Przetargi - archiwum

REMONTY DRÓG GMINNYCH KRUSZYWEM ŁAMANYM

Zamawiający: GMINA DOBRZYCA

ul. Rynek 14

63-330 Dobrzyca

tel./fax ( 062 ) 7413013

www.dobrzyca.bazagmin.pl

e-mail: inwestycje@dobrzyca.pl

 

 

O G Ł A S Z A

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA :

 

REMONTY DRÓG GMINNYCH KRUSZYWEM ŁAMANYM

1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Dobrzyca, ul. Rynek 14, pokój nr 15) po wcześniejszym zamówieniu lub zwrócić się z wnioskiem o wysłanie specyfikacji pocztą.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) została również zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.

Adres strony : www.dobrzyca.bazagmin.pl - przetargi

2. Opis przedmiotu zamówienia

REMONTY DRÓG GMINNYCH KRUSZYWEM ŁAMANYM

 

Lokalizacja:

Dobrzyca – Olesie, Gustawów – Nowy Karmin, Sośnica – Czarnuszka, Galew – Wilczyniec, Polskie Olędry, Karmin – Czarnuszka, Sośnica


Zakres robót obejmuje:

- koryto wykonane mechanicznie

- załadunek i wywóz nadmiaru urobku na odl. 1km,

- profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie,

- warstwę odcinającą zagęszczana mechanicznie

- podbudowę z kruszywa łamanego 0-63 stabilizowanego mechanicznie

- mechaniczne: plantowanie i poszerzenie poboczy, ścinanie poboczy + porządkowanie lub

uzupełnienie i formowanie poboczy

Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień Publicznych

CPV: 45233220-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg

Szacowana ilość kruszywa łamanego do wbudowania: 500t.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.

Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. ( art. 36 ust. 4 Prawo zamówień publicznych).

3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:

  • rozpoczęcie robót - w ciągu 7 dni od otrzymania zlecenia

  • okres obowiązywania umowy – do 31.12.2008r.

 

4. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny: najniższe ceny jednostkowe – 100 %.

5. 5. Termin składania ofert upływa dnia 14.04.2008r. do godz. 9:00.

Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrzycy, ul. Rynek 14, pokój nr 15. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Otwarcie ofert dnia 14.04.2008r. o godz. 9:30.

 

6. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres dni 30dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

 

7. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych

5) udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 3 roboty budowlane porównywalne z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia.

Należy podać adresy inwestorów obiektów realizowanych w ramach tych zamówień.

W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot.

6) Wykonawca powinien dysponować osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone.

Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno inżynieryjnej w zakresie dróg oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

7) przedstawią wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia w oparciu o wymagania sprzętowe wynikające ze specyfikacji technicznej

8) Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na okres 12 miesięcy od odbioru robót.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły „spełnia” / „nie spełnia”

Niespełnienie powyższych wymogów spowoduje wykluczenie Wykonawcy.


8. Dokumenty wymagane w postępowaniu:

1) Formularz ofertowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 1),

2) Formularz cenowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 2),

3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 3),

4) Zaakceptowany projekty umowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 4),

5) Kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadane uprawnienia budowlane w zakresie dróg przez osobę proponowaną na kierownika budowy wraz z kopią aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.

6) Wykaz sprzętu, którym będzie dysponował Wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia

Wymagania minimalne określa specyfikacja techniczna.

7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

8) Wykaz robót wykonanych w okresie pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości, daty wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające).

Dokumenty, o których mowa w punktach 5, 7 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale.

 

9. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

1) Krystyna Bąk-Rybak - inspektor ds. zamówień publicznych i inwestycji gminnych,

2) Agnieszka Balcer – podinspektor ds. komunikacji, dróg, gospodarki komunalnej,

tel. 062 7413013

 

 

Wójt

/-/ mgr Jarosław Pietrzak

 

Dobrzyca, dnia 18.03.2008r.

 

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 marca 2008 14:11
Dokument wprowadzony do BIP przez: Franciszek Reszel
Ilość wyświetleń: 2329
15 kwietnia 2008 08:39 (Franciszek Reszel) - Dodanie załącznika.
18 marca 2008 14:20 (Franciszek Reszel) - Dodanie załącznika.
18 marca 2008 14:16 (Franciszek Reszel) - Zmiana treści dokumnetu.
Zatrzymaj banner przewijany