Przetargi - archiwum

Przebudowa nawierzchni oraz budowa kanalizacji deszczowej wraz z wylotem do rzeki oczyszczonych wód opadowych i roztopowych w ciągu ul. Kwiatowej w Fabianowie

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych



Zamawiający: GMINA DOBRZYCA
ul. Rynek 14
63-330 Dobrzyca
tel./fax ( 062 ) 7413013
www.dobrzyca.bazagmin.pl
e-mail: inwestycje@dobrzyca.pl



O G Ł A S Z A

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA :
PRZEBUDOWĘ NAWIERZCHNI ORAZ BUDOWĘ KANALIZACJI DESZCZOWEJ WRAZ Z WYLOTEM DO RZEKI OCZYSZCZONYCH WÓD OPADOWYCH I ROZTOPOWYCH W CIĄGU UL. KWIATOWEJ W FABIANOWIE


1.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Dobrzyca, ul. Rynek 14 ) pokój nr 15 po wcześniejszym zamówieniu lub zwrócić się z wnioskiem o wysłanie specyfikacji pocztą.

Cena Specyfikacji: 60,00zł + koszty przesyłki

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostanie również zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.

Adres strony : www.dobrzyca.bazagmin.pl - przetargi


2.Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ORAZ BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ WRAZ Z WYLOTEM DO RZEKI OCZYSZCZONYCH WÓD OPADOWYCH I ROZTOPOWYCH W CIĄGU UL. KWIATOWEJ W FABIANOWIE

Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót określają: dokumentacja techniczna, przedmiary robót i specyfikacja techniczna branży drogowej wraz z kanalizacją deszczową oraz branży telekomunikacyjnej – zał. do SIWZ.
Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień:
CPV: 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu
pod budowę, roboty ziemne,
45111230-9 roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112730-1 roboty w zakresie kształtowania dróg
i autostrad
45233120-6 roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg
45112710-5 roboty w zakresie kształtowania
terenów zielonych
45232130-2 rurociągi do odprowadzania wody
burzowej
45222000-9 roboty budowlane w zakresie robót
inżynieryjnych z wyjątkiem mostów,
tuneli, szybów i kolei podziemnej
45314120-8 instalowanie linii telefonicznych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.

Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonaw-com ( art. 36 ust. 4 Prawo zamówień publicznych).

3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
etap I - do 31.11.2008r.
etap II - do 15.12.2009r.

4.Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny:
- najniższa cena zadania – 100 %.

5. Termin składania ofert upływa dnia 11.12.2007r. do godz. 9:00.

Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrzycy, ul. Rynek 14, pokój nr 15. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Otwarcie ofert dnia 11.12.2007r. o godz. 9:30.

6. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres dni 30dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

7. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
5) udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 3 roboty budowlane porównywalne z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia.
Należy podać adresy inwestorów obiektów realizowanych w ramach tych zamówień.
W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot.
6) Wykonawca powinien dysponować osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone.
Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno inżynieryjnej w zakresie dróg oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do
Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.
Zamawiający wymaga, aby roboty budowlano-montażowe dot. usunięcia kolizji telekomunikacyjnej wykonała firma specjalizująca się w robotach teletechnicznych, która posiada:
- doświadczenie w wykonywaniu prac o podobnym zakresie rzeczowym,
- referencje opertatora telekomunikacji przewodowej dotyczące wykonywanych prac w okresie ostatnich pięciu lat,
7) przedstawią wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia w oparciu o wymagania sprzętowe wynikające z projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznej.
8) Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na okres 60 miesięcy od odbioru robót.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły „spełnia” / „nie spełnia”
Niespełnienie powyższych wymogów spowoduje wykluczenie Wykonawcy.

8. Dokumenty wymagane w postępowaniu:
1) Dowód wniesienia wadium na kwotę 25.000zł,
2) Formularz ofertowy
3) Zestawienie wartości kwoty ryczałtowej zawierające:
- kosztorys ofertowy branży drogowej
- kosztorys ofertowy branży telekomunikacyjnej
- wycenę pozostałych prac niezbędnych do wykonania zadania (m.in. odwóz gruntu na odległość dodatkowo 1km)
4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy
5) Zaakceptowany projekty umowy
6) Tabela czynników cenotwórczych
7) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
Do oferty należy załączyć:
- uprawnienia budowlane branży drogowej potwierdzające kwalifikacje osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika robót wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświad-
czeniem potwierdzającym jej członkostwo we właściwej terenowo izbie samorządu zawodowego,
-uprawnienia branży telekomunikacyjnej potwierdzające kwalifikacje osoby do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie telekomunikacji.
8) Wykaz sprzętu, którym będzie dysponował Wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia.
Wymagania określa specyfikacja techniczna.
9) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10) Wykaz co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych w okresie pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie będącym przedmiotem
zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości, daty wykonania i odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie
(referencje, listy polecające).
W zakresie usunięcia kolizji telekomunikacyjnej wykonawca zobowiązany jest do załączenia:
- wykazu prac potwierdzającego doświadczenie w wykonywa- waniu prac o podobnym zakresie rzeczowym,
- referencje operatora telekomunikacji przewodowej dotyczące wykonywanych prac w okresie ostatnich pięciu lat.
Dokumenty, o których mowa w punktach 6, 8 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczo- nej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale.

9. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
1) Krystyna Bąk-Rybak - inspektor ds. zamówień publicznych
i inwestycji gminnych,
2) Agnieszka Balcer – podinspektor ds. komunikacji, dróg,
gospodarki komunalnej,
tel. 062 7413013

Wójt
/-/ mgr Jarosław Pietrzak


Dobrzyca, dnia 16.11.2007r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Franciszek Reszel
Ilość wyświetleń: 1975
05 marca 2008 00:39 (Franciszek Reszel) - Utworzenie dokumentu
Zatrzymaj banner przewijany