Przetargi

ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DOBRZYCA – ZADANIE NR 4

Dobrzyca: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DOBRZYCA - ZADANIE NR 4
Numer ogłoszenia: 465794 - 2013; data zamieszczenia: 15.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyca , Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 062 7413013, faks 062 7413013.

  • Adres strony internetowej      zamawiającego:      www.dobrzyca.bazagmin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DOBRZYCA - ZADANIE NR 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DOBRZYCA w roku 2014 polegające na utrzymaniu należytej przejezdności dróg i ulic. ZADANIE NR 4 - TRZEBOWA, KOŹMINIEC, KARMINEK, KARMINIEC, NOWY KARMIN, GUSTAWÓW, KARMIN, CZARNUSZKA, CZĘŚĆ MIEJSCOWOŚCI SOŚNICA -zał. D Odśnieżanie - 17,81km Likwidacja gołoledzi 4% mieszanką piasku z solą - odcinki o łącznej długości 2,34km Wyszczególnienie usług: Zakres usług do wykonania określono w załączniku do specyfikacji - Wykaz zadań -zał. D oraz mapie poglądowej. Szczegółowy zakres prac oraz warunki realizacji określa Specyfikacja Techniczna - zał. do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz      wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość      zamówień uzupełniających, których potwierdzona przez Zamawiającego      konieczność wystąpić może w trakcie realizacji przedmiotu umowy, a których      zakres nie przekroczy 50% podstawowego zamówienia. Wykonawca zobowiązuje      się wykonać dodatkowe zamówienie Zamawiającego udzielone z wolnej ręki, w      trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy      zachowaniu tych samych zasad, kalkulacji cen jak w ofercie Wykonawcy, tj.      przy zachowaniu cen jednostkowych zawartych w ofercie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do      wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa      nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za       spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków       udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29       stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr       3 do SIWZ
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za       spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków       udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29       stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr       3 do SIWZ
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują odpowiednim potencjałem       technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. dysponują       minimum niżej wymienionym sprzętem: - 1 pług Wykazany pług należy       wykorzystać tylko przy realizacji zadnia objętego przetargiem. Nie należy       wykazywać sprzętu, który będzie pracował w ramach innych zobowiązań       wykonawcy. - 1 piaskarka na 20km dróg objętych zwalczaniem śliskości       Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz       sprzętu, jakim będzie realizował usługę oraz złoży oświadczenie o       spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.       1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór       stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania      zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za       spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków       udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29       stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr       3 do SIWZ
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i      finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za       spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków       udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29       stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr       3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz      narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy      usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją      o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie      o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista      podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z      dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo      informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 1), 2) Formularz cenowy wraz z kalkulacją sporządzoną przez Wykonawcę (zał. nr 2 i 2B) 3) Zaparafowany projekt umowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 4)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. - Każdorazowo wprowadzenie zmian potwierdzone jest w formie pisemnej protokołami konieczności zatwierdzonymi przez Zamawiającego. - Warunkiem wprowadzania zmian jest zgoda obu stron umowy. Zmiana umowy musi być zawarta w formie pisemnej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyca.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, pok. nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, pok. nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

          

                                                                                                                         Zatwierdziła:

                                                                                                                        Zastępca Wójta

                                                                                                                  /-/ mgr Ewa Wasielewska

 

Dobrzyca, dnia 15.11.2013r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 listopada 2013 09:41
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Wachońska
Ilość wyświetleń: 1308
27 grudnia 2013 09:19 (Agnieszka Wachońska) - Dodanie załącznika [informacja_o_wyborze_oferty.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 listopada 2013 10:00 (Agnieszka Wachońska) - Dodanie załącznika [zal_nr_7_spolki_kapitalowe.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 listopada 2013 10:00 (Agnieszka Wachońska) - Dodanie załącznika [zal_nr_6_o_nie_wykluczeniu.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany