OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
GMINA DOBRZYCA
ul. Rynek 14
63-330 Dobrzyca
tel./fax ( 062 ) 7413013
e-mail: inwestycje@dobrzyca.pl
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA :
BUDOWĘ OŚWIETLENIA ULICZNEGO
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Dobrzyca, ul. Rynek 14 ), pokój nr 15 lub zwrócić się z wnioskiem o wysłanie specyfikacji pocztą.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostanie również zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
Adres strony : www.dobrzyca.bazagmin.pl - przetargi
Koszt SIWZ: 50,00 zł + koszty przesyłki
Opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1
1/ Przebudowa sieci elektroenergetycznej – na powietrznej wspólnej linii oświetlenia ulicznego
wraz z oprawami w Galewie (działka nr 191/2 – stacja 42-587)
2/ Przebudowa sieci elektroenergetycznej – na powietrznej wspólnej linii oświetlenia ulicznego
wraz z oprawami w Galewie (działki 329, 330, 331, 332, 333, 336, 337/1, 337/2 – stacja 42-586)
3/ Przebudowa sieci elektroenergetycznej – na powietrznej wspólnej linii oświetlenia ulicznego
wraz z oprawami w Galewie (działki 238, 236/3, 213, 196/2, 195 – stacja 42-587)
ZADANIE 2
Przebudowa sieci elektroenergetycznej – na powietrznej wspólnej linii oświetlenia ulicznego
wraz z oprawami w Dobrzycy – ul. Wybudowanie
ZADANIE 3
1/ Dobudowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na istniejącej linii napowietrznej niskiego
napięcia w Sośnicy – Jarmużew
2/ Dobudowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na istniejącej linii napowietrznej niskiego
napięcia w Sośnicy - Kaczyniec
ZADANIE 4
1/ Dobudowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na istniejącej linii napowietrznej niskiego
napięcia w Trzebinie
Zakresy robót oraz warunki realizacji poszcególnych zadań określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne oraz kosztorysy ofertowe – zał. do SIWZ.
Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień:
31520000-7 – lampy i oprawy oświetleniowe
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, które wykonanie powierzy podwykonawcom. ( art. 36 ust. 4 Prawo zamówień publicznych)
Termin wykonania zamówienia - do 30.10.2008r.
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny : najniższa cena zadania – 100 %.
Termin składania ofert upływa dnia 29.07.2008r. do godz. 9:00.
Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrzycy, ul. Rynek 14, pokój nr 15. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 29.07.2008r. o godz. 9:30.
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres dni 30dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy następujące warunki:
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 3 roboty budowlane porównywalne z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia.
W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co
najmniej jeden podmiot.
6. Wykonawca powinien dysponować osobami legitymujacymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do
stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie
zawodowe upoważniajace do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności
instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych (obejmujących instalacje elektryczne, napowietrzne
i kablowe linie energetyczne, stacje i urządzenia elektroenergetyczne) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności
do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.
7. przedstawią wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia
8. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na okres 36 miesięcy.
8. Dokumenty wymagane w postępowaniu:
1) Formularz ofertowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 1),
2) Zestawienie wartości kwoty ryczałtowej brutto – wg wzoru do SIWZ (zał. nr 2) zawierające:
- kosztorysy ofertowe,
- wycenę pozostałych prac niezbędnych do wykonania zadania z wyszczególneniem prac
3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 3),
4) Zaakceptowany projekty umowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 4),
5) Tabela czynników cenotwórczych - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 5).
6) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
Kopie uprawnienień budowlanych branży elektrycznej o których mowa w punkcie 7 ppkt 6 potwierdzające kwalifikacje osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika robót wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem potwierdzającym jej członkostwo we właściwej terenowo izbie samorządu zawodowego należy dołączyć do oferty.
7) Wykaz sprzętu, którym będzie dysponował Wykonawca przy realizacji zamówienia.
8) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9) Wykaz co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości, daty wykonania i odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (kopie referencji, listów polecających).
9. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
1) Krystyna Bąk-Rybak - inspektor ds. zamówień publicznych i inwestycji gminnych,
2) Agnieszka Balcer – podinspektor ds. komunikacji, dróg, gospodarki komunalnej,
tel. 062 7413013
Z up. WÓJTA
mgr Ewa Wasielewska
Z-ca Wójta
Dobrzyca, dnia 02.07.2008r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski Gminy Dobrzyca