Przetargi

REMONT BUDYNKU SALI OSP W DOBRZYCY

Dobrzyca: REMONT BUDYNKU SALI OSP W DOBRZYCY
Numer ogłoszenia: 177596 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyca , Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 062 7413013, faks 062 7413013.

  • Adres strony internetowej      zamawiającego:      www.dobrzyca.bazagmin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU SALI OSP W DOBRZYCY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: REMONT BUDYNKU SALI OSP W DOBRZYCY który obejmuje: -demontaż istniejącego wtórnego pokrycia z płyt azbestowo - cementowych, -demontaż pierwotnego pokrycia dachowego z papy, -wymiana całości konstrukcji drewnianej dachowej wraz z deskowaniem połaci dachowej, -ocieplenie stropodachu płytami styropianowymi laminowanymi papą, -wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej na włókninie poliestrowej, modyfikowana SBS, gr. min. 5,0 mm -wykonanie obróbek blacharskich z blachy tytanowo - cynkowej gr. 0,6 mm, -zabezpieczenie całości konstrukcji dachu środkami owado i grzybobójczymi, -wymiana całości rynien i rur spustowych z blachy cynkowej na rynny i riry spustowe z blachy tytanowo - cynkowej o grubości 0,6 mm, -przemurowanie kominów cegłą pełną na zaprawie cementowo - wapiennej, -wykonanie nowej instalacji odgromowej z pręta stalowego ocynkowanego fi 8, -pomalowanie pomieszczeń po remoncie konstrukcji dachowej, -wymiana instalacji oświetleniowej, -montaż instalacji odgromowej, -wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.13.20-3, 45.26.12.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 3.000,00zł (słownie: trzy tysiące zł) Termin wniesienia wadium upływa dnia 21.05.2013 r. o godz. 9.00. 1) Formy i miejsce wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone: - w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Dobrzyca 10 8409 0001 2001 0000 0101 0001 - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620) złożonych w kasie Zamawiającego. Zamawiający dokona zwrotu wadium w kasie Zamawiającego lub przekaże dyspozycję do banku zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. UWAGA: Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania z ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany - zostanie odrzucona. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty ww. formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 2) Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 2) Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 3) Zatrzymanie wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do      wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa      nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za       spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków       udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29       stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr       4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za       spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków       udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29       stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr       4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za       spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków       udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29       stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr       4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania      zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca       do spełnienia tego warunku dysponował kadrą inżynieryjno-techniczną z       uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w branżach: budowlanej i       instalacji elektrycznej, osobami legitymującymi się doświadczeniem i       kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone.       (zał. nr 8 do SIWZ), Należy złożyć oświadczenie, że osoby, które będą       uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,       jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wg wzoru do       SIWZ - Zał. Nr 9. Zamawiający wymaga w dniu podpisania umowy z Wykonawcą       dostarczenie dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe branży       budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz aktualne zaświadczenie       potwierdzające jego członkostwo do właściwej terenowo izbie samorządu       zawodowego - kserokopie
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i      finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za       spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków       udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29       stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr       4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz      osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności      odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie      robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji      zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania      zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz      informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie,      że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają      wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich      uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie      o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie      otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie      wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o      dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo      składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista      podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z      dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo      informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wykaz dokumentów złożonych w ofercie wg wzoru (zał. nr 1do SIWZ), 2) formularz ofertowy - wg wzoru (zał. nr 2 do SIWZ) wraz z kosztorysem ofertowym 3) zaparafowany projekty umowy - wg wzoru (zał. nr 5 do SIWZ), 4) tabela czynników cenotwórczych - (zał. nr 6 do SIWZ), 5) harmonogram rzeczowo-finansowy (zał. nr 10 do SIWZ). 6) wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcom (zał. nr 11 do SIWZ). 7) Zobowiązania podmiotów trzecich - jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, żąda określenia w pisemnym zobowiązaniu podmiotu trzeciego lub innym dokumencie: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 8) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną; pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: a) udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji, b) udzielenie w trakcie realizacji umowy robót zamiennych objętych kosztorysem ofertowym, c) zmiany terminu wykonania umowy polegającej na skróceniu jego okresu, pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych w budżecie Zamawiającego, d) konieczności wprowadzenia zmian wynikających z przekształcenia stron umowy bądź zmiany osób uprawnionych do występowania w imieniu stron, e) konieczności wprowadzenia zmian w związku ze zmianą osób odpowiedzialnych za przebieg procesu budowlanego np. kierownika budowy, inspektorów nadzoru itp. f) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na wykonanie części robót przez podwykonawców po wyrażeniu woli w ofercie przez Wykonawcę na część wykonania robót przez podwykonawców, g) w sytuacji wystąpienia siły wyższej w szczególności: - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają prowadzenie robót, powodujących konieczność zmiany terminu realizacji zadania, - wystąpienia okoliczności siły wyższej: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowi ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, h) w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, i) w przypadku urzędowej zmian stawki podatku od towarów i usług (VAT).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyca.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, pok. nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, pok. nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Złożono wniosek o przyznanie pomocy w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi. Wniosek w trakcie oceny.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                                                                                                      Zatwierdził:

                                                                                                                        Wójt

                                                                                              /-/        mgr Jarosław Pietrzak            

 

                                                                                                                     

                                                                                           

Dobrzyca,  dnia    06.05.2013 r.  

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 maja 2013 15:22
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Wachońska
Ilość wyświetleń: 1333
29 maja 2013 14:51 (Agnieszka Wachońska) - Dodanie załącznika [informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_.pdf] do dokumentu.
06 maja 2013 15:27 (Agnieszka Wachońska) - Zmiana kolejności załączników.
06 maja 2013 15:26 (Agnieszka Wachońska) - Zmiana kolejności załączników.
Zatrzymaj banner przewijany