1. Zapewnienie ochrony i kontrola informacji niejawnych,
2. Szkolenie pracowników z zakresu informacji niejawnych,
3. Przygotowywanie , udział w przygotowaniu i prowadzenie kwalifikacji wojskowej,
4. Prowadzenie czynności wyjaśniająco-poszukiwawczych wobec osób o nieuregulowanym stosunku do służby wojskowej,
5. Współdziałanie z organami wojskowymi,
6. Reklamowanie osób od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny,
7. Wydawanie decyzji w sprawach zameldowań i wymeldowań.
8. Rejestracja danych o urodzeniach, zmianach stanu, imion, nazwisk, obywatelstwa i zgonach.
9. Prowadzenie rejestru stałych mieszkańców.
10. Prowadzenie ewidencji pobytu czasowego do 2 miesięcy i powyżej 2 miesięcy.
11. Prowadzenie ewidencji cudzoziemców zameldowanych na pobyt czasowy.
12. Udzielanie informacji adresowych.
13. Nadzór nad dyscypliną meldunkową i współdziałanie w tym zakresie z organami Policji.
14. Aktualizacja spisów wyborców, sporządzanie spisów wyborców w celu przeprowadzenia zarządzonych wyborów ,
15. Wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania,
16. Sporządzanie aktów pełnomocnictwa oraz przyjmowanie jego wycofania,
17. Prowadzenie spraw głosowania korespondencyjnego,
18. Sporządzanie wykazów przedpoborowych oraz wykazów dla szkół, placówek służby zdrowia i innych uprawnionych jednostek.
19. Przyjmowanie i sprawdzanie wniosków oraz innych dokumentów stanowiących podstawę wydania dokumentu stwierdzającego tożsamość.
20. Czynności związane z wydawaniem dokumentów stwierdzających tożsamość,
21. Wymiany dokumentów stwierdzających tożsamość.
22. Wydawanie zaświadczeń o utracie dokumentów stwierdzających tożsamość, postępowanie w przypadku odnalezienia dokumentów.
23. Postępowanie z dokumentami stanowiącymi tożsamość osób zmarłych.
24. Wydawanie dokumentów przechowywanych w kopertach osobowych i udzielanie informacji.
25. Odbiór dowodów osobistych z Komendy Policji.
26. Przygotowywanie informacji dla Burmistrza odnośnie pobytu stałego cudzoziemców na terenie Gminy.
27. Współpraca ze stanowiskiem USC
28. Wydawanie wypisów z ksiąg stanu cywilnego i zaświadczeń.
29. Dokonywanie wzmianek dodatkowych i przypisków w księgach stanu cywilnego.
30. Zawiadamianie innych urzędów stanu cywilnego i biur ewidencji ludności o sporządzonych aktach.
31. Prowadzenie innych spraw zleconych przez Burmistrza.
Teczki spraw prowadzone przez te stanowiska oznacza się symbolem – Elud
Data wytworzenia dokumentu:
27-02-2015
Dokument wytworzony przez:
Zastępca Burmistrza/ Sekretarz Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu:
Ewa Wasielewska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP:
16 marca 2015 00:23
Dokument wprowadzony do BIP przez:
Ewa Wasielewska
Ilość wyświetleń:
1485