Dobrzyca, dnia 24.01.2017 r.
DEFS.433.414.2016
Gmina Dobrzyca
Rynek 14
63 - 330 Dobrzyca
NIP 608-00-43-350
Telefon 62 741 30 13
E-mail gmina@ugdobrzyca.pl
Strona www: www.dobrzyca.bazagmin.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące zamówienia publicznego o wartości szacunkowej do 30.000 EURO.
Do niniejszego postępowania ze względu na jego wartość nie ma zastosowania ustawa z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.) - art. 4 pkt 8 ustawy. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem w sprawie dokonywania zakupu dostaw, usług i robót budowlanych na potrzeby Urzędu Miejskiego Gminy Dobrzyca o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Organizacja placu zabaw dla 2 oddziałów przedszkolnych
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Dobrzyca
Rynek 14
63 - 330 Dobrzyca
NIP 608-00-43-350
Telefon 62 741 30 13
E-mail gmina@ugdobrzyca.pl
Strona www www.dobrzyca.bazagmin.pl
2. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowego wyposażenia 2 placów zabaw dla dzieci w ramach projektu „Mam szansę pójść do przedszkola-dodatkowa oferta edukacji przedszkolnej w Gminie Dobrzyca” Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny Działanie 8.1. Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.1 Edukacja przedszkolna z przeznaczeniem na:
1) Zestaw zabawowy:
a) Wieża główna – 2 szt.
b) Pomost prosty
c) Pomost średni – 2 szt.
d) Pomost skośny długi
e) Pomost skośny krótki z opon
f) Zjeżdżalnia – 2 szt.
2) Karuzela
3) Huśtawka wagowa koniki – 2 szt.
Zamawiający zastrzega, iż pokazane ilustracje i nazwy mają charakter poglądowy i obrazują elementy, jakie spodziewa się uzyskać Zamawiający.
Wspólny Słownik Zamówień CPV: 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw
3. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
4. Wymogi o charakterze ogólnym.
5. Termin realizacji zamówienia.
Przedmiot zapytania winien zostać zrealizowany w terminie do dnia 28.02.2017r.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
6.1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
6.1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia;
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - tj:
- przynajmniej 3 należycie zrealizowane usługi polegające na organizacji placu zabaw.
Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie umieszczenie powyższej usługi w wykazie stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na zasadzie spełnia – nie spełnia na podstawie złożonych do oferty w.w. dokumentów.
6.1.3 Sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Zamawiający wymaga aby wykonawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej prawidłowe wykonanie zamówienia.
Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
6.1.4 Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na zasadzie spełnia – nie spełnia na podstawie złożonych do oferty w.w. dokumentów.
6.2. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, z wyjątkiem zamówień sektorowych, udzielane przez beneficjenta niebędącego podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy Pzp zgodnie z art. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym (Beneficjentem Projektu) lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Zamawiającym, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Potwierdzeniem spełniania warunku braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym będzie złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na zasadzie spełnia – nie spełnia na podstawie złożonego do oferty w.w. oświadczenia.
7. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
7.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
7.2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
7.2. Wykaz doświadczenia wykonawcy - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
8. Opis sposobu przygotowania oferty
8.1. Wymagania ogólne:
8.1.1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
8.1.2. Oferta musi być sporządzona zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego, bez żadnych zastrzeżeń i uwarunkowań oraz przygotowana na drukach według wzorów stanowiących załączniki do zapytania ofertowego. Wykonawca składający ofertę ponosi pełną odpowiedzialność za jej kompletność. W przypadku stosowania własnych druków muszą one zawierać wszystkie informacje zawarte w załączonych wzorach druków. Druk oferty stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
8.1.3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, czytelnie, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie czytelną techniką trwałą. Załączone dokumenty, sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
8.1.4. Formularz oferty oraz dokumenty sporządzane przez wykonawcę powinny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W przypadku gdy ofertę oraz dokumenty sporządzane przez wykonawcę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo do powyższych czynności /oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem/.
