Przetargi - archiwum

PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI TRZEBOWA


OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych



Zamawiający: GMINA DOBRZYCA
ul. Rynek 14
63-330 Dobrzyca
tel./fax ( 062 ) 7413013
www.dobrzyca.bazagmin.pl
e-mail: inwestycje@dobrzyca.pl



O G Ł A S Z A

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA :

PRZEBUDOWĘ DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI TRZEBOWA

1.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Dobrzyca, ul. Rynek 14 ) pokój nr 15 po wcześniejszym zamówieniu lub zwrócić się z wnioskiem o wysłanie specyfikacji pocztą.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostanie również zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.

Adres strony : www.dobrzyca.bazagmin.pl - przetargi


2.Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI TRZEBOWA
na odcinku km 0+584,83 - km 0+834,83

Zakres robót:
- oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni brukowco- wej,
- wykonanie koryta pod poszerzenie z uformowaniem i zageszczeniem poboczy,
- wykonanie na poszerzeniu podbudowy gr. 10cm z gruntu stabilizowanego cementem,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 grub. 20 cm na poszerzeniu
- wyrównanie istniejącej nawierzchni brukowcowej kruszywem łamanym 0/31,5,
- oczyszczenie mechaniczne podbudowy i skropienie emulsją asfaltową kationową,
- wykonanie warstwy wiążacej gr. 3cm z mieszanki min.-bitumicznej,
- wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4cm z mieszanki min.-bitumicznej,
- wykonanie na zjazdach nawierzchni z kruszywa łamanego,
roboty wynikające z uzgodnienia z Telekomunikacja Polską.

Szczegółowy zakres oraz warunki realizacji robót określają: dokumentacja techniczna, przedmiar robót i specyfikacja techniczna – zał. do SIWZ.
Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień:
CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.

Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. ( art. 36 ust. 4 Prawo zamówień publicznych).

3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia – 31.10.2007r.

4.Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny: najniższa cena zadania – 100 %.

5. Termin składania ofert upływa dnia 28.09.2007r. do godz. 9:00.

Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrzycy, ul. Rynek 14, pokój nr 15. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Otwarcie ofert dnia 28.09.2007r. o godz. 9:30.

6. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres dni 30dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ze zmianami oraz:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych,
5)udokumentują, że w okresie ostatnich dwóch lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 3 roboty budowlane porównywalne z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia.
W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot.
6) Wykonawca powinien dysponować osobami legitymujacymi się doświadczeniem i kwalifIkacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone.
Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe upoważniajace do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno- inżynieryjnej w zakresie dróg oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego,
7) przedstawią wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia,
8) Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na okres 36 miesięcy.

8. Dokumenty wymagane w postępowaniu:

1) Formularz ofertowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 1),
2)Zestawienie wartości kwoty ryczałtowej brutto – wg wzoru do SIWZ (zał. nr 2) zawierające:
- kosztorys ofertowy,
- wycenę pozostałych prac niezbędnych do wykonania zadania.
3)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 3),
4) Zaakceptowany projekty umowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 4),
5) Tabela czynników cenotwórczych - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 5).
6) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
Uprawnienia budowlane branży drogowej potwierdzające kwalifikacje osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika robót wraz z aktualnym na dzień składania ofert
zaświadczeniem potwierdzającym jej członkostwo we właściwej terenowo izbie samorządu zawodowego należy dołączyć do oferty.
7) Wykaz sprzętu, którym będzie dysponował Wykonawca przy realizacji zamówienia.
8)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9) Wykaz co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości, daty wykonania i odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające).

9. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

1) Krystyna Bąk-Rybak - inspektor ds. zamówień publicznych i inwestycji gminnych,
2) Agnieszka Balcer – podinspektor ds. komunikacji, dróg, gospodarki komunalnej,
tel. 062 7413013


Wójt
/-/ mgr Jarosław Pietrzak




Dobrzyca, dnia 07.09.2007r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Franciszek Reszel
Ilość wyświetleń: 1985
05 marca 2008 00:39 (Franciszek Reszel) - Utworzenie dokumentu
Zatrzymaj banner przewijany