OGŁOSZENIE  O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM  o  wartości  szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w art. 11 ust.  8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:   GMINA  DOBRZYCA
                          ul. Rynek 14
                          63-330 Dobrzyca 
                          tel./fax  ( 062 ) 7413013
                          www.dobrzyca.bazagmin.pl
                          e-mail: inwestycje@dobrzyca.pl
O G Ł A S Z A
PRZETARG  NIEOGRANICZONY  NA :
PRZEBUDOWĘ  NAWIERZCHNI  ORAZ  BUDOWĘ  KANALIZACJI  DESZCZOWEJ WRAZ Z  WYLOTEM DO  RZEKI  OCZYSZCZONYCH  WÓD  OPADOWYCH I ROZTOPOWYCH W  CIĄGU  UL. KWIATOWEJ   W  FABIANOWIE
1.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Dobrzyca, ul. Rynek 14 ) pokój nr 15 po wcześniejszym zamówieniu lub zwrócić się z wnioskiem o wysłanie specyfikacji pocztą.
Cena  Specyfikacji:  60,00zł  +  koszty  przesyłki
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostanie również zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
Adres strony : www.dobrzyca.bazagmin.pl - przetargi
2.Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem  zamówienia  jest:
PRZEBUDOWA  NAWIERZCHNI  ORAZ  BUDOWA KANALIZACJI  DESZCZOWEJ WRAZ Z  WYLOTEM DO  RZEKI  OCZYSZCZONYCH  WÓD  OPADOWYCH I  ROZTOPOWYCH W  CIĄGU  UL. KWIATOWEJ   W  FABIANOWIE
Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót określają: dokumentacja techniczna, przedmiary robót i specyfikacja techniczna  branży  drogowej  wraz  z  kanalizacją  deszczową  oraz  branży  telekomunikacyjnej – zał. do  SIWZ.  
Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień:
CPV:     45111200-0  roboty  w  zakresie przygotowania  terenu
                                  pod  budowę,  roboty  ziemne,
             45111230-9  roboty  w  zakresie  stabilizacji  gruntu
             45112730-1  roboty  w  zakresie  kształtowania  dróg
                                   i  autostrad 
             45233120-6  roboty  w  zakresie  budowy  dróg   
             45233220-7  roboty  w  zakresie  nawierzchni  dróg
             45112710-5  roboty  w  zakresie  kształtowania  
                                   terenów  zielonych
             45232130-2  rurociągi  do  odprowadzania  wody  
                                   burzowej
             45222000-9  roboty  budowlane  w  zakresie  robót  
                                   inżynieryjnych  z  wyjątkiem  mostów, 
                                   tuneli,  szybów  i  kolei  podziemnej
             45314120-8 instalowanie  linii  telefonicznych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza  udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonaw-com ( art. 36 ust. 4 Prawo zamówień publicznych).
3.  Termin  wykonania   przedmiotu  zamówienia:
etap  I    - do 31.11.2008r.
etap II   -  do 15.12.2009r.
4.Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny:
-    najniższa  cena  zadania  – 100 %.
5.  Termin składania ofert upływa dnia  11.12.2007r.  do godz. 9:00.
Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrzycy, ul. Rynek 14, pokój nr 15. Oferty złożone po terminie zostaną  zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Otwarcie ofert  dnia  11.12.2007r.  o godz. 9:30.
6.  Wykonawca będzie związany ofertą przez okres dni 30dni.  Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7. O udzielenie  zamówienia  mogą się  ubiegać Wykonawcy, którzy  spełniają  następujące warunki:
1) posiadają  uprawnienia  do  wykonywania  określonej działalności lub czynności,  jeżeli  ustawy  nakładają  obowiązek  posiadania  takich  uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują  osobami  zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z  art. 24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
5) udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu  lat  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  krótszy –  w  tym  okresie  należycie  i  rzetelnie  wykonali co najmniej 3 roboty budowlane  porównywalne z  robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia.
Należy podać adresy inwestorów obiektów realizowanych w ramach tych zamówień.
W przypadku składania  oferty  przez  podmioty  wspólne,  warunek  musi  spełnić  co  najmniej  jeden podmiot.  
