Zapytania ofertowe

ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W ROKU 2022

Dobrzyca, dnia  01.10.2021 r.
 
 
KDr.7021.10.2021
 
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Działając na podstawie Zarządzenia Regulaminu Burmistrza Gminy Dobrzyca Nr SG.120.01.2021 z dnia 04.01.2021 roku § 3 ust. 2 Regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130 000 netto Gmina Dobrzyca zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.:
 
ZIMOWE  UTRZYMANIE  DRÓG  GMINNYCH  NA  TERENIE  GMINY DOBRZYCA  w roku 2022
 
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
GMINA DOBRZYCA
ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca
tel. 62 7413013
fax 62 7413013
poczta elektroniczna: gmina@ugdobrzyca.pl
 
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem  zamówienia  jest:
ZIMOWE  UTRZYMANIE  DRÓG  GMINNYCH  NA  TERENIE  GMINY  DOBRZYCA  w roku 2022 polegające  na  utrzymaniu  należytej  przejezdności  dróg  i  ulic.
Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień:
CPV:     90620000-9   usługi  odśnieżania
              90630000-2  usługi  usuwania  oblodzeń
 
Zakres  przedmiotu zamówienia obejmuje:      
ZADANIE   NR  1 -  LUTYNIA, RUDA, FABIANÓW, cz. m. SOŚNICA  -  zał. A
Odśnieżanie  
Likwidacja  śliskości  4%  mieszanką  piasku  z  solą  
 
ZADANIE  NR 2 -  TRZEBOWA, KOŹMINIEC, KARMINEK, KARMINIEC, NOWY KARMIN, GUSTAWÓW, KARMIN,  CZARNUSZKA, cz. m.  SOŚNICA, IZBICZNO – zał. B
Odśnieżanie  
Likwidacja śliskości  4%  mieszanką  piasku  z  solą  
 
UWAGA!
Drogi  gminne w miejscowościach:  DOBRZYCA, STRZYŻEW, GALEW, TRZEBIN, POLSKIE OLĘDRY   będą utrzymywane  przez Gminą Spółkę Komunalną w Dobrzycy
 
Wyszczególnienie  usług:
Zakres usług do wykonania w poszczególnych zadaniach określono w załącznikach do zapytania ofertowego – „Wykaz zadań” (zał. A, B) oraz  mapie poglądowej.
 
Szczegółowy  zakres prac oraz warunki realizacji określa  Specyfikacja  Techniczna – zał. do zapytania ofertowego.
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia materiału do zwalczania śliskości i gołoledzi. 
 
 
3. Termin realizacji zamówienia:
Ustala się termin obowiązywania umowy:   od  01.01.2022r. do 31.12.2022r.    
 
4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
1. O udzielenie  zamówienia  mogą się  ubiegać Wykonawcy, którzy  spełniają  następujące warunki:
1) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. dysponują  minimum  niżej  wymienionym  sprzętem:
     -  1 pług  na  1 zadanie -  drogi  objęte  odśnieżaniem,
     -  1 piaskarka  na  20km  dróg  objętych  zwalczaniem  śliskości
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca musi dysponować odrębnym sprzętem na każdą z części, tzn. dana jednostka sprzętu zaliczona przez Zamawiającego do realizacji jednej części zamówienia nie będzie zaliczana do realizacji pozostałych części.   
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz sprzętu, jakim będzie realizował usługi na poszczególnych zadaniach oraz złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzorów stanowiących załącznik nr 3 i 5 do zapytania ofertowego.
2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,  
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Ocena  spełnienia  warunków  wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły „spełnia”  _ „nie  spełnia”.
 Niespełnienie  powyższych  wymogów  spowoduje  wykluczenie  Wykonawcy.      
5. Opis sposobu przygotowania oferty         
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Oferta musi być sporządzona zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego, bez żadnych zastrzeżeń i uwarunkowań oraz przygotowana na drukach według wzorów stanowiących załączniki do zapytania ofertowego. Wykonawca składający ofertę ponosi pełną odpowiedzialność za jej kompletność. W przypadku stosowania własnych druków muszą one zawierać wszystkie informacje zawarte w załączonych wzorach druków (załączniki nr 1- 5do zapytania ofertowego).
3) Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, czytelnie, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie czytelną techniką trwałą. 
4) Formularz oferty oraz dokumenty sporządzane przez wykonawcę powinny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W przypadku gdy ofertę oraz dokumenty sporządzane przez wykonawcę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo do powyższych czynności/oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza/.
5) Każda oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki,  o których mowa w treści niniejszego zapytania ofertowego.
 
6. Forma i termin składania ofert
Forma składania ofert : 
-  forma papierowa - osobiście w siedzibie Urzędy Miejskiego Gminy Dobrzyca,  lub
-  skan  podpisanej oferty na adres e-mail:  gmina@ugdobrzyca.pl, lub
-  forma papierowa - za pośrednictwem poczty na adres:  Gmina  Dobrzyca, ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, lub fax – tel. 62 7413013
 
Termin składania ofert - do dnia 12 października 2021r.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie zostanie odrzucona i nie będzie podlegać ocenie.
 
