ZPI.271.1.2011
Dobrzyca: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWESTYCJĄ: BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ I TŁOCZNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIAMI ŚCIEKÓW NA TERENIE MIEJSCOWOŚCI DOBRZYCA
Numer ogłoszenia: 21874 - 2011; data zamieszczenia: 14.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyca , Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 062 7413013, faks 062 7413013.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWESTYCJĄ: BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ I TŁOCZNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIAMI ŚCIEKÓW NA TERENIE MIEJSCOWOŚCI DOBRZYCA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWESTYCJĄ PN. BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ I TŁOCZNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIAMI ŚCIEKÓW NA TERENIE MIEJSCOWOŚCI DOBRZYCA Usługa nadzoru inwestorskiego wykonywana będzie nad zadaniem inwestycyjnym podzielonym na cztery etapy: ETAP I1 obejmuje ulice: Jesionową, Walendowskiego, Krotoszyńską; zakres robót: - kanały grawitacyjne z rur PVC - U Ø 200 5,9 lite - 2.785 mb, - kanały boczne z rur PVC - U Ø 160 4,7 lite przykanaliki - 1.288 mb, (197 szt.), - rurociągi tłoczne z rur PE-HD Ø 110 mm - 1.155,4 mb - przepompownia ścieków P2 z przyłączem wodociągowym i energetycznym - 1 kpl. ETAP I2 obejmuje ulice: Ostrowską, Krzywą, Mierosławskiego, Koźlika, Promienną, Kocińskiego, Cegielnianą, Krótką, Wrobińskiego, Wiosny Ludów, Różaną, Nową; zakres robót: - kanały grawitacyjne z rur PVC - U Ø 200 5,9 lite - 5.346,8 mb, - kanały boczne z rur PVC - U Ø 160 4,7 lite przykanaliki - 1.436 mb, (211 szt.), ETAP I4 obejmuje ulice: Cmentarną, Jarocińską, Targową; zakres robót: - kanały grawitacyjne z rur PVC - U Ø 200 5,9 lite - 1.180 mb, - kanały boczne z rur PVC - U Ø 160 4,7 lite przykanaliki - 329 mb, (82 szt.), ETAP I5 obejmuje ulice: Krotoszyńską, Klonów, Koźmińską, Szkolną, Parkową, Rynek; zakres robót: - kanały grawitacyjne z rur PVC - U Ø 200 5,9 lite - 2.494,8 mb, - kanały grawitacyjne z rur PVC - U Ø 250 7,3 lite - 550,1 mb, - kanały boczne z rur PVC - U Ø 160 4,7 lite przykanaliki - 771 mb, (74 szt.), - rurociągi tłoczne z rur PE-HD Ø 110 mm - 230 mb - przepompownia ścieków P3 i P4 z przyłączem energetycznym - 2 kpl. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej umieszczonej na stornie internetowej Urzędu Gminy w Dobrzycy www.dobrzyca.bazagmin.pl , zakładka PRZETARGI; BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ I TŁOCZNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIAMI ŚCIEKÓW NA TERENIE MIEJSCOWOŚCI DOBRZYCA.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wykaz dokumentów złożonych w ofercie - wg wzoru (zał. nr 1 do SIWZ), - formularz ofertowy - wg wzoru (zał. nr 2 do SIWZ), - wzór umowy wypełniony i parafowany przez Wykonawcę - załącznik nr 4 do SIWZ, - wykaz z oferty części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - wg wzoru (zał. nr 8 do SIWZ), - pełnomocnictwo - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyca.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Rynek 14, pok. nr 15, 63-330 Dobrzyca.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Priorytet III. Środowisko przyrodnicze Działanie 3.4 Gospodarka wodno - ściekowa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dobrzyca, dn. 14.02.2011r.
Zatwierdził:
Wójt
/-/ mgr Jarosław Pietrzak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski Gminy Dobrzyca