Przetargi

WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG GMINNYCH

Zamawiający:   GMINA  DOBRZYCA

                          ul. Rynek 14

                          63-330 Dobrzyca

                          tel./fax  ( 062 ) 7413013

                          www.dobrzyca.bazagmin.pl

                        

 

 

 

 

O G Ł A S Z A

 

PRZETARG  NIEOGRANICZONY  NA :

WYKONANIE REMONTÓW  CZĄSTKOWYCH  NAWIERZCHNI  BITUMICZNYCH  DRÓG  GMINNYCH

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie zamówień Publicznych z dnia 16.03.2010r.  pod pozycją 73454-2010

 

1.      Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Dobrzyca, ul. Rynek 14 ) pokój nr 15 po wcześniejszym zamówieniu lub zwrócić się z wnioskiem o wysłanie specyfikacji pocztą.

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) została również zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.

 

Adres strony : www.dobrzyca.bazagmin.pl - przetargi

 

2.      Opis przedmiotu zamówienia

 

REMONTY  CZĄSTKOWE  NAWIERZCHNI  BITUMICZNYCH:

1)  mieszankami  mineralno-asfaltowymi grysowymi  z  posmarowaniem  krawędzi  asfaltem

     z  wycinaniem  łat – szacowana ilość do wbudowania 25t

2)  mieszankami  mineralno-asfaltowymi grysowymi  z  posmarowaniem  krawędzi  asfaltem 

     bez  wycinania  łat - szacowana ilość do wbudowania - 5t

3)  emulsją modyfikowaną i  grysami remonterem drogowym– szacowana ilość do wbudowania

      - 130t.

 

Szczegółowy zakres robót będzie ustalony wspólnie z Zamawiającym podczas wiosennego oraz  jesiennego  przeglądu  dróg  gminnych.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu zamówienia, w tym  zmiany ilości poszczególnych materiałów do wbudowania przy zachowaniu oferowanych cen  jednostkowych.  Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu zmniejszenia zamówienia   przez Zamawiającego.

Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego  o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zostanie ono  udzielone, w przypadku gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. 

Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia określono w Szczegółowych  Specyfikacjach  Technicznych (zał. do SIWZ).

 

 

3.  Ustala się terminy:

     - rozpoczęcie  robót -  w ciągu 7 dni od każdorazowego otrzymanego  zlecenia

     - okres  obowiązywania  umowy – od podpisania  do  31.12.2010r.

 

4.Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria

    oceny:   cena  – 100 %.

 

      5.  Termin składania ofert upływa dnia  31.03.2010r.  do godz. 9:00.

 

Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrzycy, ul. Rynek 14, pokój nr 15. Oferty złożone po terminie zostaną  zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Otwarcie ofert  dnia  31.03.2010r.  o godz. 9:30.

 

6.  Wykonawca będzie związany ofertą przez okres dni 30dni.  Bieg terminu związania ofertą

     rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

7. O udzielenie zamówienia mogą się  ubiegać Wykonawcy, którzy  spełniają następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy   nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują (lub będą dysponowali w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń o specjalności drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów). Wykazane osoby winne posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego.
a) Wykonawca składający ofertę winien wykazać się realizacją wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
b) Za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu remontów cząstkowych o wartości nie mniejszej niż  50.000zł brutto oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie w formie referencji.       

c) przedstawią  wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania  przedmiotu  zamówienia  w  oparciu  o wymagania sprzętowe wynikające  ze  specyfikacji technicznej  oraz  wskażą  dostawcę  masy  bitumicznej.   

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp).

     5) udzielą Zamawiającemu gwarancji na okres 6 miesięcy  od  odbioru  robót.

     6) rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich,

     7) Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla

         Wykonawców, których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

     Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o wykonanie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu   i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.
Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy.  

                                
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły „spełnia” / „nie  spełnia”.

Niespełnienie  powyższych  wymogów  spowoduje  wykluczenie  Wykonawcy.

