Przetargi

Zakup i dostawa krzeseł i stołów do sal wiejskich

Dobrzyca, dnia 08.08.2013r.

GMINA  DOBRZYCA

ul. Rynek 14

63-330 Dobrzyca

tel. 62 7413013

e-mail: gmina@ugdobrzyca.pl

 

 

 

ZAPYTANIE  OFERTOWE

 

 

Gmina Dobrzyca zaprasza do złożenia oferty na zakup i dostawę krzeseł i stołów do  sal wiejskich w ramach  projektu  „Wyposażenie  sal  wiejskich w Dobrzycy, Koźmińcu, Karminku  i  Sośniczce”.

 

Przedmiot zamówienia  obejmuje  zakup  stołów i  krzeseł  do  sal  wiejskich.

Zestawienie  ilości  krzeseł  i  stołów  do  poszczególnych  sal  wiejskich  określa  ZESTAWIENIE  RZECZOWO-FINANSOWE - załącznik  nr 2 do  zapytania  ofertowego.

 

W cenie oferty należy uwzględnić transport  do poszczególnych sal wiejskich, rozładunek oraz ewentualny  montaż.

 

Charakterystyka   krzeseł:

- ilość – 300szt.

- szerokości siedziska  do  440mm 

- głębokość siedziska do  430mm  

- wysokość  do  930mm 

- wysokość siedziska  do 460mm   

- tapicerowane siedzisko i oparcie

- rozstaw nóżek na szerokość do  400mm

- rozstaw nóżek na głębokość do 440mm

- stelaż krzesła stalowy, malowany na złoty matowy kolor specjalną farbą odporną na obicia,

- możliwość składowania w stosie.

- wybór  kolorystyki  tapicerki  i  stelażu  do poszczególnych sal nastąpi w dniu podpisania umowy - dostawca w złożonej ofercie powinien zaprezentować katalog kolorów, z którego Zamawiający dokona ostatecznego wyboru koloru. Kolor nie może mieć wpływu na cenę oferty.

 

Przykładowe  zdjęcie:

 

 

 

Charakterystyka  stołów:

- Wymiary:   1,20mx0,90m - 42szt.

                     1,80mx0,90m - 23szt.

- blat stołu - płyta okleinowana gr. min. 18mm

- nogi stołów - metalowe rurki o długości 74cm mocowane z góry blatu do stelaża

- wybór  kolorystyki  blatu i stelaża do poszczególnych sal nastąpi w dniu podpisania umowy - dostawca w ofercie powinien zaprezentować katalog kolorów, z którego Zamawiający dokona ostatecznego wyboru koloru. Kolor nie może mieć wpływu na cenę oferty.

 

Dostawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji  na  dostarczone  stoły i krzesła  na okres 36 miesięcy od  dnia  odbioru.

 

Termin realizacji  zamówienia: do 25.09.2013r.



Termin składania ofert :  do 19.08.2013r.

Ofertę należy złożyć w sekretariacie  Urzędu  Gminy  lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:

Gmina  Dobrzyca, ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca

 

Istnieje również możliwość przesłania zeskanowanej oferty na adres e-mailowy:  gmina@ugdobrzyca.pl.  lub drogownictwo@ugdobrzyca.pl

 

 

Kryterium wyboru  oferty:  najniższa cena zadania – 100%

 


Oferta powinna zawierać:
1/ Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru – zał. nr 1do zapytania ofertowego)

2/ Zestawienie  rzeczowo-finansowe  (wg załączonego wzoru – zał. nr 2 do zapytania ofertowego),

3/ katalog  kolorów tapicerki  i  stelaża dot.  krzeseł

4/ katalog  kolorów blatu  i  stelaża dot. stołów

 


Osoba  do  kontaktu:  Agnieszka  Balcer - inspektor  d/s  komunikacji,  dróg, gospodarki
                                    komunalnej i telekomunikacji, tel. 62 7413013  wew. 50



Załączniki:

1)   formularz  ofertowy

2)   zestawienie  rzeczowo-finansowe

 

                                                                                          Wójt

                                                                          /-/ mgr  Jarosław  Pietrzak

 

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 sierpnia 2013 15:10
Dokument wprowadzony do BIP przez: Agnieszka Wachońska
Ilość wyświetleń: 1607
22 sierpnia 2013 12:22 (Agnieszka Wachońska) - Dodanie załącznika [informacja_o_wyborze_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 sierpnia 2013 09:33 (Agnieszka Wachońska) - Dodanie załącznika [przykladowe__zdjecie_krzesla.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 sierpnia 2013 09:32 (Agnieszka Wachońska) - Dodanie załącznika [sprostowanie_do_zapytania_ofertowego.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany