Dobrzyca, dnia 04.11.2020 r.
ZPI.271.2.22.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
Działając na podstawie Zarządzenia Burmistrza Gminy Dobrzyca Nr SG.120.1.2017 z dnia 31.01.2017 roku § 3 ust. 2 Regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro Gmina Dobrzyca zaprasza do złożenia oferty na:
Zakup 9-osobowego samochodu osobowego dla przewozu niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Dobrzyca do Zespołu Szkół Specjalnych w Pleszewie
GMINA DOBRZYCA
ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca
tel. 62/7413013
fax 62/7413013
poczta elektroniczna: gmina@ugdobrzyca.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu typu bus 9-cio osobowy do przewozu niepełnosprawnych dzieci z terenu Gminy Dobrzyca do Zespołu Szkół Specjalnych w Pleszewie. Zakup samochodu dofinansowany z „Programu wyrównywania Różnic między regionami III” w ramach obszaru D - likwidacja barier transportowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego samochodu do przewozu osób, wyprodukowanego w 2020 roku, bus 9-cio osobowy (8 pasażerów + kierowca) o pojemności silnika od 120 KM-150 KM: pojemność 1990-2500 cm3, masie całkowitej nieprzekraczającej 3500 kg (dopuszczającej kierowanie pojazdem kierowcą posiadającym prawo jazdy kat. B). Norma emisji spalin EURO 6.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony pojazd był fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, roszczeń osób trzecich, oraz aby posiadał kompletną dokumentację pojazdu niezbędną do rejestracji oraz eksploatacji.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony samochód spełniał następujące wymagania:
a) Boczne drzwi przesuwne prawe
b) Przyciemniane tylnie szyby
c) Wszystkie szyby atermiczne
a) Czujnik niezapiętych pasów bezpieczeństwa;
b) Co najmniej czołowa poduszka powietrzna kierowcy oraz 2 pasażerów w pierwszym rzędzie siedzeń;
c) Światłą do jazdy dziennej;
d) Przednie lampy przeciwmgielne;
e) Wycieraczki przedniej i tylnej szyby
f) System ABS
g) Czujnik parkowania tył
a) Klimatyzacja w przedniej oraz tylnej części pojazdu
b) Tempomat
c) Centralny zamek
d) Boczne lusterka regulowane elektrycznie i podgrzewane
e) Elektrycznie otwierane przednie szyby
f) radio
g) Pełnowymiarowe koło zapasowe
h) Komplet kół letnich na felgach aluminiowych
Przedmiot zapytania winien zostać zrealizowany w terminie do dnia 16 kwietnia 2021 r.
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Oferta musi być sporządzona zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego, bez żadnych zastrzeżeń i uwarunkowań oraz przygotowana na drukach według wzorów stanowiących załączniki do zapytania ofertowego. Wykonawca składający ofertę ponosi pełną odpowiedzialność za jej kompletność. W przypadku stosowania własnych druków muszą one zawierać wszystkie informacje zawarte w załączonych wzorach druków. Druk oferty stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
3) Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, czytelnie, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie czytelną techniką trwałą. Załączone dokumenty, sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
4) Formularz oferty oraz dokumenty sporządzane przez wykonawcę powinny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W przypadku gdy ofertę oraz dokumenty sporządzane przez wykonawcę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo do powyższych czynności /oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem/.
5) Zawartość oferty i sposób jej przedstawienia, pakowanie oferty:
6) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
7) Oferta musi być sporządzona zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego, bez żadnych zastrzeżeń i uwarunkowań oraz przygotowana na drukach według wzorów stanowiących załączniki do zapytania ofertowego. Wykonawca składający ofertę ponosi pełną odpowiedzialność za jej kompletność. W przypadku stosowania własnych druków muszą one zawierać wszystkie informacje zawarte w załączonych wzorach druków. Druk oferty stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
8) Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, czytelnie, na komputerze lub ręcznie czytelną techniką trwałą. Załączone dokumenty, sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
9) Formularz oferty oraz dokumenty sporządzane przez wykonawcę powinny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W przypadku gdy ofertę oraz dokumenty sporządzane przez wykonawcę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo do powyższych czynności /oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem/.
