Przetargi

ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DOBRZYCA

Dobrzyca: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DOBRZYCA
Numer ogłoszenia: 426330 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyca , Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 062 7413013, faks 062 7413013.

  • Adres strony internetowej      zamawiającego:      www.dobrzyca.bazagmin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DOBRZYCA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DOBRZYCA w roku 2014 polegające na utrzymaniu należytej przejezdności dróg i ulic. Zakres prac na drogach gminnych został podzielony na 4 zadania: ZADANIE NR 1 - DOBRZYCA, STRZYŻEW - zał. A Odśnieżanie 12,741km Likwidacja gołoledzi 4% mieszanką piasku z solą - odcinki o łącznej długości 12,339km + tereny do odśnieżania wg stawki godzinowej ZADANIE NR 2 - LUTYNIA, RUDA, FABIANÓW, SOŚNICA, IZBICZNO - zał. B Odśnieżanie - 14,506km Likwidacja gołoledzi 4% mieszanką piasku z solą - odcinki o łącznej długości 6,89km + tereny do odśnieżania wg stawki godzinowej ZADANIE NR 3 - DOBRZYCA (ul. OLESIE, ul. Wybudowanie), GALEW, TRZEBIN, POLSKIE OLĘDRY - zał. C Odśnieżanie - 23,275km Likwidacja gołoledzi 4% mieszanką piasku z solą - odcinki o łącznej długości 3,20km ZADANIE NR 4 - TRZEBOWA, KOŹMINIEC, KARMINEK, KARMINIEC, NOWY KARMIN, GUSTAWÓW, KARMIN, CZARNUSZKA, CZĘŚĆ MIEJSCOWOŚCI SOŚNICA -zał. D Odśnieżanie - 17,81km Likwidacja gołoledzi 4% mieszanką piasku z solą - odcinki o łącznej długości 2,34km Wyszczególnienie usług: Zakres usług do wykonania w poszczególnych zadaniach określono w załączniku do specyfikacji - Wykaz zadań -zał. A, B, C, D oraz mapach poglądowych Szczegółowy zakres prac oraz warunki realizacji określa Specyfikacja Techniczna - zał. do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz      wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość      zamówień uzupełniających, których potwierdzona przez Zamawiającego      konieczność wystąpić może w trakcie realizacji przedmiotu umowy, a których      zakres nie przekroczy 50% podstawowego zamówienia. Wykonawca zobowiązuje      się wykonać dodatkowe zamówienie Zamawiającego udzielone z wolnej ręki, w      trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy      zachowaniu tych samych zasad, kalkulacji cen jak w ofercie Wykonawcy, tj.      przy zachowaniu cen jednostkowych zawartych w ofercie

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do      wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa      nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za       spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków       udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29       stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr       3 do SIWZ,
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za       spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków       udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29       stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr       3 do SIWZ
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują odpowiednim potencjałem       technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. dysponują       minimum niżej wymienionym sprzętem: - 1 pług na 1 zadanie - drogi objęte       odśnieżaniem, - 1 piaskarka na 20km dróg objętych zwalczaniem śliskości W       przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia,       Wykonawca musi dysponować odrębnym sprzętem na każdą z części, tzn. dana       jednostka sprzętu zaliczona przez Zamawiającego do realizacji jednej       części zamówienia nie będzie zaliczana do realizacji pozostałych części.       Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz       sprzętu, jakim będzie realizował usługi na poszczególnych zadaniach oraz       złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o       których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo       zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania      zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za       spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków       udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29       stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr       3 do SIWZ
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i      finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za       spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków       udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29       stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr       3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz      narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy      usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją      o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie      o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista      podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z      dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo      informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 1), 2) Formularz cenowy wraz z kalkulacją sporządzoną przez Wykonawcę (zał. nr 2 i 2B) 3) Zaparafowany projekt umowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 4),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. - Każdorazowo wprowadzenie zmian potwierdzone jest w formie pisemnej protokołami konieczności zatwierdzonymi przez Zamawiającego. - Warunkiem wprowadzania zmian jest zgoda obu stron umowy. Zmiana umowy musi być zawarta w formie pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyca.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, pok. nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, pok. nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                                                                                                                                                    Zatwierdził:

                                                                                                                                                                             Wójt

                                                                                              /-/        mgr Jarosław Pietrzak            

 

                                                                                                                     

                                                                                           

Dobrzyca,  dnia    18.10.2013 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 października 2013 14:56
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Wachońska
Ilość wyświetleń: 1663
05 listopada 2013 15:06 (Agnieszka Wachońska) - Dodanie załącznika [uniewaznienie.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
05 listopada 2013 15:06 (Agnieszka Wachońska) - Dodanie załącznika [informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
21 października 2013 13:43 (Agnieszka Wachońska) - Dodanie załącznika [zal_nr_2formularz_cenowy.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany