Przetargi - archiwum

BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych



Zamawiający: GMINA DOBRZYCA
ul. Rynek 14
63-330 Dobrzyca
tel./fax ( 062 ) 7413013
e-mail: inwestycje@dobrzyca.pl



O G Ł A S Z A

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA :

BUDOWĘ OŚWIETLENIA ULICZNEGO

1.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Dobrzyca, ul. Rynek 14 ), pokój nr 15 lub zwrócić się z wnioskiem o wysłanie specyfikacji pocztą.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostanie również zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.

Adres strony : www.dobrzyca.bazagmin.pl - przetargi

Koszt SIWZ: 25,00 zł + koszty przesyłki


2.Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1) Budowę linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na istniejącej linii napowietrznej niskiego napięcia w Polskich Olędrach,

2) Budowę linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na istniejącej linii napowietrznej niskiego napięcia w Sośnicy,

3) Dobudowę linii oświetleniowej na słupach żelbetowych oraz montaż opraw oświetleniowych w Koźmincu.

Zakresy robót oraz warunki realizacji poszcególnych zadań określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne oraz kosztorysy ofertowe – zał. do SIWZ.

Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień:
CPV: 45232210-7 – roboty budowlane w zakresie budowy linii napowietrznych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.

Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, które wykonanie powierzy podwykonawcom. ( art. 36 ust. 4 Prawo zamówień publicznych)

3.Termin wykonania zamówienia - do 15.10.2007r.

4.Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny : najniższa cena – 100 %.

5.Termin składania ofert upływa dnia 10.08.2007r. do godz. 9:00.

Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrzycy, ul. Rynek 14, pokój nr 15. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Otwarcie ofert dnia 10.08.2007r. o godz. 9:30.

6.Wykonawca będzie związany ofertą przez okres dni 30dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

7.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ze zmianami oraz:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych,
5)udokumentują, że w okresie ostatnich dwóch lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 3 roboty budowlane porównywalne z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia.
W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot.
6) Wykonawca powinien dysponować osobami legitymujacymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone.
Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót
w specjalności instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych (obejmujących instalacje elektryczne, napowietrzne i kablowe linie energetyczne,
stacje i urządzenia elektroenergetyczne) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.
7) przedstawią wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia
8) Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na okres 36 miesięcy.


8. Dokumenty wymagane w postępowaniu:

1) Formularz ofertowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 1),
2) Zestawienie wartości kwoty ryczałtowej brutto – wg wzoru do SIWZ (zał. nr 2) zawierające:
- kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót,
- wycenę pozostałych prac niezbędnych do wykonania zadania z dokładnym wyszczególneniem prac
3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 3),
4) Zaakceptowany projekty umowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 4),
5) Tabela czynników cenotwórczych - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 5).
6) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
Uprawnienia budowlane branży elektrycznej o których mowa w punkcie 7 ppkt 6 potwier-
dzające kwalifikacje osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika robót wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem potwierdzającym jej członkostwo we
właściwej terenowo izbie samorządu zawodowego należy dołączyć do oferty.
7) Wykaz sprzętu, którym będzie dysponował Wykonawca przy realizacji zamówienia.
8) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9) Wykaz co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości, daty wykonania i odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające).

9. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

1) Krystyna Bąk-Rybak - inspektor ds. zamówień publicznych i inwestycji gminnych,
2) Agnieszka Balcer – podinspektor ds. komunikacji, dróg, gospodarki komunalnej,
tel. 062 7413013


Z up. Wójta

/-/ mgr Ewa Wasielewska
Zastępca Wójta




Dobrzyca, dnia 19.07.2007r.





Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Franciszek Reszel
Ilość wyświetleń: 1749
05 marca 2008 00:39 (Franciszek Reszel) - Utworzenie dokumentu
Zatrzymaj banner przewijany