10) Zawartość oferty i sposób jej przedstawienia, pakowanie oferty:
a) Preferuje się aby oferta złożona była w formie skanu na adres poczty elektronicznej: gmina@ugdobrzyca.pl lub w formie papierowej na adres Urzędu Miejskiego Gminy Dobrzyca – Rynek 14, 63-330 Dobrzyca.
b) Preferuje się, aby w temacie wiadomości/na kopercie wpisana była sygnatura postępowania: ZPI.271.2.22.2020 z dopiskiem oferta.
c) W przypadku gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Strony zawierające informację, o których mowa w zdaniu poprzednim, winny być odpowiednio oznaczone: informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 1010)
d) Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem że uczyni to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają formy pisemnej lub elektronicznej. Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób jak oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta, należy opatrzyć napisem "zmiana".
e) Oświadczenie o wycofaniu oferty powinno być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy oraz opakowane i zaadresowane w ten sam sposób jak oferta. Dodatkowo opakowanie/wiadomość, w której jest przekazywane to powiadomienie, należy opatrzyć napisem "wycofane".
1) Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej na adres podany w pkt. 5.11 niniejszego zapytania ofertowego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.11.2020 r. lub w wersji papierowej na adres Zamawiającego.
2) Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie zostanie odrzucona i nie będzie podlegać ocenie.
7. Opis sposobu obliczenia ceny
1) Cena brutto za realizację całego zamówienia, powinna być podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
2) Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
Przesłanki odrzucenia oferty:
Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
1) Jej treść jest niezgodna z zapytaniem ofertowym,
2) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia a Wykonawca nie dokona w wyznaczonym terminie stosownych wyjaśnień.
3) Cena oferty jest rażąco niska w przypadku gdy jest niższa o co najmniej 30% od:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
Maksymalna liczba punktów jakie możne otrzymać oferta za dane kryterium |
1 |
Cena – „C” |
60% |
60 punktów |
2 |
Kolor samochodu - czerwony |
5% |
5 punktów |
3. |
Automatyczna skrzynia biegów |
15% |
15 punktów |
4. |
Komplet kół zimowych na felgach stalowych |
5% |
5 punktów |
5. |
Wydłużona powierzchnia bagażowa |
15% |
15 punktów |
Łączna liczba punktów |
100 % |
100 punktów |
Ad. 1) Kryterium „Cena”
Cmin/Cb * 100* 60% = ilość punktów w kryterium C
gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych;
Cb – cena oferty rozpatrywanej;
100 – stały wskaźnik;
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny
Ad. 2) Kolor samochodu – czerwony (RAL 3020 lub zbliżony) „K”
Kryterium będzie oceniane na podstawie informacji czy Wykonawca w ofercie przedstawi samochód w kolorze preferowanym przez Zamawiającego. Liczba uzyskanych punktów pomnożona przez 5%.
TAK – 100 pkt
NIE – 0 pkt
Ad. 3) Automatyczna skrzynia biegów „A”
Kryterium będzie oceniane na podstawie informacji czy Wykonawca w ofercie przedstawi samochód wyposażony w automatyczna skrzynie biegów. Liczba uzyskanych punktów pomnożona przez 15%.
TAK – 100 pkt
NIE – 0 pkt
Ad. 4) Komplet kół zimowych na felgach stalowych „Z”
Kryterium będzie oceniane na podstawie informacji czy Wykonawca w ofercie przedstawi samochód wyposażony w komplet kół zimowych na felgach stalowych. Liczba uzyskanych punktów pomnożona przez 5%.
TAK – 100 pkt
NIE – 0 pkt
Ad. 5) Wydłużona powierzchnia bagażowa „L”
Kryterium będzie oceniane na podstawie informacji czy Wykonawca w ofercie przedstawi samochód z wydłużona powierzchnią bagażową – tzw. wersja LONG. Liczba uzyskanych punktów pomnożona przez 15%.
