Przetargi - archiwum

PRZEBUDOWA CHODNIKÓW PRZY DROGACH GMINNYCH

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych



Zamawiający: GMINA DOBRZYCA
ul. Rynek 14
63-330 Dobrzyca
tel./fax ( 062 ) 7413013
e-mail: inwestycje@dobrzyca.pl



O G Ł A S Z A

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA :

PRZEBUDOWĘ CHODNIKÓW PRZY DROGACH GMINNYCH

1.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Dobrzyca, ul. Rynek 14 ), pokój nr 15 lub zwrócić się z wnioskiem o wysłanie specyfikacji pocztą.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostanie również zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.

Adres strony : www.dobrzyca.bazagmin.pl - przetargi

Koszt SIWZ: 25,00 zł + koszty przesyłki


2.Opis przedmiotu zamówienia

PRZEBUDOWA CHODNIKÓW PRZY DROGACH GMINNYCH w miejscowościach:
Sośnica o dł. 63mb
Dobrzyca: ul. Różana o dł. 101mb
ul. Promienna o dł. 114mb
ul. Koźlika i Kocińskiego o dł. 97mb
ul. Walendowskiego o dł. 104mb
Karmin o dł. 60mb

Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji poszczególnych zadań określają: dokumentacja techniczna, przedmiar robót i specyfikacja techniczna – zał. do SIWZ.

Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień:
CPV: 45233222-1 - roboty w zakresie chodników

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.

Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dopuszcza zmianę zakresu robót.

Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, które wykonanie powierzy podwykonawcom. ( art. 36 ust. 4 Prawo zamówień publicznych)

3.Termin wykonania poszczególnych zadań ustala się następująco :
- Sośnica - do 15.08.2007r.
- Dobrzyca ul. Różana - do 31.08.2007r.
- Dobrzyca ul. Promienna - do 15.09.2007r.
- Dobrzyca ul. Koźlika i Kocińskiego - do 31.09.2007r.
- Dobrzyca ul. Walendowskiego - do 15.10.2007r.
- Karmin - do 31.10.2007r.
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany w wykonaniu kolejności zadań.
Ustala się ostateczny termin zakończenia robót – 31.10.2007r.


4.Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny : najniższa cena zadania – 100 %.


5.Termin składania ofert upływa dnia 16.07.2007r. do godz. 9:00.

Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrzycy, ul. Rynek 14, pokój nr 15. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Otwarcie ofert dnia 16.07.2007r. o godz. 9:30.


6.Wykonawca będzie związany ofertą przez okres dni 30dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

7.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ze zmianami oraz:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych,
5)udokumentują, że w okresie ostatnich dwóch lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 3 roboty budowlane porównywalne z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia.
W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co
najmniej jeden podmiot.
6) Wykonawca powinien dysponować osobami legitymujacymi się doświadczeniem i kwali-
fikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone.
Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe
upoważniajace do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w
specjalności konstrukcyjno- inżynieryjnej w zakresie dróg oraz aktualne zaświadczenie
o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.
7) przedstawią wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia
8) Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na
okres 36 miesięcy.


8. Dokumenty wymagane w postępowaniu:

1) Formularz ofertowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 1),
2) Zestawienie wartości kwoty ryczałtowej brutto – wg wzoru do SIWZ (zał. nr 2) zawierające:
- kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót,
- wycenę pozostałych prac niezbędnych do wykonania zadania.
3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych
w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 3),
4) Zaakceptowany projekty umowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 4),
5) Tabela czynników cenotwórczych - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 5).
6) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w
wykonaniu zamówienia.
Uprawnienia budowlane branży drogowej potwierdzające kwalifikacje osoby wskazanej do
pełnienia funkcji kierownika robót wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświad-
czeniem potwierdzającym jej członkostwo we właściwej terenowo izbie samorządu zawodo-
wego należy dołączyć do oferty.
7) Wykaz sprzętu, którym będzie dysponował Wykonawca przy realizacji zamówienia.
8) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
9) Wykaz co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie będącym przedmio-
tem zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości, daty wykonania i odbiorów
wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie
(referencje, listy polecające).

9. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

1) Krystyna Bąk-Rybak - inspektor ds. zamówień publicznych i inwestycji gminnych,
2) Agnieszka Balcer – podinspektor ds. komunikacji, dróg, gospodarki komunalnej,
tel. 062 7413013


Z up. Wójta
/-/ mgr Ewa Wasielewska
Zastępca Wójta




Dobrzyca, dnia 22.06.2007r.




Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Franciszek Reszel
Ilość wyświetleń: 1989
05 marca 2008 00:39 (Franciszek Reszel) - Utworzenie dokumentu
Zatrzymaj banner przewijany