Przetargi

UDZIELENIE KREDYTU ZŁOTOWEGO W WYSOKOŚCI 2.003.200 PLN NETTO Z PRZEZNACZENIEM NA WYDATKI MAJĄTKOWE, ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH POŻYCZEK I KREDYTÓW

Dobrzyca: UDZIELENIE KREDYTU ZŁOTOWEGO W WYSOKOŚCI 2.003.200 PLN NETTO Z PRZEZNACZENIEM NA WYDATKI MAJĄTKOWE, ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH POŻYCZEK I KREDYTÓW
Numer ogłoszenia: 258146 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyca , Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 062 7413013, faks 062 7413013.

  • Adres      strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyca.bazagmin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE KREDYTU ZŁOTOWEGO W WYSOKOŚCI 2.003.200 PLN NETTO Z PRZEZNACZENIEM NA WYDATKI MAJĄTKOWE, ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH POŻYCZEK I KREDYTÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest UDZIELENIE KREDYTU ZŁOTOWEGO W WYSOKOŚCI 2.003.200 PLN NETTO Z PRZEZNACZENIEM NA WYDATKI MAJĄTKOWE, ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH POŻYCZEK I KREDYTÓW.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2022.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.      3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,      jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek       zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o       spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.       1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór       stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia       oraz Decyzję Prezesa Narodowego Banku Polskiego o wyrażeniu zgody na       czynności bankowe lub zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie       działalności przez Bank
  • III.3.2)      Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek       zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o       spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.       1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór       stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • III.3.3)      Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek       zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o       spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.       1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór       stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • III.3.4)      Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek       zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o       spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.       1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór       stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • III.3.5)      Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek       zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o       spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.       1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór       stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie      o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne      zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że      wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał      przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty      zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego      organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu      składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie      zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne      zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy      Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie      zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub      potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub      rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania      decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed      upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w      postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista      podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z      dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo      informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ofertę cenową ,sporządzoną na FORMULARZU OFERTOWYM, oraz oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, i przyjmuje je bez zastrzeżeń (załącznik nr 1)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: - zmiany terminu wykonania umowy polegającej na skróceniu jego okresu, pod warunkiem zabezpieczenia środków finansowych w budżecie Zamawiającego, - konieczności wprowadzenia zmian wynikających z przekształcenia stron umowy bądź zmiany osób uprawnionych do występowania w imieniu stron. Wprowadzenie zmian jest możliwe tylko w sytuacji gdy są one korzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyca.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY W DOBRZYCY 63 - 330 DOBRZYCA, ul. Rynek 14 Pokój Nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Gmina Dobrzyca, ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca Pokój nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                                                                               Zatwierdził:

                                                                                              Wójt Gminy

                                                                                          /-/ Jarosław Pietrzak

 

Dobrzyca, 03.07.2013 r.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 lipca 2013 13:29
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Wachońska
Ilość wyświetleń: 1244
24 lipca 2013 13:54 (Agnieszka Wachońska) - Dodanie załącznika [informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf] do dokumentu.
24 lipca 2013 12:18 (Agnieszka Wachońska) - Usunięcie załącznika [uchwala.pdf] z dokumentu.
24 lipca 2013 12:18 (Agnieszka Wachońska) - Dodanie załącznika [uchwala.pdf] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany