Dobrzyca: REMONT GMINNEGO CENTRUM KULTURY Z WYMIANĄ INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA
Numer ogłoszenia: 54956 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
GCK. 271.1.2011
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Centrum Kultury w Dobrzycy , ul. Koźmińska 10, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 62 7428822, faks 62 7428822.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT GMINNEGO CENTRUM KULTURY Z WYMIANĄ INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: REMONT GMINNEGO CENTRUM KULTURY Z WYMIANĄ INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA, który obejmuje: - remont pomieszczeń kabiny projekcyjnej z przeznaczeniem na kotłownię gazową, - instalację elektryczną w pomieszczeniu kotłowni gazowej, - wymianę instalacji C.O. wraz z kotłownią, - wymianę stolarki na Sali, - wymianę stolarki pomiędzy holem a kuchnią Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót określają: projekt budowlany, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Lokalizacja zamówienia: Gmina Dobrzyca, miejscowość Dobrzyca, ul. Koźmińska 10, dz. nr 162/3 Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień: Kod CPV: 45.21.00.00-2 Roboty budowlane w zakresie budynków Roboty objęte przedmiotem zamówienia określone w przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ muszą być realizowane zgodnie z projektem budowlanym oraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu zdobycia koniecznych informacji do przygotowania oferty. Zakres rzeczowy obejmuje remont Gminnego Centrum Kultury w Dobrzycy z wymianą instalacji centralnego ogrzewania w szczególności: - remont pomieszczeń kabiny projekcyjnej z przeznaczeniem na kotłownię gazową: - roboty rozbiórkowe, - roboty tynkarskie, - posadzki, - stolarka - instalację elektryczną w pomieszczeniu kotłowni gazowej: - roboty demontażowe, - instalacja elektryczna - wymianę instalacji C.O. wraz z kotłownią: - roboty demontażowe, - przebicia, bruzdy i uzupełnienia tynków, - instalacja C.O. - izolacje, - technologia kotłowni, - instalacja wodociągowa i kanalizacyjna, - wentylacja - wymianę stolarki na sali: - roboty rozbiórkowe, - wymiana okna, wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, - roboty tynkarskie i malarskie wewnętrzne - wymianę stolarki pomiędzy holem a kuchnią: - roboty rozbiórkowe, - roboty murowe, - roboty tynkarskie, okładzinowe i malarskie, - stolarka.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)wykaz dokumentów złożonych w ofercie wg wzoru, 2)formularz ofertowy 3)zestawienie wartości kwoty ryczałtowej brutto - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 3) wykonany na podstawie: robót wynikających z projektu budowlanego, z przedmiarów robót i specyfikacji technicznej oraz robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 4)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy 5)zaakceptowany projekty umowy 6)tabela czynników cenotwórczych 7) Harmonogram rzeczowo-finansowy, 8) Wykaz z oferty części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy -Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. -Każdorazowo wprowadzenie zmian potwierdzone jest w formie pisemnej protokołami konieczności zatwierdzonymi przez Zamawiającego. -Warunkiem wprowadzania zmian jest zgoda obu stron umowy. Zmiana umowy musi być zawarta w formie pisemnej. Zmiany postanowień zawartej umowy tj.: 1)Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. 2)Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika robót, w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji z zastrzeżeniem, że taka zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SIWZ. Inicjatorem tej zmiany może być wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. 3)Zamawiający dopuszcza zmianę w formie aneksu w przypadku: - wystąpienia siły wyższej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyca.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Rynek 14, pok. nr 15, 63-330 Dobrzyca.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Zatwierdził
Wójt Gminy
/-/ mgr Jarosław Pietrzak
Dobrzyca, dnia 25.03.2011r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski Gminy Dobrzyca