OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający: GMINA DOBRZYCA
ul. Rynek 14
63-330 Dobrzyca
tel./fax ( 062 ) 7413013
www.dobrzyca.bazagmin.pl
e-mail: inwestycje@dobrzyca.pl
O G Ł A S Z A
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA :
BUDOWĘ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ, GRAWITACYJNEJ I TŁOCZNEJ
WRAZ Z PRZEPOMPOWNIAMI ŚCIEKÓW NA TERENIE MIEJSCOWOŚCI
DOBRZYCA – ETAP I
1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Dobrzyca, ul. Rynek 14) pokój nr 15 po wcześniejszym zamówieniu lub zwrócić się z wnioskiem o wysłanie specyfikacji pocztą.
Cena Specyfikacji: 296,00 zł + koszty przesyłki
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zostanie również zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
Adres strony : www.dobrzyca.bazagmin.pl - przetargi
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ, GRAWITACYJNEJ I TŁOCZNEJ
WRAZ Z PRZEPOMPOWNIAMI ŚCIEKÓW NA TERENIE MIEJSCOWOŚCI
DOBRZYCA – ETAP I
Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót określają: projekty budowlano-wykonawcze – zał. do SIWZ.
Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień:
CPV: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do
odprowadzania ścieków
45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (art. 36 ust. 4 Prawo zamówień publicznych).
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
- do 30.09.2010 r.
4. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteria
oceny: najniższa cena zadania – 100 %.
5. Termin składania ofert upływa dnia 10.08.2009 r. godz. 9.00
Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrzycy, ul. Rynek 14, pokój nr 15. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Otwarcie ofert dnia 10.08.2009 r. o godz. 9:30.
6. Wykonawca będzie związany z ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące
warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
5) udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej trzy roboty budowlane porównywalne z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia tj. wykonali budowę kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 1.500.000 zł (brutto),(rozpoczęcie nie wcześniej niż 5 lat temu licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a które zostały ukończone).Należy podać adresy inwestorów obiektów realizowanych w ramach tych zamówień. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot.
6) Wykonawca powinien dysponować kadrą inżynieryjno-techniczną z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w branżach: budowlanej, sanitarnej i drogowej. Osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjnej i konstrukcyjno-inżynieryjnej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego,
7) przedstawią wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia w oparciu o wymagania sprzętowe wynikające z projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznej,
8) każdy z Wykonawców zobowiązany jest do zapoznania się z uzgodnieniami z zarządcami infrastruktury technicznej występującej na terenie inwestycji oraz ich stosowania,
9) rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich,
10) rozliczenie robót objętych umową następować będzie fakturami przejściowymi, wystawianymi (trzy faktury na całość zadania tj. listopad - 2009r., maj- 2010r., wrzesień 2010 r.) za roboty wykonane w tym okresie zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym.
8. Dokumenty wymagane w postępowaniu:
1) dowód wniesienia wadium,
2) formularz ofertowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 1),
3) zestawienie wartości kwoty ryczałtowej netto - brutto – wg wzoru do SIWZ (zał. nr 2) wykonany na podstawie: robót wynikających z projektów budowlanych, z przedmiarów robót i specyfikacji technicznej oraz robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,
4) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 3),
5) zaakceptowany projekty umowy - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 4),
6) tabela czynników cenotwórczych - wg wzoru do SIWZ (zał. nr 5),
7) wykaz co najmniej trzech robót budowlanych porównywalnych z robotami będącymi przedmiotem zamówienia ( zał. nr 6),
8) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia (zał. nr 7) oraz załączyć potwierdzenie o posiadaniu uprawnień zawodowych branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej potwierdzające kwalifikacje osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika robót wraz z aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem potwierdzającym jej członkostwo we właściwej terenowo izbie samorządu zawodowego,
9) wykaz sprzętu, którym będzie dysponował Wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia, wymagania określa specyfikacja techniczna (zał. nr 8),
10) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
11) wykaz co najmniej trzech robót budowlanych wykonanych w okresie pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości, daty wykonania i odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające),
12) harmonogram rzeczowo-finansowy (zał. nr 9), Przy opracowywaniu harmonogramu należy uwzględnić fakt, że Zamawiający w roku 2009 zamierza przeznaczyć kwotę 900.000,00 zł, w roku 2010 pozostałą wartość zadania,
13) wykaz podwykonawców do wykonania zamówienia (zał. nr 10),
14) oświadczenie o zastosowaniu materiałów i urządzeń, które spełniają wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszące normy europejskie (zał. nr 11)
Dokumenty, o których mowa w punktach 8, 10 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale.
9. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- Krystyna Bąk-Rybak - inspektor ds. zamówień publicznych i inwestycji gminnych,
tel. 062 7413013
Wójt
mgr Jarosław Pietrzak
Dobrzyca, dnia 14.07.2009 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski Gminy Dobrzyca