Przetargi - archiwum

PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI STRZYŻEW

OGŁOSZENIE  O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM  o  wartości  szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w art. 11 ust.  8 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

Zamawiający:   GMINA  DOBRZYCA

                          ul. Rynek 14

                          63-330 Dobrzyca

                          tel./fax  ( 062 ) 7413013

                          www.dobrzyca.bazagmin.pl

                          e-mail: inwestycje@dobrzyca.pl

 

 

 

O G Ł A S Z A

 

PRZETARG  NIEOGRANICZONY  NA :

 

PRZEBUDOWA  DROGI  GMINNEJ  W  MIEJSCOWOŚCI  STRZYŻEW

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia  03.07.2009 r. pod pozycją 222610-2009

 

1.      Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Dobrzyca, ul. Rynek 14 ) pokój nr 15 po wcześniejszym zamówieniu lub zwrócić się z wnioskiem o wysłanie specyfikacji pocztą.

 

Cena  specyfikacji: 15,27 zł brutto  +  koszty  przesyłki

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostanie również zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.

 

Adres strony : www.dobrzyca.bazagmin.pl – przetargi

 

 

2.      Opis przedmiotu zamówienia

               

Przedmiotem  zamówienia  jest:  PRZEBUDOWA  DROGI  GMINNEJ  W  MIEJSCOWOŚCI  STRZYŻEW  - nawierzchnia bitumiczna na odcinku 120m,

 

Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót określają: projekt budowlany, przedmiar robót i specyfikacja techniczna – zał. do  SIWZ. 

Projekt budowlany został opracowany  na  cały  odcinek  drogi,  do  wyceny  należy  przyjąć  zakresy  liniowe ujęte  w  przedmiarze  robót  oraz  kosztorysie  ofertowym.

 

Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień:

CPV:    45233220-7  roboty  w  zakresie  nawierzchni  dróg    

 

 

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Zadania  realizowane  będą  z  dofinansowaniem  z  Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych. Zamawiający nie  dopuszcza  udzielenie  zamówienia  uzupełniającego.

 

Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. ( art. 36 ust. 4 Prawo zamówień publicznych).

 

 

 

 

3.  Termin  wykonania   przedmiotu  zamówienia: do 30.09.2009r.

     Zamawiający dopuszcza wcześniejsze wykonanie robót, jednak faktury winny zostać   

     wystawione nie wcześniej niż 15 września 2009r. 

    

4.      Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny:    najniższa  cena  zadania  – 100 %.

 

      5.  Termin składania ofert upływa dnia  27.07.2009r.  do godz. 9:00.

 

Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrzycy, ul. Rynek 14, pokój nr 15. Oferty złożone po terminie zostaną  zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Otwarcie ofert  dnia  27.07.2009r.  o godz. 9:30.

 

6.  Wykonawca będzie związany ofertą przez okres dni 30dni.  Bieg terminu związania ofertą

     rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

7. O udzielenie  zamówienia  mogą się  ubiegać Wykonawcy, którzy  spełniają  następujące warunki:

1) posiadają  uprawnienia  do  wykonywania  określonej działalności lub czynności,  jeżeli  ustawy  

    nakładają  obowiązek  posiadania  takich  uprawnień,

2) posiadają  niezbędną  wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny  a  także  dysponują  

    osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych

    podmiotów  do  udostępnienia  potencjału  technicznego  i  osób  zdolnych  do  wykonania

    zamówienia,

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 

4) nie  podlegają  wykluczeniu  z  postępowania  o  udzielenie  zamówienia, 

5) udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  

    krótszy –  w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 3 roboty budowlane

    porównywalne z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia.

    Należy podać adresy i nr telefonów inwestorów obiektów realizowanych w ramach tych

    zamówień.

    W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej   

    jeden podmiot. 

6)Wykonawca  powinien  dysponować  osobami  legitymującymi się  doświadczeniem  i kwalifi-

    kacjami  odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone.

    Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe upoważnia-

    jące  do  wykonywania  samodzielnych  funkcji  kierownika  budowy  i  robót  w  specjalności

    konstrukcyjno- inżynieryjnej w zakresie dróg oraz  aktualne  zaświadczenie o  przynależności 

    do Okręgowej Izby  Samorządu Zawodowego.

7) przedstawią  wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania  przedmiotu  zamówienia  w  oparciu  o 

     wymagania sprzętowe wynikające  z  projektu  budowlanego oraz  specyfikacji technicznej.    

8) Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na okres 36

     miesięcy  od  odbioru  robót.

9) rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich,

10)rozliczenie robót objętych umową  nastąpi po wystawieniu faktury na Urząd Gminy nie

     wcześniej niż 15 września 2009r. Płatność nastąpi w ciągu 30 dni od otrzymania przez

     Zamawiającego faktury.

 

Ocena  spełnienia  warunków  wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły „spełnia”  / „nie  spełnia”

Niespełnienie  powyższych  wymogów  spowoduje  wykluczenie  Wykonawcy.

 

8.  Dokumenty wymagane w postępowaniu:

1) Formularz  ofertowy  -  wg  wzoru do SIWZ  (zał. nr 1),

2) Zestawienie wartości kwoty ryczałtowej brutto – wg wzoru do SIWZ (zał. nr 2) zawierające:

-        koszt robót wynikający z dokumentacji

-        wycenę  pozostałych  prac  niezbędnych  do  wykonania zadania

3) Oświadczenie Wykonawcy  o  spełnieniu  warunków udziału  w  postępowaniu  określonych  

     w art. 22 ust. 1 ustawy - wg  wzoru do  SIWZ (zał. nr 3),

4)  Zaakceptowany  projekty  umowy - wg  wzoru do SIWZ (zał. nr 4),

5)  Tabela czynników  cenotwórczych - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 5),

6) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć

     w wykonaniu   zamówienia (zał. nr 6).

    Do  oferty  należy  załączyć:

   -uprawnienia budowlane branży drogowej potwierdzające kwalifikacje osoby wskazanej do

     pełnienia funkcji  kierownika  robót  wraz  z  aktualnym  na  dzień  składania  ofert  zaświad-

     czeniem potwierdzającym jej członkostwo we właściwej terenowo izbie samorządu zawodo-

     wego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r. – zaświadczenie lub decyzję

     o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru

     Budowlanego.

7) Wykaz  sprzętu,  którym  będzie  dysponował  Wykonawca  przy  realizacji  niniejszego

     zamówienia. Wymagania  określają  specyfikacje  techniczne (zał. nr 7)

8) Aktualny odpis z właściwego rejestru  albo  zaświadczenie  o  wpisie  do ewidencji  działalności 

    gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji 

    działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu

    składania ofert (zał. nr 8).

9) Wykaz co  najmniej  3  robót  budowlanych  wykonanych  w  okresie  pięciu  lat, a  jeżeli  okres

     prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w  zakresie będącym  przedmiotem

     zamówienia, z podaniem ich zakresu  rzeczowego, wartości, daty wykonania i odbiorów wraz

     z załączeniem  dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (kopie 

     referencji, listów polecających)-zał. nr 9

 10) wykaz podwykonawców do wykonania zamówienia  (zał. nr 10 – wg wzoru do SIWZ),

11) oświadczenie o zastosowaniu materiałów i urządzeń, które spełniają wymagania wynikające z      

      Polskich Norm przenoszące normy europejskie (zał. nr 11 – wg wzoru do SIWZ)

 

W ofercie należy załączyć wszystkie załączniki od nr 1 do 11.

 

Załącznik, o  którym mowa  w pkt 8, uprawnienia budowlane, zaświadczenie o wpisie do izby oraz referencje  mogą  być przedstawione w formie oryginału  lub  kserokopii  poświadczonej  za  zgodność  z  oryginałem przez Wykonawcę, pozostałe  dokumenty należy złożyć w oryginale.

 

9.  Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

 

    1) Krystyna Bąk-Rybak - inspektor ds. zamówień publicznych i inwestycji gminnych,

    2) Agnieszka Balcer – podinspektor ds. komunikacji, dróg, gospodarki  komunalnej,

        tel.  062  7413013

 

 

 

          Dobrzyca,  dnia  03.07.2009r.

 

 

                                                                                                         Wójt

 

                                                                                           /-/ mgr Jarosław Pietrzak

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 03.07.2009 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Krystyna Bąk-Rybak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 lipca 2009 14:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Franciszek Reszel
Ilość wyświetleń: 3298
12 sierpnia 2009 12:22 (Franciszek Reszel) - Dodanie załącznika.
09 lipca 2009 09:17 (Franciszek Reszel) - Dodanie załącznika.
03 lipca 2009 14:37 (Franciszek Reszel) - Dodanie załącznika.
Zatrzymaj banner przewijany