Publicznie dostępny wykaz danych o dok.zawierających inf.o środowisku i jego ochronie

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - obwieszczenie

BURMISTRZ GMINY

63-330 DOBRZYCA

WOJ.WIELKOPOLSKIE

Dobrzyca,2021-06-15

GGiOŚ.6220.4.2021

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 61 § 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. 2021 poz. 735),  w związku z art. 74 ust.3 ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 247 ze zm.) Burmistrz Gminy Dobrzyca

zawiadamia strony, że:

1.z wniosku Zarządu Dróg Powiatowych w Pleszewie, ul. Gen.Hallera 54, 63-300 Pleszew z dnia 14.06.2021r. doręczonego w dniu 14.06.2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „ Przebudowa drogi powiatowej nr 5143P Galew – Dobrzyca”.

2.wnioskowane przedsięwzięcie wymienione jest w  § 3 ust 1 pkt 62 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (t.j. - Dz. U. z 2019 r. poz. 1839). Zatem stanowi przedsięwzięcie mogące potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko i zgodnie z art. 71 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. - Dz. U. z 2021r.,poz. 247 ze zm.) wymaga uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;

3.na podstawie art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. - Dz. U.  z 2021 r. poz. 247 ze zm.), Burmistrz Gminy Dobrzyca wystąpił do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Pleszewie oraz Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich – Zarządu Zlewni w Kaliszu  o wydanie opinii w sprawie stwierdzenia (lub nie) obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania      przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiego obowiązku, o określenie zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko wnioskowanego przedsięwzięcia.

Liczba stron postępowania w przedmiotowej sprawie przekracza 10.  Zatem zgodnie z art.  74  ust.  3 ustawy z dnia  3  października  2008r.  o  udostępnianiu  informacji  o  środowisku  i  jego  ochronie,  udziale  społeczeństwa  w  ochronie  środowiska  oraz  o  ocenach  oddziaływania  na  środowisko / tekst jednolity Dz.U. z 2021 r.,poz.247 ze zm./  stosuje się przepis art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego przewidujący zawiadomienie stron o czynnościach postępowania przez obwieszczenie lub inny zwyczajowo przyjęty sposób publicznego ogłaszania, lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.Zainteresowane strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie, w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Dobrzyca Rynek 14, 63-330 Dobrzyca w godzinach urzędowania (7.15 – 15.15), osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie, a także za pomocą poczty elektronicznej na adres nieruchomosci@ugdobrzyca.pl

Niniejsze obwieszczenie  zostaje  udostępnione  w  publicznie  dostępnym  wykazie  danych  na  stronie  Biuletynu  Informacji  Publicznej  Urzędu  Miejskiego Gminy Dobrzyca  www.dobrzyca.bazagmin.pl (zakładka środowisko naturalne)  oraz  wywieszona  na  tablicy  ogłoszeń:  w  siedzibie  Urzędu  Miejskiego Gminy  Dobrzyca,  Rynek  14, sołectwa Dobrzyca, Trzebin i Galew w dniu 18.06.2021r.

Pouczenie

Zgodnie z art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U z 2021 r., poz. 735), w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

BURMISTRZ

mgr Jarosław Pietrzak

 

Otrzymują:

  1. Zarząd Dróg Powiatowych w Pleszewie

ul. Gen. Hallera 54,63-300 Pleszew

  1. strony postępowania poprzez obwieszczenie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 18.06.2021r.
Dokument wytworzony przez: stanowisko d.s. gospodarki gruntami i ochrony środowiska
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jolanta Matiasik
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 czerwca 2021 09:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jolanta Matiasik
Ilość wyświetleń: 366
18 czerwca 2021 09:55 (Jolanta Matiasik) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany