Przetargi

PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWESTYCJĄ: „BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ I TŁOCZNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIAMI ŚCIEKÓW NA TERENIE MIEJSCOWOŚCI DOBRZYCA”

 ZPI.271.1.2011

Dobrzyca: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWESTYCJĄ: BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ I TŁOCZNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIAMI ŚCIEKÓW NA TERENIE MIEJSCOWOŚCI DOBRZYCA
Numer ogłoszenia: 21874 - 2011; data zamieszczenia: 14.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyca , Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 062 7413013, faks 062 7413013.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyca.bazagmin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWESTYCJĄ: BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ I TŁOCZNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIAMI ŚCIEKÓW NA TERENIE MIEJSCOWOŚCI DOBRZYCA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWESTYCJĄ PN. BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ I TŁOCZNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIAMI ŚCIEKÓW NA TERENIE MIEJSCOWOŚCI DOBRZYCA Usługa nadzoru inwestorskiego wykonywana będzie nad zadaniem inwestycyjnym podzielonym na cztery etapy: ETAP I1 obejmuje ulice: Jesionową, Walendowskiego, Krotoszyńską; zakres robót: - kanały grawitacyjne z rur PVC - U Ø 200 5,9 lite - 2.785 mb, - kanały boczne z rur PVC - U Ø 160 4,7 lite przykanaliki - 1.288 mb, (197 szt.), - rurociągi tłoczne z rur PE-HD Ø 110 mm - 1.155,4 mb - przepompownia ścieków P2 z przyłączem wodociągowym i energetycznym - 1 kpl. ETAP I2 obejmuje ulice: Ostrowską, Krzywą, Mierosławskiego, Koźlika, Promienną, Kocińskiego, Cegielnianą, Krótką, Wrobińskiego, Wiosny Ludów, Różaną, Nową; zakres robót: - kanały grawitacyjne z rur PVC - U Ø 200 5,9 lite - 5.346,8 mb, - kanały boczne z rur PVC - U Ø 160 4,7 lite przykanaliki - 1.436 mb, (211 szt.), ETAP I4 obejmuje ulice: Cmentarną, Jarocińską, Targową; zakres robót: - kanały grawitacyjne z rur PVC - U Ø 200 5,9 lite - 1.180 mb, - kanały boczne z rur PVC - U Ø 160 4,7 lite przykanaliki - 329 mb, (82 szt.), ETAP I5 obejmuje ulice: Krotoszyńską, Klonów, Koźmińską, Szkolną, Parkową, Rynek; zakres robót: - kanały grawitacyjne z rur PVC - U Ø 200 5,9 lite - 2.494,8 mb, - kanały grawitacyjne z rur PVC - U Ø 250 7,3 lite - 550,1 mb, - kanały boczne z rur PVC - U Ø 160 4,7 lite przykanaliki - 771 mb, (74 szt.), - rurociągi tłoczne z rur PE-HD Ø 110 mm - 230 mb - przepompownia ścieków P3 i P4 z przyłączem energetycznym - 2 kpl. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej umieszczonej na stornie internetowej Urzędu Gminy w Dobrzycy www.dobrzyca.bazagmin.pl , zakładka PRZETARGI; BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ I TŁOCZNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIAMI ŚCIEKÓW NA TERENIE MIEJSCOWOŚCI DOBRZYCA.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zostaną one udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz zapewnione zostaną środki finansowe na ten cel

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu ze wzorem spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez wykonawcę załącznika do oferty pn. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi, z których każda polegała na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad budową, odbudową lub rozbudową kanalizacji sanitarnej o długości minimum 1000 mb. Powyższe Wykonawca musi wykazać w formie załączonego do oferty wykazu wykonanych usług z załączeniem dokumentów, że usługi zostały wykonane należycie - wzór stanowiący załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu ze wzorem spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - wzór stanowiący załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz na podstawie Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami - wzór stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego w: - w specjalności budowlanej, - bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - osoba ta będzie pełniła funkcję koordynatora czynności inspektorów nadzoru i musi posiadać minimum 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - w specjalności drogowej; określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie w/w specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór stanowiący załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  •  

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wykaz dokumentów złożonych w ofercie - wg wzoru (zał. nr 1 do SIWZ), - formularz ofertowy - wg wzoru (zał. nr 2 do SIWZ), - wzór umowy wypełniony i parafowany przez Wykonawcę - załącznik nr 4 do SIWZ, - wykaz z oferty części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - wg wzoru (zał. nr 8 do SIWZ), - pełnomocnictwo - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyca.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Rynek 14, pok. nr 15, 63-330 Dobrzyca.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Priorytet III. Środowisko przyrodnicze Działanie 3.4 Gospodarka wodno - ściekowa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Dobrzyca, dn. 14.02.2011r.

                                                                      

                                                                                                                            Zatwierdził:

 

                                                                                                                                     Wójt

/-/ mgr Jarosław Pietrzak

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 lutego 2011 14:50
Dokument wprowadzony do BIP przez: Franciszek Reszel
Ilość wyświetleń: 1299
07 marca 2011 14:12 (Agnieszka Wachońska) - Dodanie załącznika [informacja_o_wyborze_oferty_na_strone.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 lutego 2011 14:58 (Franciszek Reszel) - Dodanie załącznika [zal_nr_9_oswiadczenie_o_nie_wykluczeniu.doc] do dokumentu.
14 lutego 2011 14:57 (Franciszek Reszel) - Dodanie załącznika [zal_nr_8__wykaz_podwykonawcow.doc] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany