OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający: GMINA DOBRZYCA
ul. Rynek 14
63-330 Dobrzyca
tel./fax ( 062 ) 7413013
www.dobrzyca.bazagmin.pl
e-mail: inwestycje@dobrzyca.pl
O G Ł A S Z A
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA :
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI STRZYŻEW
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 03.07.2009 r. pod pozycją 222610-2009
1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Dobrzyca, ul. Rynek 14 ) pokój nr 15 po wcześniejszym zamówieniu lub zwrócić się z wnioskiem o wysłanie specyfikacji pocztą.
Cena specyfikacji: 15,27 zł brutto + koszty przesyłki
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostanie również zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
Adres strony : www.dobrzyca.bazagmin.pl – przetargi
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI STRZYŻEW - nawierzchnia bitumiczna na odcinku 120m,
Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót określają: projekt budowlany, przedmiar robót i specyfikacja techniczna – zał. do SIWZ.
Projekt budowlany został opracowany na cały odcinek drogi, do wyceny należy przyjąć zakresy liniowe ujęte w przedmiarze robót oraz kosztorysie ofertowym.
Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień:
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zadania realizowane będą z dofinansowaniem z Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych. Zamawiający nie dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. ( art. 36 ust. 4 Prawo zamówień publicznych).
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30.09.2009r.
Zamawiający dopuszcza wcześniejsze wykonanie robót, jednak faktury winny zostać
wystawione nie wcześniej niż 15 września 2009r.
4. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria oceny: najniższa cena zadania – 100 %.
5. Termin składania ofert upływa dnia 27.07.2009r. do godz. 9:00.
Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrzycy, ul. Rynek 14, pokój nr 15. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Otwarcie ofert dnia 27.07.2009r. o godz. 9:30.
6. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres dni 30dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują
osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania
zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5) udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 3 roboty budowlane
porównywalne z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia.
Należy podać adresy i nr telefonów inwestorów obiektów realizowanych w ramach tych
zamówień.
W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej
jeden podmiot.
6)Wykonawca powinien dysponować osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifi-
kacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone.
Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe upoważnia-
jące do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności
konstrukcyjno- inżynieryjnej w zakresie dróg oraz aktualne zaświadczenie o przynależności
do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.
7) przedstawią wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia w oparciu o
wymagania sprzętowe wynikające z projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznej.
8) Każdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na okres 36
miesięcy od odbioru robót.
9) rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich,
10)rozliczenie robót objętych umową nastąpi po wystawieniu faktury na Urząd Gminy nie
wcześniej niż 15 września 2009r. Płatność nastąpi w ciągu 30 dni od otrzymania przez
Zamawiającego faktury.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły „spełnia” / „nie spełnia”
Niespełnienie powyższych wymogów spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
8. Dokumenty wymagane w postępowaniu:
1) Formularz ofertowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 1),
2) Zestawienie wartości kwoty ryczałtowej brutto – wg wzoru do SIWZ (zał. nr 2) zawierające:
- koszt robót wynikający z dokumentacji
- wycenę pozostałych prac niezbędnych do wykonania zadania
3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych
w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 3),
4) Zaakceptowany projekty umowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 4),
5) Tabela czynników cenotwórczych - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 5),
6) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć
w wykonaniu zamówienia (zał. nr 6).
Do oferty należy załączyć:
-uprawnienia budowlane branży drogowej potwierdzające kwalifikacje osoby wskazanej do
pełnienia funkcji kierownika robót wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświad-
czeniem potwierdzającym jej członkostwo we właściwej terenowo izbie samorządu zawodo-
wego, a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r. – zaświadczenie lub decyzję
o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru
Budowlanego.
7) Wykaz sprzętu, którym będzie dysponował Wykonawca przy realizacji niniejszego
zamówienia. Wymagania określają specyfikacje techniczne (zał. nr 7)
8) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert (zał. nr 8).
9) Wykaz co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych w okresie pięciu lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie będącym przedmiotem
zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości, daty wykonania i odbiorów wraz
z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (kopie
referencji, listów polecających)-zał. nr 9
10) wykaz podwykonawców do wykonania zamówienia (zał. nr 10 – wg wzoru do SIWZ),
11) oświadczenie o zastosowaniu materiałów i urządzeń, które spełniają wymagania wynikające z
Polskich Norm przenoszące normy europejskie (zał. nr 11 – wg wzoru do SIWZ)
W ofercie należy załączyć wszystkie załączniki od nr 1 do 11.
Załącznik, o którym mowa w pkt 8, uprawnienia budowlane, zaświadczenie o wpisie do izby oraz referencje mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale.
9. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
1) Krystyna Bąk-Rybak - inspektor ds. zamówień publicznych i inwestycji gminnych,
2) Agnieszka Balcer – podinspektor ds. komunikacji, dróg, gospodarki komunalnej,
tel. 062 7413013
Dobrzyca, dnia 03.07.2009r.
Wójt
/-/ mgr Jarosław Pietrzak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski Gminy Dobrzyca