OGŁOSZENIE  O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM  
GMINA   DOBRZYCA
63-330 Dobrzyca,  ul. Rynek 14,  woj. wielkopolskie, pow. pleszewski
tel/fax  (062) 7413013
www.dobrzyca.bazagmin.pl, e-mail: ugdobrzyca@poczta.wp.pl
ogłasza  przetarg  nieograniczony  na:
BUDOWĘ  OCZYSZCZALNI  ŚCIEKÓW  Z  KANALIZACJĄ  SANITARNĄ
W  DOBRZYCY - ETAP  I
1. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego pok.nr 8,  cena:  230,00zł.
2. Opis  przedmiotu  zamówienia:
Przedmiotem projektu  jest budowa  oczyszczalni  ścieków mechaniczno-biologicznej z kanalizacją sanitarną w ul. Jarocińskiej i ul. dr Alfreda Bulsiewicza w ETAPIE I o dł. 657m
      z  przykanalikami o dł. 361mb, obejmuje 23 posesje oraz obsługę oczyszczalni.
      W ETAPIE I  oczyszczalni przewiduje się wydajność Qśr.d=190m3/d (w tym ścieki dowożone). 
      Docelowa przepustowość oczyszczalni wynosi Qdśr=650m3/d. Projekt dotyczy części     
      technologicznej obiektów realizowanych w ETAPIE I - budowy oczyszczalni ścieków, odcinka 
      kanału sanitarnego, wylotu ścieków oczyszczonych i rurociągu doprowadzającego wodę.
      ETAP I realizacji inwestycji jest etapem przejściowym - do czasu skanalizowania wszystkich 
      miejscowości objętych docelowym zakresem inwestycji. W związku z tym pominięto obiekty 
      gospodarki osadowej, do czasu ich wybudowania osad będzie wywożony taborem asenizacyjnym 
      na oczyszczalnię ścieków w Pleszewie (Zielonej Łące).
      Nomenklatura  wg  Wspólnego  Słownika  Zamówień  (CPV):  45232421-9, 45232410-9. 
3. Nie  dopuszcza  się  składania  oferty  częściowej  i  wariantowej.
4. Wymagane  terminy  realizacji zamówienia:  
- data  rozpoczęcia:  01.10.2005r.
- data  zakończenia:  31.08.2006r.
5.  Warunki  uczestnictwa
     Informacje  dotyczące  sytuacji  Wykonawcy  oraz  informacje  niezbędne  do  oceny,  czy  spełnia  
     on  minimalne  wymogi  ekonomiczne,  finansowe  i  techniczne:
- wypełniony  i  podpisany  formularz  ofertowy,
- zaakceptowany  projekt  umowy,  kalkulacja  szczegółowa  robót,
- aktualny  odpis  właściwego  rejestru  albo  aktualne  zaświadczenie  o  wpisie  do  ewidencji  działalności  gospodarczej,  wystawiony  nie  wcześniej  niż  6 miesięcy  przed  upływem  terminu  składania  ofert,
- wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat  robót,  odpowiadających  swoim  rodzajem 
             i  wartością  robotom  stanowiącym  przedmiot  zamówienia,  z podaniem  ich  wartości  oraz   
            daty  i  miejsca  wykonania  oraz  z  załączeniem  dokumentów  potwierdzających,  że  roboty  
            te  zostały  wykonane  z  należyta  starannością  /referncje/.     
6.  Wymagane  wadium:
- w  pieniądzu,
- w  poręczeniach  bankowych,
- w  gwarancjach  bankowych,
- w  gwarancjach  ubezpieczeniowych,
      -      w  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 
             dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 
             109, poz. 1158, z późn. zm.).
7.  Kryteria  wyboru  ofert  i  ich  znaczenie:
     -  najniższa  cena   -  100%
8.  Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 8.  Termin  składania  ofert  upływa   
     dnia 02.09.2005r.  o  godz. 9.00.
7.   Otwarcie ofert nastąpi dnia 02.09.2005r. o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 10.
8. Termin  związania  ofertą -  60 dni.  Bieg  terminu  związania  ofertą  rozpoczyna  się  wraz  z upływem  terminu  składania  ofert.
9.  Uprawniona  do  kontaktów  z  Wykonawcami - p. Krystyna  Bąk - Rybak,  tel. (062) 7413013
     w  godz. 7.15 - 15.15.
Projekt finansowany  ze  środków  UE, tj. Europejskiego  Funduszu  Rozwoju  Regionalnego  
w  ramach  Zintegrowanego  Programu  Operacyjnego  Rozwoju  Regionalnego  z  Priorytetu 3
- Rozwój  lokalny,  Działanie  3.1  Obszary  wiejskie.