OGŁOSZENIE  O  ZAMÓWIENIU
1.  GMINA  DOBRZYCA
     63-330 Dobrzyca, ul. Rynek 14
     tel./fax  062 7413013
     www.dobrzyca.bazagmin.pl 
zwana  dalej  „Zamawiającym“  zaprasza  do  udziału  w  przetargu  nieograniczonym  na:
ZIMOWE  UTRZYMANIE  DRÓG  GMINNYCH  NA  TERENIE  GMINY  DOBRZYCA  w  roku  2008
     
Zakres  prac  na  drogach  gminnych  został  podzielony  na  4  zadania:
ZADANIE   NR 1 -  DOBRZYCA, STRZYŻEW  
Odśnieżanie  13,579km
Likwidacja gołoledzi 4% mieszanką piasku z solą - odcinki o łącznej  długości  12,009km
ZADANIE  NR  2 -  LUTYNIA, FABIANÓW, SOŚNICA, SOŚNICZKA, IZBICZNO  
Odśnieżanie  -  14,706km
Likwidacja gołoledzi 4% mieszanką piasku z  solą  -  odcinki  o  łącznej  długości 4,540km
ZADANIE NR  3 – DOBRZYCA-OLESIE, GALEW, TRZEBIN, POLSKIE OLĘDRY  
Odśnieżanie  - 20,660kM
Likwidacja gołoledzi 4% mieszanką piasku z solą  -  odcinki  o  łącznej  długości  2,750km
ZADANIE   NR 4  -  KOŹMINIEC, KARMIN, KARMINIEC, GUSTAWÓW, NOWY  KARMIN,  TRZEBOWA,  CZARNUSZKA 
Odśnieżanie  17,045km
Likwidacja gołoledzi 4% mieszanką piasku z solą  -  odcinki  o  łącznej  długości 2,250 km   
Nomenklatura  CPV:  90.21.21.06 – usługi  odśnieżania 
                                90.21.30.00-3 -  usługi  usuwania  oblodzeń 
  
Nie  dopuszcza  się  składania  ofert  wariantowych,  równoważnych.
Zamawiający  dopuszcza  składanie  ofert  częściowych  na  poszczególne  zadania. 
Zamawiający dopuszcza  udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której  wykonanie powierzy podwykonawcom. ( art. 36 ust. 4 Prawo zamówień publicznych).
2.  Miejsce  realizacji  zamówienia:  Gmina  Dobrzyca
3.  O  udzielenie  zamówienia  mogą  ubiegać  się  Wykonawcy, którzy  spełniają  wymagania  określone w art. 22 ust. 1 ustawy  z  dnia  29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U. z 2006r. Nr164, poz.1163 ze zm.) oraz spełniający warunki określone w   SIWZ:
- zrealizowali  w  ciągu  ostatnich 5 lat (przynajmniej w jednym sezonie zimowym) usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg  obejmujące co najmniej 15km dróg,
- dysponują minimum niżej wymienionym sprzętem: 1 pług  na 1 zadanie, 1 piaskarka na 20km dróg objętych zwalczaniem śliskości. 
4.  Oferta  powinna  zawierać:
1)  Formularz  ofertowy,
2) Formularz cenowy wraz z kalkulacją cen jednostkowych sporządzoną  przez  Wykonawcę,
3)  Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału  w  postępowaniu  określonych w art. 22 ust. 1  ustawy,
4)  Zaakceptowany  projekt  umowy,
5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli  odrębne  przepisy  wymagają  wpisu  do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej  - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6)  Wykaz  sprzętu  niezbędnego  do  wykonania  zamówienia 
Wymagania minimalne - określone w rozdziale  VI pkt 2 SIWZ.
7) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (maksymalnie) usług związanych z zimowym utrzymaniem  dróg z podaniem ich wartości, okresu wykonywania oraz odbiorców, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Wymagania  minimalne: określone w rozdziale VI pkt 1 SIWZ.
8)  Referencje  potwierdzające, że usługi określone w pkt 7 zostały  wykonane  należycie.    
5.  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Urzędu  Gminy  Dobrzyca, ul. Rynek 14, pok. nr 15  SIWZ  zamieszczona  będzie  na  stronie  internetowej: www.dobrzyca.bazagmin.pl.
   
6.  Osoby  upoważnione  do  kontaktów:
Krystyna Bąk-Rybak -  inspektor ds. zamówień publicznych, tel. 062  74 13 013
Agnieszka  Balcer – podinspektor ds. komunikacji, dróg i gospodarki komunalnej
w godzinach:  poniedziałek  od 8.00 – 16.00
                       wtorek – piątek  od  7.15 – 15.15
Zamawiający  zgodnie  z  art. 27  ustawy  Prawo  zamówień  publicznych  dopuszcza  przekazywanie pism, tj. oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem (nr faksu 062 74 13 013), pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia ich na piśmie.
    
7.  Oferty,  zgodnie z wymogami ustawy i specyfikacją  istotnych  warunków  zamówienia, należy składać w  siedzibie  Zamawiającego, pok. nr 15  w  terminie  do dnia  23.11.2007r. 
do  godz. 9.00.
8.Termin  związania  ofertą – 30 dni  od  terminu składania  ofert.
9.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.11.2007r. o godz. 9.30 w siedzibie Zamawiającego, pok.nr 10.
10.Kryterium  oceny  ofert:  cena  za  realizację  zadania  (1 przejazd) -100%.  
  
                                                                                                   
                                                                        Wójt
                                                    /-/ mgr  Jarosław  Pietrzak
Dobrzyca, 15.11.2007r.