OGŁOSZENIE  O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM  o  wartości  szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w art. 11 ust.  8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:   GMINA  DOBRZYCA
                          ul. Rynek 14
                          63-330 Dobrzyca 
                          tel./fax  ( 062 ) 7413013
                          e-mail: inwestycje@dobrzyca.pl
O G Ł A S Z A
PRZETARG  NIEOGRANICZONY  NA :
BUDOWĘ  OŚWIETLENIA   ULICZNEGO 
1.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Dobrzyca, ul. Rynek 14 ), pokój nr 15 lub zwrócić się z wnioskiem o wysłanie specyfikacji pocztą.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostanie również zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
Adres strony : www.dobrzyca.bazagmin.pl - przetargi
2.Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot  zamówienia  obejmuje:
ZADANIE  NR 1
1)  Budowę  linii  napowietrznej  oświetlenia  ulicznego  wraz  z  lokalizacją  słupów  i  opraw  w  Dobrzycy – ul. Ostrowska,
ZADANIE  NR 2
1)  Budowę  linii  napowietrznej  oświetlenia  ulicznego  na  istniejącej  linii  napowietrznej niskiego napięcia  w  Trzebinie (obw. I + obw. II)
2)  Budowę  linii  napowietrznej  oświetlenia  ulicznego  na  istniejącej  linii  napowietrznej  niskiego napięcia  w  Dobrzycy – Nowy  Świat,
3)  Budowę  linii  napowietrznej  oświetlenia  ulicznego  na  istniejącej  linii  napowietrznej niskiego napięcia  w  Czarnuszce – Marianów,
4)  Budowę  linii  napowietrznej  oświetlenia  ulicznego  na  istniejącej  linii  napowietrznej niskiego napięcia przy  drodze  gminnej  Karminiec – Gustawów.
Zakresy robót oraz warunki realizacji poszczególnych zadań określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne  oraz  kosztorysy  ofertowe  – zał. do  SIWZ.  
  
Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień:
CPV:     45232210-7 – roboty budowlane w zakresie budowy linii  napowietrznych
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania oraz ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza  udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, które wykonanie powierzy podwykonawcom. ( art. 36 ust. 4 Prawo zamówień publicznych)
3.Termin wykonania  zamówienia -  do  30.12.2007r.
4.Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny :  najniższa  cena  zadania– 100 %.
5.Termin składania ofert upływa dnia  07.11.2007r.  do godz. 9:00.
Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrzycy, ul. Rynek 14, pokój nr 15. Oferty złożone po terminie zostaną  zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Otwarcie ofert  dnia  07.11.2007r.  o godz. 9:30.
6.Wykonawca będzie związany ofertą przez okres dni 30dni.  Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ze zmianami oraz:
1)posiadają  uprawnienia  do  wykonywania  określonej działalności lub czynności,  jeżeli     ustawy nakładają  obowiązek  posiadania  takich  uprawnień,
2)posiadają  niezbędną  wiedzę i doświadczenie  oraz  potencjał techniczny  a  także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)nie  podlegają  wykluczeniu  z  postępowania  o  udzielenie  zamówienia  zgodnie  z  art. 24 ustawy z  dnia 24 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych,
5)udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  –  w tym okresie, należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 3 roboty budowlane porównywalne z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia.
W przypadku  składania  oferty  przez  podmioty  wspólne,  warunek  musi  spełnić  co  najmniej  jeden podmiot.  
6) Wykonawca powinien dysponować osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami  odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone.
Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe  upoważniające  do  wykonywania  samodzielnych  funkcji  kierownika  budowy  i  robót  w  specjalności  instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych (obejmujących  instalacje elektryczne, napowietrzne i kablowe linie energetyczne,  stacje i urządzenia elektroenergetyczne) oraz aktualne  zaświadczenie  o  przynależności  do  Okręgowej Izby  Samorządu Zawodowego.   
7) przedstawią  wykaz  sprzętu  niezbędnego  do  wykonania  przedmiotu  zamówienia
8) Każdy  z  Wykonawców  zobowiązany  jest  do  udzielenia  Zamawiającemu  gwarancji  na  okres  36 miesięcy.
8.  Dokumenty wymagane w postępowaniu: 
1) Formularz  ofertowy  -  wg  wzoru do SIWZ  (zał. nr 1),
2) Zestawienie wartości kwoty ryczałtowej brutto – wg wzoru  do  SIWZ (zał. nr 2)  zawierające:
-  kosztorysy  ofertowe  sporządzone na podstawie przedmiarów robót,
-  wycenę  pozostałych  prac  niezbędnych  do  wykonania zadania  z  dokładnym  wyszczególnieniem  prac
3) Oświadczenie  Wykonawcy  o  spełnieniu  warunków  udziału  w  postępowaniu określonych w art.  22 ust. 1 ustawy - wg  wzoru do  SIWZ (zał. nr 3),
4)  Zaakceptowany  projekty  umowy - wg  wzoru do SIWZ (zał. nr 4),
5)  Tabela czynników  cenotwórczych - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 5).
6) Wykaz  osób  i  podmiotów,  które  będą  wykonywać  zamówienie  lub  będą  uczestniczyć w wykonaniu  zamówienia.
Uprawnienia  budowlane branży  elektrycznej o których mowa w punkcie  7 ppkt 6 potwierdzające  kwalifikacje osoby wskazanej do  pełnienia  funkcji  kierownika  robót  wraz  z  
aktualnym  na  dzień  składania  ofert zaświadczeniem potwierdzającym jej członkostwo we właściwej   terenowo izbie samorządu zawodowego należy dołączyć do  oferty.
7) Wykaz sprzętu, którym będzie dysponował Wykonawca przy realizacji  zamówienia.
8) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o  wpisie  do ewidencji  działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9) Wykaz co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości, daty wykonania i odbiorów  wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające).     
9.  Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
1) Krystyna Bąk-Rybak - inspektor ds. zamówień publicznych i inwestycji gminnych,
2) Agnieszka Balcer – podinspektor ds. komunikacji, dróg, gospodarki  komunalnej,
    tel.  062  7413013
                                                                                                                      
                                                                                                         Z  up. Wójta
                                                                                                         /-/mgr Franciszek Reszel
Sekretarz  Gminy      
Dobrzyca,  dnia 15.10.2007r.