Zamawiający: GMINA DOBRZYCA
ul. Rynek 14
63-330 Dobrzyca
tel./fax ( 062 ) 7413013
www.dobrzyca.bazagmin.pl
e-mail: inwestycje@dobrzyca.pl
O G Ł A S Z A
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA :
REMONTY DRÓG GMINNYCH KRUSZYWEM ŁAMANYM
1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Dobrzyca, ul. Rynek 14, pokój nr 15) po wcześniejszym zamówieniu lub zwrócić się z wnioskiem o wysłanie specyfikacji pocztą.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) została również zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
Adres strony : www.dobrzyca.bazagmin.pl - przetargi
2. Opis przedmiotu zamówienia
REMONTY DRÓG GMINNYCH KRUSZYWEM ŁAMANYM
Lokalizacja:
Dobrzyca – Olesie, Gustawów – Nowy Karmin, Sośnica – Czarnuszka, Galew – Wilczyniec, Polskie Olędry, Karmin – Czarnuszka, Sośnica
Zakres robót obejmuje:
- koryto wykonane mechanicznie
- załadunek i wywóz nadmiaru urobku na odl. 1km,
- profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie,
- warstwę odcinającą zagęszczana mechanicznie
- podbudowę z kruszywa łamanego 0-63 stabilizowanego mechanicznie
- mechaniczne: plantowanie i poszerzenie poboczy, ścinanie poboczy + porządkowanie lub
uzupełnienie i formowanie poboczy
Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień Publicznych
CPV: 45233220-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg
Szacowana ilość kruszywa łamanego do wbudowania: 500t.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. ( art. 36 ust. 4 Prawo zamówień publicznych).
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
rozpoczęcie robót - w ciągu 7 dni od otrzymania zlecenia
okres obowiązywania umowy – do 31.12.2008r.
4. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny: najniższe ceny jednostkowe – 100 %.
5. 5. Termin składania ofert upływa dnia 14.04.2008r. do godz. 9:00.
Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrzycy, ul. Rynek 14, pokój nr 15. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Otwarcie ofert dnia 14.04.2008r. o godz. 9:30.
6. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres dni 30dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
5) udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 3 roboty budowlane porównywalne z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia.
Należy podać adresy inwestorów obiektów realizowanych w ramach tych zamówień.
W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot.
6) Wykonawca powinien dysponować osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone.
Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno inżynieryjnej w zakresie dróg oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
7) przedstawią wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia w oparciu o wymagania sprzętowe wynikające ze specyfikacji technicznej
8) Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na okres 12 miesięcy od odbioru robót.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły „spełnia” / „nie spełnia”
Niespełnienie powyższych wymogów spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
8. Dokumenty wymagane w postępowaniu:
1) Formularz ofertowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 1),
2) Formularz cenowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 2),
3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 3),
4) Zaakceptowany projekty umowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 4),
5) Kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadane uprawnienia budowlane w zakresie dróg przez osobę proponowaną na kierownika budowy wraz z kopią aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
6) Wykaz sprzętu, którym będzie dysponował Wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia
Wymagania minimalne określa specyfikacja techniczna.
7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8) Wykaz robót wykonanych w okresie pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości, daty wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające).
Dokumenty, o których mowa w punktach 5, 7 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale.
9. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
1) Krystyna Bąk-Rybak - inspektor ds. zamówień publicznych i inwestycji gminnych,
2) Agnieszka Balcer – podinspektor ds. komunikacji, dróg, gospodarki komunalnej,
tel. 062 7413013
Wójt
/-/ mgr Jarosław Pietrzak
Dobrzyca, dnia 18.03.2008r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski Gminy Dobrzyca