zał. nr 8 – „Doświadczenie zawodowe”).

Za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna robotę budowlaną, polegającą na przebudowie nawierzchni ulic lub budowie ulic wraz z budową przykanalików kanalizacji deszczowej i wpustów ulicznych o wartości nie mniejszej niż 80.000zł brutto.

9) Oświadczenie o zastosowaniu materiałów i urządzeń, które spełniają wymagania      wynikające z Polskich Norm przenoszące normy europejskie – zał. nr 9 wg wzoru do SIWZ.

10) Aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo  zaświadczenie  o  wpisie  do ewidencji  działalności gospodarczej,  jeżeli  odrębne  przepisy  wymagają  wpisu  do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – kopia.

      11) Kopia opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

       12)  Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy

Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać             w  szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym  mowa w pkt 3 oraz dokument wymieniony w pkt 9 winny zostać złożone przez każdego Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

13)  Wykaz podwykonawców do wykonania zamówienia  (zał. nr 10 do SIWZ) – jeśli dotyczy

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia  2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

 

 

9.  Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

 

    1) Krystyna Bąk-Rybak - inspektor ds. zamówień publicznych i inwestycji gminnych,

    2) Agnieszka Wachońska – podinspektor ds. zamówień publicznych,

    3) Agnieszka Balcer – podinspektor ds. komunikacji, dróg, gospodarki  komunalnej,

        tel.  062  7413013 w godz. 7:15 – 15:15.

 

 

 

 

   Wójt

                                                                                                          /-/ mgr Jarosław Pietrzak

 

                                                                                                           

Dobrzyca,  dnia  31.03.2010r.

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 31 marca 2010 15:38
Dokument wprowadzony do BIP przez: Franciszek Reszel
Ilość wyświetleń: 2465
30 kwietnia 2010 12:11 (Franciszek Reszel) - Dodanie załącznika.
31 marca 2010 15:53 (Franciszek Reszel) - Dodanie załącznika.
31 marca 2010 15:52 (Franciszek Reszel) - Dodanie załącznika.
Zatrzymaj banner przewijany