Przetargi - archiwum

BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW Z KANALIZACJĄ SANITARNĄ W DOBRZYCY - ETAP I

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM


GMINA DOBRZYCA
63-330 Dobrzyca, ul. Rynek 14, woj. wielkopolskie, pow. pleszewski
tel/fax (062) 7413013
www.dobrzyca.bazagmin.pl, e-mail: ugdobrzyca@poczta.wp.pl


ogłasza przetarg nieograniczony na:

BUDOWĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW Z KANALIZACJĄ SANITARNĄ
W DOBRZYCY - ETAP I


1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego pok.nr 8, cena: 230,00zł.

2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem projektu jest budowa oczyszczalni ścieków mechaniczno-biologicznej z kanalizacją sanitarną w ul. Jarocińskiej i ul. dr Alfreda Bulsiewicza w ETAPIE I o dł. 657m
z przykanalikami o dł. 361mb, obejmuje 23 posesje oraz obsługę oczyszczalni.
W ETAPIE I oczyszczalni przewiduje się wydajność Qśr.d=190m3/d (w tym ścieki dowożone).
Docelowa przepustowość oczyszczalni wynosi Qdśr=650m3/d. Projekt dotyczy części
technologicznej obiektów realizowanych w ETAPIE I - budowy oczyszczalni ścieków, odcinka
kanału sanitarnego, wylotu ścieków oczyszczonych i rurociągu doprowadzającego wodę.
ETAP I realizacji inwestycji jest etapem przejściowym - do czasu skanalizowania wszystkich
miejscowości objętych docelowym zakresem inwestycji. W związku z tym pominięto obiekty
gospodarki osadowej, do czasu ich wybudowania osad będzie wywożony taborem asenizacyjnym
na oczyszczalnię ścieków w Pleszewie (Zielonej Łące).

Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45232421-9, 45232410-9.

3. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej i wariantowej.

4. Wymagane terminy realizacji zamówienia:
- data rozpoczęcia: 01.10.2005r.
- data zakończenia: 31.08.2006r.

5. Warunki uczestnictwa
Informacje dotyczące sytuacji Wykonawcy oraz informacje niezbędne do oceny, czy spełnia
on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy,
- zaakceptowany projekt umowy, kalkulacja szczegółowa robót,
- aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat robót, odpowiadających swoim rodzajem
i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz
daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty
te zostały wykonane z należyta starannością /referncje/.

6. Wymagane wadium:
- w pieniądzu,
- w poręczeniach bankowych,
- w gwarancjach bankowych,
- w gwarancjach ubezpieczeniowych,
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr
109, poz. 1158, z późn. zm.).

7. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
- najniższa cena - 100%

8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 8. Termin składania ofert upływa
dnia 02.09.2005r. o godz. 9.00.

7. Otwarcie ofert nastąpi dnia 02.09.2005r. o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 10.

8. Termin związania ofertą - 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

9. Uprawniona do kontaktów z Wykonawcami - p. Krystyna Bąk - Rybak, tel. (062) 7413013
w godz. 7.15 - 15.15.

Projekt finansowany ze środków UE, tj. Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego z Priorytetu 3
- Rozwój lokalny, Działanie 3.1 Obszary wiejskie.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 20:59
Dokument wprowadzony do BIP przez: Franciszek Reszel
Ilość wyświetleń: 1951
12 marca 2008 20:59 (Franciszek Reszel) - Utworzenie dokumentu
Zatrzymaj banner przewijany