Przetargi - archiwum

ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DOBRZYCA

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU



GMINA DOBRZYCA

63-330 Dobrzyca, ul. Rynek 14

tel./fax 062 7413013

www.dobrzyca.bazagmin.pl



zwana dalej „Zamawiającym" zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na:

ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DOBRZYCA

w roku 2010



Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

z dnia 16.10.2009r. pod pozycją 363008



1. Opis przedmiotu zamówienia



Przedmiotem zamówienia jest:

ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DOBRZYCA

w roku 2010



Zakres prac na drogach gminnych został podzielony na 4 zadania:



ZADANIE NR 1 - DOBRZYCA, STRZYŻEW

Odśnieżanie 14,069km

Likwidacja gołoledzi 4% mieszanką piasku z solą - odcinki o łącznej długości 12,139km



ZADANIE NR 2 - LUTYNIA, RUDA, FABIANÓW, SOŚNICA, IZBICZNO

Odśnieżanie - 14,531km

Likwidacja gołoledzi 4% mieszanką piasku z solą - odcinki o łącznej długości 6,840km



ZADANIE NR 3 - DOBRZYCA (ul. Olesie, Wybudowanie), GALEW, TRZEBIN, POLSKIE

OLĘDRY

Odśnieżanie - 23,275km

Likwidacja gołoledzi 4% mieszanką piasku z solą - odcinki o łącznej długości 3,20km



ZADANIE NR 4 - KOŹMINIEC, KARMIN, KARMINIEC, GUSTAWÓW, NOWY

KARMIN, TRZEBOWA, CZARNUSZKA

Odśnieżanie 17,395km

Likwidacja gołoledzi 4% mieszanką piasku z solą - odcinki o łącznej długości 2,290 km



Wykonawca jest zobowiązany do zakupu materiału do zwalczania śliskości i gołoledzi, który będzie

refundowany przez gminę oddzielną fakturą wystawioną przez Wykonawcę.

Nomenklatura CPV: 90620000-9 - usługi odśnieżania

90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń



Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, równoważnych.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na poszczególne zadania.

Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67

ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.



Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której

wykonanie powierzy podwykonawcom. ( art. 36 ust. 4 Prawo zamówień publicznych).



2. Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Dobrzyca



3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania

określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych

oraz spełniający warunki określone w SIWZ:

- dysponują minimum niżej wymienionym sprzętem: 1 pług na 1 zadanie, 1 piaskarka na 20km dróg objętych

zwalczaniem śliskości.

W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca musi

dysponować odrębnym sprzętem na każdą z części, tzn. dana jednostka sprzętu zaliczona przez

Zamawiającego do realizacji jednej części zamówienia nie będzie zaliczana do realizacji

pozostałych części.

Niespełnienie powyższych wymogów spowoduje wykluczenie Wykonawcy.





4. Oferta powinna zawierać:

1) Formularz ofertowy,

2) Formularz cenowy wraz z kalkulacją cen jednostkowych sporządzoną przez Wykonawcę,

3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,

4) Zaakceptowany projekt umowy,

5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

6) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia

Wymagania minimalne - określone w rozdziale VI pkt 2 SIWZ.



5. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy

Dobrzyca, ul. Rynek 14, pok. nr 15 po wcześniejszym zamówieniu.

SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej: www.dobrzyca.bazagmin.pl.



6. Osoby upoważnione do kontaktów:

Krystyna Bąk-Rybak - inspektor ds. zamówień publicznych, tel. 062 74 13 013

Agnieszka Balcer - podinspektor ds. komunikacji, dróg i gospodarki komunalnej

w godzinach: poniedziałek od 8.00 - 16.00

wtorek - piątek od 7.15 - 15.15



Zamawiający zgodnie z art. 27 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza

przekazywanie pism, tj. oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem

(nr faksu 062 74 13 013), pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia ich na piśmie.



7. Oferty, zgodnie z wymogami ustawy i specyfikacją istotnych warunków zamówienia,

należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 15 w terminie do dnia 03.11.2009r.

do godz. 9.00.



8. Termin związania ofertą - 30 dni od terminu składania ofert.



9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.11.2009r. o godz. 9.30 w siedzibie Zamawiającego,

pok.nr 10.



10. Kryterium oceny ofert: cena za realizację zadania (1 przejazd) -100%.

W cenie należy skalkulować koszt wykonania usługi odśnieżania oraz posypywania -

mieszanka solna będzie rozliczana przez gminę oddzielną fakturą.




Wójt

/-/ mgr Jarosław Pietrzak




Dobrzyca, 16.10.2009r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 16.10.2009
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Krystyna Bąk-Rybak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 października 2009 14:15
Dokument wprowadzony do BIP przez: Franciszek Reszel
Ilość wyświetleń: 3208
06 sierpnia 2010 08:41 (Franciszek Reszel) - Zmiana treści dokumnetu.
05 listopada 2009 10:56 (Franciszek Reszel) - Dodanie załącznika.
16 października 2009 14:18 (Franciszek Reszel) - Dodanie załącznika.
Zatrzymaj banner przewijany