OGŁOSZENIE  O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM  o  wartości  szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w art. 11 ust.  8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:   GMINA  DOBRZYCA
                          ul. Rynek 14
                          63-330 Dobrzyca 
                          tel./fax  ( 062 ) 7413013
                          www.dobrzyca.bazagmin.pl
                          e-mail: inwestycje@dobrzyca.pl
O G Ł A S Z A
PRZETARG  NIEOGRANICZONY  NA :
PRZEBUDOWĘ  DROGI  GMINNEJ  W  MIEJSCOWOŚCI  TRZEBOWA
1.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Dobrzyca, ul. Rynek 14 ) pokój nr 15 po wcześniejszym  zamówieniu lub zwrócić się z wnioskiem o wysłanie specyfikacji pocztą.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostanie również zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
Adres strony : www.dobrzyca.bazagmin.pl - przetargi
2.Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem  zamówienia  jest:
PRZEBUDOWA  DROGI  GMINNEJ  W  MIEJSCOWOŚCI  TRZEBOWA  
na  odcinku  km 0+584,83  -  km 0+834,83
Zakres  robót:  
- oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni brukowco- wej,
-  wykonanie koryta  pod  poszerzenie  z  uformowaniem  i  zageszczeniem  poboczy,
- wykonanie  na  poszerzeniu  podbudowy  gr. 10cm  z  gruntu  stabilizowanego  cementem,
- wykonanie  podbudowy  z  kruszywa  łamanego  0/63  grub. 20 cm na poszerzeniu 
- wyrównanie  istniejącej  nawierzchni  brukowcowej  kruszywem  łamanym 0/31,5,
- oczyszczenie  mechaniczne  podbudowy i  skropienie emulsją  asfaltową  kationową,
- wykonanie  warstwy  wiążacej  gr. 3cm  z  mieszanki  min.-bitumicznej,
- wykonanie  warstwy  ścieralnej  gr. 4cm  z  mieszanki  min.-bitumicznej,
- wykonanie  na  zjazdach  nawierzchni  z  kruszywa  łamanego,
roboty  wynikające  z  uzgodnienia  z  Telekomunikacja  Polską.  
Szczegółowy zakres oraz warunki realizacji robót określają: dokumentacja techniczna, przedmiar robót i specyfikacja techniczna – zał. do  SIWZ.  
Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień:
CPV:   45233220-7  -  Roboty  w  zakresie  nawierzchni  dróg 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza  udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. ( art. 36 ust. 4 Prawo zamówień publicznych).
3.  Termin  wykonania   przedmiotu  zamówienia  – 31.10.2007r.
4.Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny:    najniższa  cena  zadania  – 100 %.
5.  Termin składania ofert upływa dnia  28.09.2007r.  do godz. 9:00.
Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrzycy, ul. Rynek 14, pokój nr 15. Oferty złożone po terminie zostaną  zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Otwarcie ofert  dnia  28.09.2007r.  o godz. 9:30.
6.  Wykonawca będzie związany ofertą przez okres dni 30dni.  Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone  w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ze zmianami oraz:
1)posiadają  uprawnienia  do  wykonywania  określonej działalności lub czynności,  jeżeli ustawy nakładają obowiązek  posiadania  takich  uprawnień,
2)posiadają  niezbędną  wiedzę i doświadczenie  oraz potencjał techniczny  a  także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)nie  podlegają  wykluczeniu  z  postępowania  o  udzielenie  zamówienia  zgodnie  z  art. 24 ustawy z  dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych,
5)udokumentują, że w okresie ostatnich dwóch lat  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  –  w tym okresie, należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 3 roboty budowlane porównywalne z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia.
W przypadku  składania  oferty  przez  podmioty  wspólne,  warunek  musi  spełnić  co   najmniej  jeden podmiot.  
6) Wykonawca powinien dysponować osobami legitymujacymi się doświadczeniem i kwalifIkacjami  odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone.
Zamawiający  wymaga,  aby  kierownik  budowy  posiadał  przygotowanie  zawodowe upoważniajace do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy  i  robót w  specjalności konstrukcyjno- inżynieryjnej w zakresie dróg  oraz  aktualne  zaświadczenie o  przynależności  do Okręgowej Izby  Samorządu Zawodowego,   
7) przedstawią  wykaz  sprzętu  niezbędnego  do  wykonania  przedmiotu  zamówienia,
8) Każdy  z  wykonawców  zobowiązany  jest  do  udzielenia  Zamawiającemu  gwarancji  na  okres  36 miesięcy.
8.  Dokumenty wymagane w postępowaniu: 
1) Formularz  ofertowy  -  wg  wzoru do SIWZ  (zał. nr 1),
2)Zestawienie wartości kwoty ryczałtowej brutto – wg wzoru do SIWZ (zał. nr 2) zawierające:
-  kosztorys  ofertowy,
-  wycenę  pozostałych  prac  niezbędnych  do  wykonania zadania.  
3)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.  22 ust. 1 ustawy - wg  wzoru do  SIWZ (zał. nr 3),
4)  Zaakceptowany projekty  umowy  -  wg  wzoru do SIWZ (zał. nr 4),
5)  Tabela czynników  cenotwórczych - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 5).
6) Wykaz  osób i  podmiotów,  które  będą  wykonywać  zamówienie  lub  będą  uczestniczyć w  wykonaniu  zamówienia.
Uprawnienia budowlane  branży  drogowej  potwierdzające  kwalifikacje osoby wskazanej  do pełnienia  funkcji kierownika  robót  wraz  z  aktualnym  na  dzień  składania  ofert 
zaświadczeniem potwierdzającym jej członkostwo we właściwej terenowo izbie  samorządu zawodowego należy dołączyć do  oferty.
7) Wykaz sprzętu, którym będzie dysponował Wykonawca przy realizacji  zamówienia.
8)Aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo  zaświadczenie  o  wpisie  do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9)  Wykaz co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat, a  jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie będącym   przedmiotem zamówienia, z podaniem ich zakresu  rzeczowego, wartości, daty wykonania i odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane  należycie  (referencje, listy polecające).     
9.  Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
1) Krystyna Bąk-Rybak - inspektor ds. zamówień publicznych i inwestycji gminnych,
2) Agnieszka Balcer – podinspektor ds. komunikacji, dróg, gospodarki  komunalnej,
tel.  062  7413013
                                                                                                                                                                          Wójt
                                                /-/   mgr  Jarosław  Pietrzak
      
Dobrzyca,  dnia  07.09.2007r.