TAK – 100 pkt
NIE – 0 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów liczoną wg wzoru:
LP= C+K+A+Z+L
gdzie:
LP – liczba zdobytych punktów;
C – liczba punktów uzyskana (wyliczona) w kryterium „Cena ”;
K – liczba punktów uzyskana (wyliczona) w kryterium „Kolor samochodu”
A - liczba punktów uzyskana (wyliczona) w kryterium „Automatyczna skrzynia biegów”
Z - liczba punktów uzyskana (wyliczona) w kryterium „Komplet kół zimowych na felgach stalowych”
L - liczba punktów uzyskana (wyliczona) w kryterium „Wydłużona powierzchnia bagażowa”
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam wskaźnik oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnego przekazywania: oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji pisemnie, pytania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia można kierować e-mailowo na adres: gmina@ugdobrzyca.pl
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wykonawcę, który otrzymał największą ilość punktów. Zamawiający zawrze z wybranym wykonawcą umowę, której wzór Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na co najmniej 2 dni przed podpisania umowy.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawcy w celu poprawienia, uzupełnienia lub wyjaśnienia złożonej oferty. W przypadku gdy wykonawca nie udzieli odpowiedzi na wezwanie lub udzielona odpowiedź nie spowoduje usunięcia rozbieżności między złożoną ofertą, a wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym, oferta ta podlega odrzuceniu bez dokonywania jej oceny.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawcy w celu wyjaśnienia sposobu obliczenia ceny i zbadania czy oferowana cena nie jest rażąco niska jeśli przedstawione w ofercie dane są niejasne.
3) Termin płatności – przelew 14 dni.
4) Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji zamówienia.
5) Zamawiający na umowie wprowadzi swój numer kancelaryjny, zgodny z Jednolitym rzeczowym wykazem akt organów gminy i związków międzygminnych oraz urzędów obsługujących te organy i związki. Zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych z dnia 18 stycznia 2011 r. (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67) Urząd Miejski Gminy Dobrzyca, tak jak inne urzędy zobligowany został do stosowania jednolitego rzeczowego wykazu akt dla wszystkich spraw, które prowadzi. Umowy zawarte w wyniku przeprowadzonych przez Gminę Dobrzyca postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oznaczone są symbolem klasyfikacyjnym „272” z hasłem klasyfikacyjnym „Umowy zawarte w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych”.
DODATKOWE INFORMACJE- OBOWIĄZEK INFOMRACYJNY
TOŻSAMOŚĆ I DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA |
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy Dobrzyca z siedzibą w Urzędzie Miejskim Gminy Dobrzyca przy ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca. Z administratorem mogą się Państwo skontaktować poprzez adres email: gmina@ugdobrzyca.pl bądź pod wskazanym wyżej adresem. |
DANE KONTAKTOW INSPEKTORA OCHRONY DANYCH |
Z inspektorem ochrony danych można skontaktować się:
|
CEL I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH |
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu obowiązku prawnego nałożonego na administratora (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO) wynikającego z Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w sprawie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 4 pkt 8 na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro - na zadanie pn. Zakup 9-osobowego samochodu osobowego dla przewozu niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Dobrzyca do Zespołu Szkół Specjalnych w Pleszewie – postępowanie nr ZPI.271.2.22.2020
|
WYMOGI I KONSEKWENCJE |
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania wymaganych danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. |
INFORMACJE O ODBIORCACH DANYCH OSOBOWYCH |
Odbiorcami Państwa danych osobowych są lub mogą być:
|
CZAS PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH |
Administrator będzie przechowywać Państwa dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, a następie przez okres wynikający z zasad określonych w Rozporządzeniu z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. |
PRAWA OSÓB FIZYCZNYCH |
Przysługujące prawa:
|
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy – wzór
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski Gminy Dobrzyca