Dobrzyca, dnia 05.08.2014r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Dobrzyca zaprasza do składania ofert na:
ZAKUP, DOSTAWĘ I MONTAŻ ZESTAWÓW ZABAWOWYCH, HUŚTAWEK WAHADŁOWYCH 2-OSOBOWYCH, ŁAWEK PARKOWYCH ORAZ KOSZY NA ŚMIECI NA PLACE ZABAW W FABIANOWIE I RUDZIE”
w ramach projektu „Budowa obiektów małej architektury – placów zabaw w Fabianowie i Rudzie” realizowanego w ramach „małych projektów” objętych PROW na lata 2007-2013, oś IV LEADER.
Zamawiający:
Gmina Dobrzyca
ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca
NIP 6080043350
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ ZESTAWÓW ZABAWOWYCH, HUŚTAWEK WAHADŁOWYCH 2-OSOBOWYCH, ŁAWEK PARKOWYCH ORAZ KOSZY NA ŚMIECI NA PLACE ZABAW W FABIANOWIE I RUDZIE
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Plac zabaw w Fabianowie
1/ zestaw zabawy – 1szt.
2/ huśtawka wahadłowa dwuosobowa – 1 szt.
3/ drewniany kosz na śmieci – 1szt.
4/ ławka parkowa – 2szt
Szczegółowy opis zawarto w WYKAZIE URZĄDZEŃ OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY – załączniku do zapytania ofertowego zawierającego przykładowe zdjęcia.
2. Plac zabaw w Rudzie
1/ zestaw zabawowy – 1szt.
2/ huśtawka wahadłowa dwuosobowa – 1 szt.
3/ drewniany kosz na śmieci – 1szt.
4/ ławka parkowa - 1 szt.
Szczegółowy opis zawarto w WYKAZIE URZĄDZEŃ OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY – załączniku do zapytania ofertowego zawierającego przykładowe zdjęcia.
Lokalizacja poszczególnych elementów placów zabaw zostanie uzgodniona po podpisaniu umowy na etapie wykonywania robót.
Termin realizacji: do 30 września 2014r.
Miejsce realizacji zamówienia:
- Fabianów, dz. nr 253
- Ruda – obręb Lutynia, dz. nr 171/17
Wymagania:
Zamawiający wymaga 30-dniowy termin związania z ofertą, oferty przedstawione na okres krótszy nie będą rozpatrywane.
Okres gwarancji : 36 miesięcy
Zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczył wszystkie montowane urządzenia wraz z certyfikatami zgodnie z obowiązującymi normami.
Warunki płatności – przelew bankowy po realizacji zamówienia, w ciągu 30 dni od dnia otrzymania faktury.
Złożona oferta powinna zostać sporządzona na podstawie załączonego wzoru oferty i powinna zawierać kosztorys ofertowy oraz zdjęcia proponowanych urządzeń.
Oferta powinna być opatrzona pieczątką firmową wraz z podpisem.
Kryteria wyboru oferty:
- najniższa cena – 100%,
Składanie ofert:
- forma papierowa - osobiście w siedzibie Urzędy Miejskiego Gminy Dobrzyca, lub
- forma papierowa - za pośrednictwem poczty na adres: Gmina Dobrzyca, ul. Rynek 14,
63-330 Dobrzyca, lub
- skan podpisanej oferty z załącznikami - elelektronicznie na adres: gmina@ugdobrzyca.pl lub drogownictwo@ugdobrzyca.pl
z dopiskiem „Oferta na place zabaw w Fabianowie i Rudzie”
Termin składania ofert upływa w dniu 14 sierpnia 2014r., decyduje data wpływu do siedziby Urzędu. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Pytania w sprawie realizacji zadania należy kierować pisemnie na adres Urzędu, faxem (tel. 627413013) lub drogą elektroniczną: gmina@ugdobrzyca.pl lub drogownictwo@ugdobrzyca.pl.
Załączniki:
- wzór oferty
- kosztorys ofertowy
- wykaz urządzeń obiektów małej architektury
Burmistrz
/-/ mgr Jarosław Pietrzak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski Gminy Dobrzyca