Przetargi - archiwum

ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1. GMINA DOBRZYCA
63-330 Dobrzyca, ul. Rynek 14
tel./fax 062 7413013
www.dobrzyca.bazagmin.pl

zwana dalej „Zamawiającym“ zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DOBRZYCA W SEZONACH ZIMOWYCH 2007/2008, 2008/2009, 2009/2010

Zakres prac na drogach gminnych został podzielony na 4 zadania:

ZADANIE NR 1 - DOBRZYCA, STRZYŻEW
Odśnieżanie 13,579km
Likwidacja gołoledzi 4% mieszanką piasku z solą - odcinki o łącznej długości 12,009km

ZADANIE NR 2 - LUTYNIA, FABIANÓW, SOŚNICA, SOŚNICZKA, IZBICZNO
Odśnieżanie - 14,706km
Likwidacja gołoledzi 4% mieszanką piasku z solą - odcinki o łącznej długości 4,540km

ZADANIE NR 3 – DOBRZYCA-OLESIE, GALEW, TRZEBIN, POLSKIE OLĘDRY
Odśnieżanie - 20,660km
Likwidacja gołoledzi 4% mieszanką piasku z solą - odcinki o łącznej długości 2,750km

ZADANIE NR 4 - KOŹMINIEC, KARMIN, KARMINIEC, GUSTAWÓW, NOWY KARMIN, TRZEBOWA, CZARNUSZKA
Odśnieżania 17,045km
Likwidacja gołoledzi 4% mieszanką piasku z solą - odcinki o łącznej długości 2,250 km


Nomenklatura CPV: 90.21.21.06 – usługi odśnieżania
90.21.30.00-3 - usługi usuwania oblodzeń


Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, równoważnych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania.
Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. ( art. 36 ust. 4 Prawo zamówień publicznych).

2. Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Dobrzyca


3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) oraz spełniający warunki określone w SIWZ:
zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat (przynajmniej w jednym sezonie zimowym) usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg obejmujące co najmniej 15km dróg,
dysponują minimum niżej wymienionym sprzętem: 1 pług na 1 zadanie, 1 piaskarka na 20km dróg objętych zwalczaniem śliskości.



4. Oferta powinna zawierać:
1) Formularz ofertowy,
2) Formularz cenowy wraz z zasadami ustalenia cen jednostkowych,
3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,
4) Zaakceptowany projekt umowy,
5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia
Wymagania minimalne - określone w rozdziale VI pkt 2 SIWZ.
7) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (maksymalnie) usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg z podaniem ich wartości, okresu wykonywania oraz odbiorców, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Wymagania minimalne: określone w rozdziale VI pkt 1 SIWZ.
8) Referencje potwierdzające, że usługi określone w pkt 7 zostały wykonane należycie.


5. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy
Dobrzyca, ul. Rynek 14, pok. nr 15.
SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.dobrzyca.bazagmin.pl.

6. Osoby upoważnione do kontaktów:
Krystyna Bąk-Rybak - inspektor ds. zamówień publicznych, tel. 062 74 13 013
Agnieszka Balcer – podinspektor ds. komunikacji, dróg i gospodarki komunalnej
w godzinach: poniedziałek od 8.00 – 16.00
wtorek – piątek od 7.15 – 15.15

Zamawiający zgodnie z art. 27 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza przekazywanie pism, tj. oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem (nr faksu 062 74 13 013), pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia ich na piśmie.


7. Oferty, zgodnie z wymogami ustawy i specyfikacją istotnych warunków zamówienia, należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 15 w terminie do dnia 15.10.2007r.
do godz. 9.00.

8.Termin związania ofertą – 30 dni od terminu składania ofert.

9.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.10.2006r. o godz. 9.30 w siedzibie Zamawiającego, pok.nr 10.

10.Kryterium oceny ofert: cena za realizację zadania (1 przejazd) -100%.


Wójt

/-/ mgr Jarosław Pietrzak




Dobrzyca, 05.10.2007r

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Franciszek Reszel
Ilość wyświetleń: 1972
05 marca 2008 00:39 (Franciszek Reszel) - Utworzenie dokumentu
Zatrzymaj banner przewijany