 

 

8.  Dokumenty wymagane w postępowaniu:

   1) Formularz  ofertowy  -  zał. nr 1  wg  zał. wzoru do SIWZ,

   2) Formularz  cenowy - zał. nr 2 wg  wzoru  do  SIWZ,

   3) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia  warunki  określone w art. 22 ust. 1  ustawy oraz że nie  

        podlega wykluczeniu na podstawie art. 4 ust. 1 i 2 ustawy – zał.  nr 3 wg   wzoru do SIWZ,

    4) Zaakceptowany  projekt  umowy - zał. nr 4 wg  wzoru do SIWZ,

    5) Wykaz  osób  i  podmiotów,  które  będą  wykonywać  zamówienie  lub  będą  uczestniczyć

         w wykonaniu zamówienia  - zał. nr 5 wg wzoru do SIWZ „Potencjał kadrowy”.

        Należy załączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego posiadane uprawnienia  budowlane

        w  zakresie  dróg przez osobę proponowaną na kierownika budowy wraz z kopią aktualnego  

        zaświadczenia o przynależności  kierownika  budowy  do  Izby Inżynierów Budownictwa, 

    6)Wykaz  sprzętu  technicznego z zaznaczeniem czy jest to sprzęt własny czy dzierżawiony oraz 

        wskazanie dostawcy masy bitumicznej - zał. nr 6 wg wzoru do SIWZ „Potencjał sprzętowy”.

        Wymagania  minimalne  - określone  w  Specyfikacjach  Technicznych,

    7) Wykaz  co najmniej 2 robót  wykonanych  w okresie  pięciu  lat, a  jeżeli  okres  prowadzenia

         działalności jest krótszy - w tym okresie, w  zakresie będącym przedmiotem  zamówienia, z

         podaniem  ich  zakresu  rzeczowego,   wartości,  daty  wykonania  wraz  z  załączeniem

         dokumentów  potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (kopie referencji, 

         listów polecających).

         Za robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna robotę

         budowlaną, polegającą na wykonaniu remontów cząstkowych o wartości nie mniejszej niż 

         50.000zł brutto - zał. nr 7 wg wzoru do SIWZ „Doświadczenie zawodowe”.

    8) Kopię aktualnego odpisu z właściwego  rejestru  albo  zaświadczenie  o  wpisie  do ewidencji 

         działalności  gospodarczej,  jeżeli  odrębne  przepisy  wymagają  wpisu  do  rejestru  lub

         zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.

9) Kopia opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

   10) Pełnomocnictwo- jeśli dotyczy

          Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym  mowa w pkt 3 oraz dokument wymieniony w pkt 7 winny zostać złożone przez każdego Wykonawcę.  W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.       

         Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

   11) Oświadczenie o zastosowaniu materiałów i urządzeń, które spełniają wymagania wynikające

          z Polskich Norm przenoszące normy europejskie – zał. nr 8 wg wzoru do SIWZ

   12)  Wykaz podwykonawców do wykonania zamówienia  - zał. nr 9 wg wzoru do SIWZ.

 

 

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia  2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

 

 

 

9.  Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

 

    1) Krystyna Bąk-Rybak - inspektor ds. zamówień publicznych i inwestycji gminnych,

    2) Agnieszka Wachońska -podinspektor ds. zamówień publicznych i inwestycji gminnych

    3) Agnieszka Balcer – podinspektor ds. komunikacji, dróg, gospodarki  komunalnej,

        tel.  062  7413013

 

 

                                                                                                          

                                                                                                  Wójt

                                                                                  /-/ mgr Jarosław Pietrzak

 

 

Dobrzyca,  dnia 16.03.2010r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 marca 2010 14:50
Dokument wprowadzony do BIP przez: Franciszek Reszel
Ilość wyświetleń: 2226
19 kwietnia 2010 15:53 (Franciszek Reszel) - Dodanie załącznika.
16 marca 2010 14:59 (Franciszek Reszel) - Dodanie załącznika.
16 marca 2010 14:58 (Franciszek Reszel) - Usunięcie załącznika.
Zatrzymaj banner przewijany