Przetargi - archiwum

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA BUDOWĘ OSZCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W DOBRZYCY – ETAP II GOSPODARKA OSADOWA

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

 

 

Zamawiający: GMINA DOBRZYCA

ul. Rynek 14

63-330 Dobrzyca

tel./fax ( 062 ) 7413013

www.dobrzyca.bazagmin.pl

e-mail: inwestycje@dobrzyca.pl

 

 

 

 

O G Ł A S Z A

 

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA :


BUDOWĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W DOBRZYCY - ETAP II –

GOSPODARKA OSADOWA

 

  1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Dobrzyca, ul. Rynek 14 ) pokój nr 15 po wcześniejszym zamówieniu lub zwrócić się z wnioskiem o wysłanie specyfikacji pocztą.

 

Cena Specyfikacji: 627,00 zł + koszty przesyłki

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostanie również zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.

 

Adres strony : www.dobrzyca.bazagmin.pl - przetargi

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

 

Przedmiotem zamówienia jest:

BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W DOBRZYCY - ETAP II –

GOSPODARKA OSADOWA

 

Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót określają: projekty wykonawcze – zał. do SIWZ.

Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień:

CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów

budowlanych

lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych

45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.

 

Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (art. 36 ust. 4 Prawo zamówień publicznych).

 

3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:

  • etap I – do 15.11.2008 r.

  • etap II – do 31.08.2009 r.

 

  1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny: najniższa cena zadania – 100 %.

 

5. Termin składania ofert upływa dnia 05. 09.2008 r. do godz. 9:00.

 

Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrzycy, ul. Rynek 14, pokój nr 15. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Otwarcie ofert dnia 05. 09.2008 r. o godz. 9:30.

 

6. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania z ofertą

rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

7. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy

nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują

osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy

z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych

5) udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest

krótszy – w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 2 roboty budowlane

porównywalne z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia.

Należy podać adresy inwestorów obiektów realizowanych w ramach tych zamówień.

W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej

jeden podmiot.

6) Wykonawca powinien dysponować osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifika-

cjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone.

Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe upoważniają-

ce do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności

budowlanej, konstrukcyjno-budowlanej w zakresie dróg oraz aktualne zaświadczenie o

przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.

- doświadczenie w wykonywaniu prac o podobnym zakresie rzeczowym,

7) przedstawią wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia w oparciu o

wymagania sprzętowe wynikające z projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznej.

8) każdy z Wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na okres

36 miesięcy od odbioru robót.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły „spełnia” / „nie spełnia”

Niespełnienie powyższych wymogów spowoduje wykluczenie Wykonawcy.

8. Dokumenty wymagane w postępowaniu:

1) dowód wniesienia wadium na kwotę 20.000zł,

2) formularz ofertowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 1),

3) zestawienie wartości kwoty ryczałtowej brutto – wg wzoru do SIWZ (zał. nr 2) zawierające:

  • kosztorys ofertowy branży architektoniczno – konstrukcyjnej obiekt nr 4

  • kosztorys ofertowy branży architektoniczno – konstrukcyjnej obiekt nr 5

  • kosztorys ofertowy branży instalacje wewnętrzne

  • kosztorys ofertowy branży technologicznej – instalacje sanitarne

  • kosztorys ofertowy branży elektrycznej, AKPiA, sieć telefoniczna

  • kosztorys ofertowy branży drogowej

  • wycenę pozostałych prac niezbędnych do wykonania zadania

 

4) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 3),

5) zaakceptowany projekt umowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 4),

6) tabela czynników cenotwórczych - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 5),

7) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w

wykonaniu zamówienia (zał. nr 7) oraz załaczyć:

- uprawnienia budowlane branży drogowej potwierdzające kwalifikacje osoby wskazanej do

pełnienia funkcji kierownika robót wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświad-

czeniem potwierdzającym jej członkostwo we właściwej terenowo izbie samorządu zawodo-

wego,

8) wykaz sprzętu, którym będzie dysponował Wykonawca przy realizacji niniejszego

Zamówienia (zał. nr 8)

9) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności

gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji

działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

składania ofert.

10) wykaz co najmniej 2 robót budowlanych wykonanych w okresie pięciu lat, a jeżeli okres

prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie będącym przedmiotem

zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości, daty wykonania i odbiorów wraz

z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie

(referencje, listy polecające).

11) Harmonogram rzeczowo-finansowy (zał. nr 9)

12) Wykaz podwykonawców do wykonania zamówienia (zał. nr 10)

Dokumenty, o których mowa w punktach 7, 9 i 10 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale.

 

9. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

 

1) Krystyna Bąk-Rybak - inspektor ds. zamówień publicznych i inwestycji gminnych,

tel. 062 7413013

 

 

Wójt

/-/ mgr Jarosław Pietrzak

Dobrzyca, dnia 25.07.2008 r.

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 25.07.2008 r.
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Krystyna Bąk-Rybak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 lipca 2008 13:36
Dokument wprowadzony do BIP przez: Franciszek Reszel
Ilość wyświetleń: 4008
08 września 2008 12:22 (Franciszek Reszel) - Dodanie załącznika.
08 września 2008 12:20 (Franciszek Reszel) - Usunięcie załącznika.
08 września 2008 12:17 (Franciszek Reszel) - Dodanie załącznika.
Zatrzymaj banner przewijany