7. Opis sposobu obliczenia ceny
1)Wykonawca  zobowiązany  jest  do  wypełnienia  FORMULARZA CENOWEGO  (wg zał. nr 2) dla  danego zadania  i  określenia w  nim  cen  na  wszystkie  koszty  niezbędne  do  wykonania  zamówienia, w tym  koszty zapewnienia mieszanki solnej.
Wszystkie  ceny  określone  przez  Wykonawcę  zostaną  ustalone  na  okres  ważności  umowy i  nie   będą  podlegały  zmianom. 
2) Cenę  oferty (na FORMULARZU OFERTOWYM)  dla  danego  zadania  należy  obliczyć  wg  formularza  cenowego  jako  łączną  wartość  robót wynikającą  z  przeliczenia  oferowanych  cen  jednostkowych  i  zakresów  robót  przewidzianych  faktycznie  do  wykonania.
3) Cena brutto za realizację całego zamówienia, powinna być podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia                                 w walutach obcych.
4) Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami, realizacji przedmiotu zamówienia.
 
8. Przesłanki odrzucenia oferty:
Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
1) Jej treść jest niezgodna z zapytaniem ofertowym,
2) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia,
3) W przypadku gdy wykonawca nie udzieli odpowiedzi na wezwanie w celu poprawienia, uzupełnienia lub wyjaśnienia złożonej oferty lub udzielona odpowiedź nie spowoduje usunięcia rozbieżności między złożoną ofertą, a wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym, oferta ta podlega odrzuceniu bez dokonywania jej oceny. 
 
9. Kryteria wyboru ofert
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert nieodrzuconych Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
 
Najniższa cena – 100%
 
10. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów
W niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnego przekazywania: oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji pisemnie, pytania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia można kierować e-mailowo na adres: gmina@ugdobrzyca.pl.
 
 
11. Unieważnienie postępowania
 
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyny.
2. Zamawiający unieważni postępowanie w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tą kwotę co ceny najkorzystniejszej oferty. 
 
12. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty 
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wykonawcę, który otrzymał największą ilość punktów. Zamawiający zawrze z wybranym wykonawcą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
 
13. Inne istotne postanowienia
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawcy w celu poprawienia, uzupełnienia lub wyjaśnienia złożonej oferty. W przypadku gdy wykonawca nie udzieli odpowiedzi na wezwanie lub udzielona odpowiedź nie spowoduje usunięcia rozbieżności między złożoną ofertą, a wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym, oferta ta podlega odrzuceniu bez dokonywania jej oceny. 
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawcy w celu wyjaśnienia sposobu obliczenia ceny i zbadania czy oferowana cena nie jest rażąco niska jeśli przedstawione w ofercie dane są niejasne. 
3) Termin płatności – przelew 14 dni po wykonaniu przedmiotu zamówienia i zaakceptowaniu rozliczenia.
4) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia.
 
14. Klauzula  informacyjna
1. TOŻSAMOŚĆ I DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy Dobrzyca  z siedzibą w Urzędzie Miejskim Gminy Dobrzyca przy ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca.  
Z administratorem mogą się Państwo skontaktować poprzez adres email: gmina@ugdobrzyca.pl bądź pod wskazanym wyżej adresem.  
2. DANE KONTAKTOW INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Z inspektorem ochrony danych można skontaktować się:
pisemnie – iod@bodo24.pl
3. CEL I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu obowiązku prawnego nałożonego na administratora (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO) wynikającego z Ustawy z dnia 11 września2019 r. Prawo zamówień publicznych w sprawie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130 000,00 zł na zadanie pn. ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH W ROKU 2022.
4. WYMOGI I KONSEKWENCJE
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania wymaganych danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.   
5. INFORMACJE O ODBIORCACH DANYCH OSOBOWYCH
Odbiorcami Państwa danych osobowych są lub mogą być:
• Inspektor Ochrony Danych Kinga Milczarek z siedzibą we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 281/721;
• właściwie upoważnione osoby fizyczne, prawne lub inni odbiorcy posiadający podstawę prawną żądania dostępu do danych osobowych oraz odbiorcy, którym muszą zostać ujawnione dane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
• podmioty obsługujące systemy teleinformatyczne, podmioty świadczące usługi pocztowe, kurierskie oraz prawne na rzecz Urzędu;
• osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postepowania na podstawie art. 74 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
6. CZAS PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Administrator będzie przechowywać Państwa dane osobowe do chwili załatwienia sprawy,  a następie przez okres wynikający z zasad określonych w Rozporządzeniu z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
7. PRAWA OSÓB FIZYCZN Przysługujące prawa:
• prawo do kopii danych i dostępu do informacji o przetwarzaniu;
• w uzasadnionych przypadkach prawo do sprostowania niepoprawnych bądź nieaktualnych danych osobowych;
• w uzasadnionych przypadkach prawo do usunięcia niepoprawnych bądź niepotrzebnych danych osobowych;
• w uzasadnionych przypadkach prawo do ograniczenia przetwarzania do momentu wykazania celu przetwarzania i zgodności z prawem;
• w uzasadnionych przypadkach prawo do wniesienia sprzeciwu w stosunku do przetwarzania związku ze szczególną sytuacja osoby fizycznej, której dane dotyczą;
• jeżeli decyzje w stosunku do danych osobowych będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, to prawo do niepodlegania zautomatyzowanej decyzji;
8. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie na ulicy Stawki 2 i wszystkie dane kontaktowe znajdują się na platformie www.uodo.gov.pl.
 
 
Burmistrz
(-) Jarosław Pietrzak

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 01.10.2021
Dokument wytworzony przez: stanowisko do spraw komunikacji dróg gospodarki komunalnej i telekomunikacji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Agnieszka Balcer
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 października 2021 14:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Balcer
Ilość wyświetleń: 306
05 października 2021 13:32 (Agnieszka Balcer) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
05 października 2021 13:31 (Agnieszka Balcer) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 października 2021 14:54 (Agnieszka Balcer) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany