Dobrzyca, dnia 03.06.2019 r.
ZPI.271.2.11.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
Działając na postawie Zarządzenia Burmistrza Gminy Dobrzyca Nr SG.120.1.2017 z dnia 31.01.2017 roku § 8 ust. 3 Regulaminu dotyczącego udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro Gmina Dobrzyca zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn:
ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ, ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY ORAZ GIER PLENEROWYCH
w ramach projektu współfinansowanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki
w ramach programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym - Otwarte Strefy Aktywności (OSA) EDYCJA 2019
pn. „AKTYWNIE-ZDROWO-NA SPORTOWO” UTWORZENIE CENTRUM AKTYWNOŚCI LOKALNEJ W MIEJSCOWOŚCI DOBRZYCA
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
GMINA DOBRZYCA
ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca
Tel. 62/ 7413013
Fax 62/ 7413013
Poczta elektroniczna: gmina@ugdobrzyca.pl
Przedmiotem zamówienia jest zakup dostawa i montaż urządzeń siłowni terenowej, elementów małej architektury oraz gier plenerowych do miejscowości Dobrzyca.
Zakres zamówienia:
Zadanie nr 1- Dostawa i montaż urządzeń siłowni terenowej na działkę nr 751/3 w Dobrzycy
Zadanie nr 2- Dostawa i montaż elementów małej architektury na działkę nr 751/3 w Dobrzycy
Zadanie nr 3- Dostawa i montaż elementów gier plenerowych na działkę nr 751/3 w Dobrzycy
wraz z instrukcjami obsługi urządzeń wg załączonej specyfikacji urządzeń.
Wszystkie zamontowane urządzenia muszą posiadać komplet niezbędnych certyfikatów i atestów uprawniających je do ogólnego stosowania oraz instrukcje konserwacji i użytkowania, które Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z urządzeniami.
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczony asortyment na okres minimum 24 miesięcy od dnia odbioru.
Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru zatwierdzony przez przedstawicieli Zamawiającego.
Dokładne miejsce montażu określa projekt zagospodarowania terenu działki, przed montażem należy skonsultować się z Zamawiającym w celu wskazania rozmieszczenia elementów.
Przedmiot zamówienia winien zostać zrealizowany w terminie do dnia 30 sierpnia 2019r.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w niniejszym postępowaniu.
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Oferta musi być sporządzona zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego, bez żadnych zastrzeżeń i uwarunkowań oraz przygotowana na drukach według wzorów stanowiących załączniki do zapytania ofertowego. Wykonawca składający ofertę ponosi pełną odpowiedzialność za jej kompletność. W przypadku stosowania własnych druków muszą one zawierać wszystkie informacje zawarte w załączonych wzorach druków. Druk oferty stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
3) Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, czytelnie na komputerze lub ręcznie czytelną techniką trwałą. Załączone dokumenty, sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
4) Formularz oferty oraz dokumenty sporządzane przez wykonawcę powinny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W przypadku gdy ofertę oraz dokumenty sporządzane przez wykonawcę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo do powyższych czynności /oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem/.
5) Zawartość oferty i sposób jej przedstawienia, pakowanie oferty:
a) Preferuje się aby oferta złożona była w trwale zamkniętym opakowaniu /kopercie/, uniemożliwiającym otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert
b) Preferuje się , aby koperta z ofertą oznaczona była nazwą postępowania – ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ, ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY ORAZ GIER PLENEROWYCH - oferta oraz zawierała nazwę i adres Wykonawcy /dopuszcza się odcisk pieczęci/.
c) W przypadku gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Strony zawierające informację, o których mowa w zdaniu poprzednim, winny być oddzielnie ze sobą połączone oraz ponumerowane z zachowaniem ciągłości numeracji stron oferty i oznaczone klauzulą: informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późn.zm.).
d) Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem że uczyni to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają formy pisemnej lub elektronicznej. Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób jak oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta, należy opatrzyć napisem "zmiana".
e) Oświadczenie o wycofaniu oferty powinno być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy oraz opakowane i zaadresowane w ten sam sposób jak oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie, należy opatrzyć napisem "wycofane".
f) Każda oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszego zapytania ofertowego.
1) Ofertę należy złożyć w formie papierowej na adres podany w pkt. 1 Zapytania do dnia 15 czerwca 2019r.
2) Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie zostanie odrzucona i nie będzie podlegać ocenie.
7. Opis sposobu obliczenia ceny
1) Cena brutto za realizację całego zamówienia, powinna być podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
2) Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
1) Jej treść jest niezgodna z zapytaniem ofertowym,
2) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia,
3) W przypadku gdy wykonawca nie udzieli odpowiedzi na wezwanie w celu poprawienia, uzupełnienia lub wyjaśnienia złożonej oferty lub udzielona odpowiedź nie spowoduje usunięcia rozbieżności między złożoną ofertą, a wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym, oferta ta podlega odrzuceniu bez dokonywania jej oceny.
Najniższa cena – 100%
W niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnego przekazywania: oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji pisemnie, pytania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia można kierować e-mailowo na adres: gmina@ugdobrzyca.pl
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wykonawcę, który otrzymał największą ilość punktów. Zamawiający zawrze z wybranym wykonawcą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawcy w celu poprawienia, uzupełnienia lub wyjaśnienia złożonej oferty. W przypadku gdy wykonawca nie udzieli odpowiedzi na wezwanie lub udzielona odpowiedź nie spowoduje usunięcia rozbieżności między złożoną ofertą, a wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym, oferta ta podlega odrzuceniu bez dokonywania jej oceny.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawcy w celu wyjaśnienia sposobu obliczenia ceny i zbadania czy oferowana cena nie jest rażąco niska jeśli przedstawione w ofercie dane są niejasne.
3) Termin płatności – przelew 14 dni po wykonaniu przedmiotu zamówienia i zatwierdzenia protokołu odbioru robót.
4) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z dnia 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy Dobrzyca z siedzibą ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca, tel: 62 71 13 013, e-mail: gmina@ugdobrzyca.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Dobrzyca jest Pan Wojciech Janicki Biuro Ochrony Danych Osobowych | BODO24, e-mail: wojciechjanicki@bodo24.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. ZAKUP, DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ SIŁOWNI TERENOWEJ, ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY ORAZ GIER PLENEROWYCH prowadzonym w trybie zapytania ofertowego – postępowanie nr ZPI.271.2.11.2019;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych przez okres niezbędny do realizacji celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ( prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski Gminy Dobrzyca