Przetargi

PRZETARG NIEOGRANICZONY: REMONT STACJI WODOCIĄGOWEJ W M IEJSCOWOŚCI RUDA

Dobrzyca: REMONT STACJI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI RUDA
Numer ogłoszenia: 276136 - 2011; data zamieszczenia: 06.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyca , Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 062 7413013, faks 062 7413013.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyca.bazagmin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT STACJI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI RUDA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ujęcie wody - studnia głębinowa Qh=45 m3/h szt 1 Stacja uzdatniania wody Qd=300 m3/d kpl 1 Przebudowa sieci wodociągowej - rura PCV Ø 110mm mb 440 Roboty rozbiórkowo - naprawcze kpl 1 Roboty drogowe m2 190 Ogrodzenie terenu z siatki na słupkach stalowych mb 148,5 Remont instalacji elektrycznej kpl 1 Razem 1p.1 Remont stacji wodociągowej m3/d 300.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.11.30.00-2, 45.22.35.00-1, 45.23.11.12-3, 45.23.15.00-0, 45.23.20.00-2, 45.23.32.26-9, 45.25.21.20-5, 45.25.21.26-7, 45.26.10.00-4, 45.26.13.20-3, 45.26.20.00-1, 45.31.10.00-0, 45.31.23.11-0, 45.31.71.00-3, 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.33.10.00-6, 45.33.24.00-7, 45.42.11.00-5, 45.43.10.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeśli Wykonawcy wykażą, że wykonali co najmniej dwie roboty budowlane porównywalne z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia tj. wykonali dwie roboty, z których każda polegała na remoncie lub budowie obiektu min. o kubaturze ca 200 m3 stacji wodociągowej i sieci wodociągowej o długości minimum 0,5 km oraz budowie lub przebudowie chodnika z kostki betonowej o pow. min. 190 m2 , (rozpoczęcie nie wcześniej niż 5 lat temu licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a które zostały ukończone). Należy podać adresy inwestorów obiektów realizowanych w ramach tych zamówień.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, listy polecające - kserokopie zał. nr 7 do SIWZ)
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • 9) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. W celu wykazania spełnienia tego warunku zamawiający wymaga przedstawienia wykazu sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia w oparciu o wymagania sprzętowe wynikające z projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca do spełnienia tego warunku dysponował kadrą inżynieryjno-techniczną z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w branżach: budowlanej, sanitarnej i drogowej, osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (art. 24 ust.) wg wzoru (zał. nr 3 do SIWZ),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  •  

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. - Każdorazowo wprowadzenie zmian potwierdzone jest w formie pisemnej protokołami konieczności zatwierdzonymi przez Zamawiającego. - Warunkiem wprowadzania zmian jest zgoda obu stron umowy. Zmiana umowy musi być zawarta w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: a) udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji, b) zmiany terminu wykonania umowy polegającej na skróceniu jego okresu, pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych w budżecie Zamawiającego, c) konieczności wprowadzenia zmian wynikających z przekształcenia stron umowy bądź zmiany osób uprawnionych do występowania w imieniu stron, d) konieczności wprowadzenia zmian w związku ze zmianą osób odpowiedzialnych za przebieg procesu budowlanego np. kierownika budowy, inspektorów nadzoru itp. e) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na wykonanie części robót przez podwykonawców po wyrażeniu woli w ofercie przez Wykonawcę na część wykonania robót przez podwykonawców, f) w sytuacji wystąpienia siły wyższej w szczególności wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powodujących konieczność zmiany terminu realizacji zadania lub jego poszczególnych etapów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyca.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINA DOBRZYCA ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca Telefon : 062/ 7413013 Fax : 062/7413013 www.dobrzyca.bazagmin.pl e-mail: inwestycje@ugdobrzyca.pl Koszt SIWZ: 35,09 zł brutto + koszt przesy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Dobrzycy ul. Rynek 14 63-330 Dobrzyca pokój nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                                                                                                              Zatwierdził

                                                                                                                                 Wójt

                                                                                                                        -mgr Jarosław Pietrzak

 

Dobrzyca, dnia 7.09.2011r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 września 2011 07:31
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jarosław Kapała
Ilość wyświetleń: 1276
20 września 2011 13:45 (Jarosław Kapała) - Dodanie załącznika [uniewaznienie.pdf] do dokumentu.
15 września 2011 09:49 (Jarosław Kapała) - Dodanie załącznika [odpowiedz.pdf] do dokumentu.
15 września 2011 09:49 (Jarosław Kapała) - Dodanie załącznika [odpowiedz_2.pdf] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany