1) prowadzenie ewidencji wpłat opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
2) przygotowywanie materiałów do sprawozdawczości w zakresie ustalania wpłat oraz nadpłat opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
3) przyjmowanie, przesyłanie i niszczenie wniosków o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
4) realizacja zadań z zakresu handlu wynikających z przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
5) prowadzenie spraw z zakresu kadr pracowniczych Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
6) prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu Miejskiego ,
7) prowadzenie procedury naboru na wolne stanowiska pracy,
8) współpraca ze stanowiskiem ds. płac
9) wykonywanie innych prac zleconych przez Burmistrza
Teczki spraw prowadzone przez to stanowisko oznacza się symbolem – DG.
Data wytworzenia dokumentu:
27-02-2015
Dokument wytworzony przez:
Zastępca Burmistrza/ Sekretarz Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu:
Ewa Wasielewska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP:
15 marca 2015 23:58
Dokument wprowadzony do BIP przez:
Ewa Wasielewska
Ilość wyświetleń:
1661