OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający: GMINA DOBRZYCA
ul. Rynek 14
63-330 Dobrzyca
tel./fax ( 062 ) 7413013
www.dobrzyca.bazagmin.pl
e-mail: inwestycje@dobrzyca.pl
O G Ł A S Z A
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA :
ROBOTY DROGOWE NA DROGACH GMINNYCH
1.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Dobrzyca, ul. Rynek 14 ), pokój nr 15 lub zwrócić się z wnioskiem o wysłanie specyfikacji pocztą.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostanie również zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
Adres strony : www.dobrzyca.bazagmin.pl - przetargi
Koszt SIWZ: 30,00 zł + koszty przesyłki
2.Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są:
ROBOTY DROGOWE NA DROGACH GMINNYCH
ZADANIE 1
A. PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH - nawierzchnia bitumiczna
1) KARMINIEC – NOWY KARMIN - 0,20km
Zakres robot:
oczyszczenie mechaniczne istniejącej podbudowy i skropienie całej nawierzchni emulsją asfaltową,
wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym w-wą średnio 5cm,
wykonanie warstwy wiążącej gr. 3cm z mieszanki min.-bitumicznej,
wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4cm z mieszanki min.-bitumicznej,
częściowe poszerzenie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym wartstwą grub. 20cm,
2) w miejscowości LUTYNIA – 0,27km
Zakres robót:
rozebranie istniejącego przepustu z rur betonowych i wykonanie nowego, odmulenie rowu przed i za przepustem,
oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni brukowcowej,
wykonanie poszerzenia z uformowaniem i zageszczeniem poboczy,
wyrównanie istniejącej nawierzchni brukowcowej kruszywem łamanym,
oczyszczenie mechaniczne podbudowy i skropienie emulsją asfaltową kationową,
wykonanie warstwy wiążącej gr. 4cm z mieszanki min.-bitumicznej,
wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4cm z mieszanki min.-bitumicznej,
wykonanie na zjazdach nawierzchni z kruszywa łamanego.
B. REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DROGI GMINNEJ
W MIEJSCOWOŚCI SOŚNICA – 0,23km
Zakres robót:
częściowe wykonanie poszerzenia istniejącej nawierzchni o konstrukcji nawierzchni: warstwa ścieralna z mieszanki min.-asfalt. gr.4cm, warstwa wiążąca z mieszanki min.-asfalt. gr.4cm podbudowa z kruszywa łamanego gr.20cm,warstwa odcinająca gr. 10m z piasku,
oczyszczenie mechaniczne istniejącej podbudowy na szer. 1,0m od krawędzi jezdni i skropienie całej nawierzchni emulsją asfaltową,
wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką min.-asfaltową,
wykonanie warstwy ścieralnej gr.4cm z mieszanki min.- bitumicznej,
wykonanie zjazdu na parking o konstrukcji nawierzchni: warstwa ścieralna z miesz. min.-asfalt., warstwa wiążaca z mieszanki min-asfalt. gr. 4cm, podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa odcinajaca z piasku.
ZADANIE NR 2 – PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH – nawierzchnia z kruszywa
łamanego
1) w miejscowości KOŹMINIEC – 0,25km
Zakres robót:
wykonanie koryta pod nawierzchnie z uformowaniem poboczy z wywozem nadmiaru urobku,
wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego ze skał twardych.
2) KARMIN - CZARNUSZKA – 0,40km
Zakres robót:
wykonanie koryta pod nawierzchnię z uformowaniem i zagęszczeniem poboczy,
wykonanie warstwy odcinającej gr. 1cm z piasku,
wykonanie nawierzchni gr. 20cm z kruszywa łamanego ze skał twardych,
wywóz nadmiaru gruntu na uzupełnienie kolein na dalszym odcinku,
wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego na zjazdach na pola.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót na poszczególnych drogach określają: dokumentacja techniczna, przedmiar robót i specyfikacja techniczna – zał. do SIWZ.
Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień:
CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dopuszcza zmianę zakresu robót.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, które wykonanie powierzy podwykonawcom. ( art. 36 ust. 4 Prawo zamówień publicznych).
3. Terminy wykonania zamówienia:
- rozpoczęcie robót – w ciągu 7 dni od podpisania umowy,
- zakończenie robót – 15.10.2007r.
4.Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny: najniższa cena zadania – 100 %.
5. Termin składania ofert upływa dnia 24.07.2007r. do godz. 9:00.
Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrzycy, ul. Rynek 14, pokój nr 15. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Otwarcie ofert dnia 24.07.2007r. o godz. 9:30.
6. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres dni 30dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone
w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ze zmianami oraz:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych,
5)udokumentują, że w okresie ostatnich dwóch lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 3 roboty budowlane porównywalne z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia.
W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co
najmniej jeden podmiot.
6) Wykonawca powinien dysponować osobami legitymujacymi się doświadczeniem i kwali-
fikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone.
Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe
upoważniajace do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w
specjalności konstrukcyjno- inżynieryjnej w zakresie dróg oraz aktualne zaświadczenie
o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego,
7) przedstawią wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia,
8) Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na
okres 36 miesięcy.
8. Dokumenty wymagane w postępowaniu:
1) Formularz ofertowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 1),
2) Zestawienie wartości kwoty ryczałtowej brutto – wg wzoru do SIWZ (zał. nr 2.1 i/lub
zał. nr 2.2.) zawierające:
- kosztorysy ofertowe,
- wycenę pozostałych prac niezbędnych do wykonania zadania.
3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych
w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 3),
4) Zaakceptowany projekty umowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 4.1A, 4.1.B i/lub zał. nr 4.2),
5) Tabela czynników cenotwórczych - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 5).
6) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w
wykonaniu zamówienia.
Uprawnienia budowlane branży drogowej potwierdzające kwalifikacje osoby wskazanej do
pełnienia funkcji kierownika robót wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświad-
czeniem potwierdzającym jej członkostwo we właściwej terenowo izbie samorządu zawodo-
wego należy dołączyć do oferty.
7) Wykaz sprzętu, którym będzie dysponował Wykonawca przy realizacji zamówienia.
8) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
9) Wykaz co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie będącym przedmio-
tem zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości, daty wykonania i odbiorów
wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie
(referencje, listy polecające).
9. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
1) Krystyna Bąk-Rybak - inspektor ds. zamówień publicznych i inwestycji gminnych,
2) Agnieszka Balcer – podinspektor ds. komunikacji, dróg, gospodarki komunalnej,
tel. 062 7413013
Z up. Wójta
/-/ mgr Ewa Wasielewska
Zastępca Wójta
Dobrzyca, dnia 03.07.2007r.