6) Wykonawca  powinien  dysponować osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami  odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone.
Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy  i robót w specjalności konstrukcyjno  inżynieryjnej w zakresie dróg  oraz  aktualne  zaświadczenie  o  przynależności  do 
Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.
Zamawiający wymaga, aby roboty budowlano-montażowe dot. usunięcia kolizji telekomunikacyjnej  wykonała firma specjalizująca się w  robotach  teletechnicznych, która posiada: 
- doświadczenie w wykonywaniu prac o podobnym zakresie rzeczowym,
- referencje opertatora  telekomunikacji przewodowej dotyczące wykonywanych prac w okresie ostatnich pięciu lat,
7) przedstawią  wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania  przedmiotu  zamówienia  w  oparciu  o  wymagania sprzętowe wynikające  z  projektu  budowlanego oraz  specyfikacji technicznej.     
8) Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na okres 60 miesięcy  od  odbioru  robót.
    
Ocena  spełnienia  warunków  wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły „spełnia”  / „nie  spełnia”
Niespełnienie  powyższych  wymogów  spowoduje  wykluczenie  Wykonawcy.
8.  Dokumenty wymagane w postępowaniu:
1)  Dowód  wniesienia  wadium  na  kwotę  25.000zł, 
2) Formularz  ofertowy 
3) Zestawienie wartości kwoty ryczałtowej zawierające:
- kosztorys  ofertowy branży  drogowej
- kosztorys  ofertowy  branży  telekomunikacyjnej
- wycenę  pozostałych  prac  niezbędnych  do  wykonania zadania (m.in. odwóz gruntu na odległość dodatkowo 1km) 
4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w  postępowaniu  określonych w art.  22 ust. 1 ustawy
5)  Zaakceptowany  projekty  umowy
6)  Tabela czynników  cenotwórczych
7) Wykaz  osób  i  podmiotów,  które  będą  wykonywać  zamówienie  lub będą uczestniczyć w wykonaniu  zamówienia.
Do  oferty  należy  załączyć:
- uprawnienia budowlane branży drogowej potwierdzające kwalifikacje osoby wskazanej do pełnienia funkcji  kierownika  robót  wraz  z  aktualnym  na  dzień  składania  ofert zaświad- 
czeniem potwierdzającym jej członkostwo we właściwej terenowo izbie samorządu zawodowego,
-uprawnienia branży telekomunikacyjnej potwierdzające kwalifikacje osoby do pełnienia funkcji  kierownika robót w zakresie telekomunikacji.  
8) Wykaz sprzętu, którym będzie dysponował Wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia.
Wymagania  określa  specyfikacja  techniczna.
9) Aktualny odpis z właściwego rejestru  albo  zaświadczenie  o  wpisie  do ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu  do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10) Wykaz co  najmniej 3 robót  budowlanych  wykonanych  w  okresie  pięciu  lat, a  jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie będącym przedmiotem 
zamówienia, z podaniem ich zakresu  rzeczowego, wartości, daty wykonania i odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie    
(referencje, listy polecające).
W zakresie usunięcia  kolizji  telekomunikacyjnej wykonawca  zobowiązany jest do załączenia:
- wykazu prac potwierdzającego doświadczenie w wykonywa- waniu prac o podobnym zakresie rzeczowym,
- referencje operatora telekomunikacji przewodowej dotyczące wykonywanych prac w okresie ostatnich  pięciu lat.
Dokumenty, o  których mowa  w punktach 6, 8 mogą  być przedstawione w formie oryginału  lub  kserokopii poświadczo- nej  za  zgodność  z  oryginałem przez Wykonawcę, pozostałe  dokumenty należy złożyć w oryginale.
9.  Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
1) Krystyna Bąk-Rybak - inspektor ds. zamówień publicznych
     i inwestycji gminnych,
2) Agnieszka Balcer – podinspektor ds. komunikacji, dróg, 
     gospodarki  komunalnej,
     tel.  062  7413013
                                                                                                                                                                               Wójt
                                                 /-/  mgr  Jarosław  Pietrzak
                                                                                                                                                                                                                
Dobrzyca,  dnia  16.11.2007r.