9.2. Zawartość oferty i sposób jej przedstawienia, pakowanie oferty:
9.2.1. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu /kopercie/, uniemożliwiającym otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert lub przesłać elektronicznie.
9.2.2. Opakowanie musi być oznaczone nazwą postępowania oraz zawierać nazwę i adres Wykonawcy /dopuszcza się odcisk pieczęci/. W przypadku oferty składanej elektronicznie nazwa postępowania powinna zostać umieszczona w polu „Temat” wiadomości elektronicznej.
9.2.3. W przypadku gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Strony zawierające informację, o których mowa w zdaniu poprzednim, winny być oddzielnie ze sobą połączone oraz ponumerowane z zachowaniem ciągłości numeracji stron oferty i oznaczone klauzulą: informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późn.zm.).
9.2.4. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem że uczyni to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają formy pisemnej lub elektronicznej. Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób jak oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta, należy opatrzyć napisem "zmiana".
9.2.5. Oświadczenie o wycofaniu oferty powinno być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy oraz opakowane i zaadresowane w ten sam sposób jak oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie, należy opatrzyć napisem "wycofane".
9.2.6. Każda oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszego zapytania ofertowego.
10.1. Ofertę należy złożyć na adres podany w pkt. 1 Zapytania lub przesłać elektronicznie na adres: gzeas@ugdobrzyca.pl nie później niż do godz. 15.00 w dniu 01.02.2017 r.)
10.2. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie zostanie odrzucona i nie będzie podlegać ocenie.
11.1. Cena brutto za realizację całego zamówienia zostanie wyliczona przez wykonawcę jako suma cen wszystkich elementów wchodzących w skład zamówienia.
11.2. Cena brutto za realizację całego zamówienia, powinna być podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
11.3. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
Oznaczenie kryterium |
Nazwa kryterium |
Waga kryterium |
A |
Cena |
60% |
B |
Gwarancja |
40% |
Zamawiający przyzna punkty w ramach kryterium „gwarancja” według następujących
zasad:
powyżej 24 m-cy - 10 pkt.
od 12 m-cy do 24 m-cy - 5 pkt.
do 12 m-cy - 0 pkt.
Zgodnie z przedstawionym wyżej zbiorem kryteriów Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:
Won = 0,6 x An + 0,4 x Bn
Won - wskaźnik oceny oferty „n”
A. Oferowana cena (koszt)
An – liczba punktów przyznanych przez Zamawiającego, gdzie:
|
|
najniższy koszt usługi wśród złożonych ofert
koszt usługi wykonawcy „n”
Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.
13. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów
W niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnego przekazywania: oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
14. Unieważnienie postępowania
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyny.
15. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wykonawcę, który otrzymał największą ilość punktów. Zamawiający zawrze z wybranym wykonawcą umowę, której projekt stanowi załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
16. Inne istotne postanowienia
16.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawcy w celu poprawienia, uzupełnienia lub wyjaśnienia złożonej oferty. W przypadku gdy wykonawca nie udzieli odpowiedzi na wezwanie lub udzielona odpowiedź nie spowoduje usunięcia rozbieżności między złożoną ofertą, a wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym, oferta ta podlega odrzuceniu bez dokonywania jej oceny.
16.2 Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do: terminu wykonania zamówienia, liczby uczestników, miejsca odbywania zajęć lub osób wykonujących zamówienie, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
22. Wykaz załączników
Załącznik nr 1 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
Załącznik nr 3 – Wykaz doświadczenia.
Załącznik nr 4 - Formularz ofertowy.
Załącznik nr 5 – Projekt umowy.
Osoba uprawniona do kontaktu: Mariola Fabisz-Wilczyńka, tel. 62 74
Burmistrz
/-/ mgr Jarosław Pietrzak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski Gminy Dobrzyca